Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-14
  • ZamawiającyPRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 14
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00300963
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 14

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004059160

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sokola 44

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm14@ok.um.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pm14lubin.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96126dc8-545b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007692/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 14 w Lubinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lubin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) - za pośrednictwem Platformy dostępnej bezpłatnie pod adresem: https://lubin.ezamawiajacy.pl

Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień, ofert oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy.

https://lubin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie Gminy Miejskiej Lubin pod adresem: https://lubin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.

Wykonawca po wybraniu opcji „PRZYSTĄP DO POSTĘPOWANIA” zostanie przekierowany do strony internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „ZAREJESTRUJ SIĘ”.

Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.

Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty za pośrednictwem zakładki „OFERTA” oraz komunikacji z Zamawiającym za pośrednictwem zakładki „KORESPONDENCJA”.

Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
• dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.

Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
• plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8; możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,
• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PM-14/37/372/15/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 1 Mleko, produkty mleczarskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15511000-3 - Mleko

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 2 Mięso, produkty mięsne, wędliny

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 3 Różne produkty spożywcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 4 Produkty owocowo-warzywne

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 5 Ryby i przetwory rybne

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 6 Pieczywo

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 7 Jaja

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 8 Drób

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem dostawy są artykuły żywnościowe na potrzeby przygotowania posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Lubinie w budynku przy ul. Sokolej 44 oraz w budynku przy ul. Sowiej 7.

Zadanie nr 9 Mrożonki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena oferty” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z najniższą ceną.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Termin płatności” (w ramach każdego zadania) otrzyma oferta z maksymalnym okresem proponowanego terminu płatności. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu cenowym przez Wykonawcę wg. poniższej tabeli:
Proponowany termin płatności:
Ilość przyznanych punktów:
do 21 dni – 40 pkt.
do 14 dni – 37 pkt.
do 7 dni – 15 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełnione miejsce w formularzu ofertowym w polu dotyczącym terminu płatności bądź wskaże więcej niż jedną pozycję Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca określił termin płatność wynoszący do 7 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu,
- spełniają warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez m. in.:

- w przypadku zmiany prawa podatkowego – w zakresie zmiany podatku VAT na dostawy objęte umową,

- w przypadku zmian dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy, ich przekształcenia lub zmiany oznaczenia stron umowy,

- w przypadku wystąpienia siły wyższej,

- w przypadku gdy zawieszona zostanie działalność Zamawiającego ze względów epidemiologicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://lubin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię kable miedziane lub aluminiowe - Oława
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię kable miedziane lub aluminiowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.