I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy w Hajnówce, krajowy numer identyfikacyjny
12520570000000, ul.
Warszawska
67
,
17-200
Hajnówka, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 6832007 w.120, 6832008, , e-mail
as_hajnowka@sw.gov.pl, , faks
85 6832978.
Adres strony internetowej (URL):
https://www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
https://www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
https://www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka penitencjarna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oświadczenia, wnioski i informacje przekazywane mogą być pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty, umowy i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ - wyłącznie forma pisemna.
Adres:
Areszt Śledczy w w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymiany zareklamowanego asortymentu |
30,00 |
Częstotliwość dostaw |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących Strony umowy, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności, 2) zmianę po-stanowień w zakresie podatku VAT. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w za-kresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 3) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nie-odwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie w/w sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-02, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawy Dżemu i cukru |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE I - dostawy dżemu i cukru: Cukier 2 000 kg, Dżem wieloowocowy 2 500 kg, Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia asortymentu: - cukier - 30 dni od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego,- dżem - 30 dni od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego, Zamawiający określił gramaturę/litraż opakowań pojedynczych:- cukier o w opakowaniach po 25kg- dżem w pojemnikach o gramaturze od 10 do 15 kg. Wszystkie artykuły żywnościowe powinny być pierwszego gatunku, z terminem przydatności podanym powyżej bez śladów uszkodzeń mechanicznych opakowań. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. Zadanie I Cukier powinien posiadać barwę białą i być w postaci sypkich kryształków bez zlepek i grudek, bez obcego zapachu o smaku słodkim charakterystycznym dla produktu pakowany po 25kg. Dżem wieloowocowy o zawartości owoców minimum 30% i cukru min 20% pakowany w opakowania od 10 do 15 kg. Przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). Dostawy artykułów żywnościowych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą 1, 2 lub 4 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:30, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający określił w pkt. 2 minimalne terminy przydatności do spożycia dostarczanych produktów. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony w zależności od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca w zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub więcej razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony o połowę w/w terminów, licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości zamawianego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze (materiał opakowaniowy stykający się z asortymentem) - folia dopuszczona do kontaktu z żywnością, zamknięte pokrywą. Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego oraz skład - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15830000-5, 15332200-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymiany zareklamowanego asortymentu |
30,00 |
Częstotliwość realizacji dostaw |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawy tłuszczów roślinnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE II - dostawy tłuszczów roślinnych: Margaryna roślinna 10 000 kg, Olej rzepakowy uniwersalny 3 000 litrów, Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. - - margaryna roślinna - 2 miesiące od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego,- olej uniwersalny - 2 miesiące od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego, Zamawiający określił gramaturę/litraż opakowań pojedynczych:- - margaryna roślinna w opakowaniach o gramaturze od 0,5 do 1 kg, - Olej uniwersalny w opakowaniach o litrażu od 1 do 5 l, Wszystkie artykuły żywnościowe powinny być pierwszego gatunku, z terminem przydatności podanym powyżej bez śladów uszkodzeń mechanicznych opakowań. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. Zadanie I Cukier powinien posiadać barwę białą i być w postaci sypkich kryształków bez zlepek i grudek, bez obcego zapachu o smaku słodkim charakterystycznym dla produktu pakowany po 25kg. Dżem wieloowocowy o zawartości owoców minimum 30% i cukru min 20% pakowany w opakowania od 10 do 15 kg. Zadanie II Margaryna roślinna lub równoważna, przeznaczona do smarowania pieczywa, o zawartości tłuszczu do 60%, nie zawierająca tłuszczów zwierzęcych, w opakowaniach od 0,5 kg do 1 kg. Olej rzepakowy uniwersalny roślinny do smażenia, pieczenia i sałatek w opakowaniach od 1 litra do 5 litrów. Dostawy artykułów żywnościowych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą 1, 2 lub 4 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:30, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający określił w pkt. 2 minimalne terminy przydatności do spożycia dostarczanych produktów. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony w zależności od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca w zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub więcej razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony o połowę w/w terminów, licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości zamawianego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze (materiał opakowaniowy stykający się z asortymentem) - folia dopuszczona do kontaktu z żywnością, zamknięte pokrywą. Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego oraz skład - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15431100-9, 15411100-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymiany zareklamowanego asortymentu |
30,00 |
Częstotliwość realizacji dostaw |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawy produktów rybnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE III - dostawy produktów rybnych: Burger rybny panierowany mrożony 1 600 kg, Farsz rybny mrożony 1 600 kg, Paprykarz szczeciński 1 000 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia asortymentu: - burger rybny panierowany mrożony – 30 dni od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego,- farsz rybny mrożony - 30 dni od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego,- paprykarz szczeciński - 30 dni od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego. Zamawiający określił gramaturę/litraż opakowań pojedynczych:- burger rybny panierowany mrożony o gramaturze od 80 go 100g pakowany w opakowania zbiorcze do 20 kg, - farsz rybny mrożony w opakowaniach o gramaturze od 5 do 10 kg - paprykarz szczeciński w opakowaniach (puszkach metalowych z zawleczką umożliwiającą otwarcie) o gramaturze od 135 do 330 g. Wszystkie artykuły żywnościowe powinny być pierwszego gatunku, z terminem przydatności podanym powyżej bez śladów uszkodzeń mechanicznych opakowań. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. Zadanie III Burger rybny panierowany mrożony - burgery jednolite o wyrównanej wielkości, masa netto: 80-100 g. Niedopuszczalne burgery częściowo lub w całości rozmrożone, o niewłaściwym smaku i zapachu oraz teksturze po przyrządzeniu, a także obecność zanieczyszczeń mechanicznych lub organicznych. Opakowania zbiorcze do 20 kg. Farsz rybny mrożony z ryb białych, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożeń. Cechy dyskwalifikujące: widoczne oznaki rozmrożenia towaru, zapach świadczący o procesach psucia się. Pakowany w bloki od 5 do 10 kg. Paprykarz szczeciński pakowany w pojemniki 135 g-400 g posiadające otwieracze. Paprykarz szczeciński - konserwa wyprodukowana z ryb, warzyw, oleju i ryżu z dodatkiem substancji dodatkowych dozwolonych; minimalna zawartość ryby 30%. Opakowanie: metalowa puszka z zawleczką umożliwiającą otwieranie, szczelnie zamknięta (bez wad zamknięcia puszki), niezdeformowana. UWAGA: Konserwy powinny być w opakowaniach wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, nieuszkodzonych i prawidłowo oznakowanych oraz przewożone w odpowiednich warunkach, zgodnie z wymaganiami HACCP. Przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). Dostawy artykułów żywnościowych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą 1, 2 lub 4 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:30, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający określił w pkt. 2 minimalne terminy przydatności do spożycia dostarczanych produktów. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony w zależności od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca w zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub więcej razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony o połowę w/w terminów, licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości zamawianego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze (materiał opakowaniowy stykający się z asortymentem) - folia dopuszczona do kontaktu z żywnością, zamknięte pokrywą. Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego oraz skład - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15221000-1, 15210000-3, 15240000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wymiany zareklamowanego asortymentu |
30,00 |
Częstotliwość realizacji dostaw |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: