Dostawy artykułów stanowiących rodzaj - produkty mleczarskie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy artykułów stanowiących rodzaj - produkty mleczarskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubiewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-05
  • Numer ogłoszenia509551-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 509551-N-2020 z dnia 2020-02-05 r.

Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej: Dostawy artykułów stanowiących rodzaj - produkty mleczarskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, krajowy numer identyfikacyjny 82109100000000, ul. Sucha  144 , 89-526  Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 33 412 25 wew. 306, , e-mail zp_sucha@sw.gov.pl, , faks 0-52 3341225 wew.316.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Sucha 144, 89-526 Lubiewo - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów stanowiących rodzaj - produkty mleczarskie
Numer referencyjny: OSS.2232.12.2020.SZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
1-15
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
15


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są -dostawy artykułów mleczarskich dla OS SW w Suchej Część I CPV 15511210-8 - MLEKO 15512000-0 - ŚMIETANA 15512200-2 – ŚMIETANA TŁUSTA 15982200-7 – MLEKO CZEKOLADOWE L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Mleko 1,5 % UHT L 1 000 2 Mleko 3,2 % UTH L 4 000 3 Śmietana ukwaszona L 100 4 Śmietanka 12% L 1000 5 Śmietanka 18 % L 500 6 Śmietanka 30% L 1000 7 Śmietanka 36 % L 500 8 Mleko czekoladowe L 1000 . Część II CPV 15551310-1- JOGURT BEZ DODATKÓW SMAKOWYCH 15551320-4 – JOGURT Z DODATKAMI SUBSTANCJI SMAKOWYCH 15542100-0 – SER TWAROGOWY L.P. NAZWA ARTYUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Jogurt naturalny Kg 500 2 Jogurt pitny Kg 1000 3 Jogurt owocowy Kg 500 4 Serek homogenizowany Kg 500 Część III CPV 15833100-7 – DESERY L.P. NAZWA ARTYUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Deser z bitą śmietaną Kg 500 2 Kaszka manna Kg 500 3 Ryz na mleku Kg 500 Część IV CPV 15530000-2 – MASŁO L.P. NAZWA ARYTUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Masło KG 3000 . Część V CPV 15542300-2 – SER FETA 15543100-7 – SER Z PRZYROSTAMI PLESNI 15542200-1 – SER MIĘKKI L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser typu FETA KG 400 2 Ser pleśniowy Kg 20 3 Ser typu MOZZARELLA KG 200 4 Ser topiony w plastrach KG 500 5 Ser topiony - kostka Kg 500 6 Ser topiony – krążki Kg 500 Część VI CPV 15542100-0 – SER TWAROGOWY L.P. NAZWAC ARTYKUŁU J.M. ILOSĆ 1 Twaróg półtłusty Kg 1200 2 Twaróg mielony Kg 100 Część VII CPV 15542100-0 – SER TWAROGOWY 15545000-0 – PASTY SEROWE DO SMAROWANIA L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Twarożek typu WIEJSKI Kg 700 2 Ser twarogowy w plastrach Kg 600 3 Twaróg typu ALMETTE Kg 50 4 Serek twarogowo- kanapkowy Kg 150 5 Serek typu FROMAGE Kg 150 Część VIII CPV 15544000-3 – SER TWARDY L.P. NAZWA ARYTUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser żółty wędzony KG 1000 Część IX CPV 15544000-3 - SER TWARDY 15540000-5 – PRODUKTY SEROWARSKIE L.P. NAZWAC ARTYKUŁU J.M. ILOSĆ 1 Ser żółty typu HOLENDERSKI SALAMI Kg 1000 2 Ser żółty typu HOLENDERSKIEGO Z PRZYPRAWAMI Kg 1000 3 Ser żółty typu HOLENDERSKI GOUDA KG 2500 4 Ser żółty typu SZWAJCARSKI KG 800 5 Wyrób seropodobny Kg 700 Przedmiotem zamówienia są -dostawy artykułów mleczarskich dla OS SW w Suchej ODDZIAŁ ZAMIEJSCOWY W ZWARTOWIE Część X CPV 1551210-8 – MLEKO UHT 15512100-1 – ŚMIETANA CHUDA 15512200-2 – ŚMIETANA TŁUSTA L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Mleko 3,2 % UHT L 760 2 Śmietana UHT 18 % L 100 3 Śmietanka UHT 30% L 140 4 śmietanka porcjowana UHT10% L 1 Część XI CPV 15551310-1 – JOGURT BEZ DODATKÓW SMAKOWYCH 15551320-4 – JOGURT Z DODATKAMI SUBSTANCJI SMAKOWYCH L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Jogurt naturalny do 200g Kg 5 2 Jogurt truskawkowy do 200g Kg 100 3 Jogurt brzoskwiniowy do 200g Kg 100 4 Jogurt wiśniowy Kg 50 Cześć XII CPV 15530000-2 – MASŁO L.P. NAZWA ARYTUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Masło KG 400 Część XIII CPV 15542300-2 – SER FETA 15542200-1 – SER MIĘKKI 15543000-6 – MSERY SCALONE, SPROSZKOWANE, Z PRZYROSTAMI PLEŚNI I POZOSTAŁE SERY L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser typu FETA Kg 50 2 Ser topiony – kostka Kg 1 3 Ser topiony – zegar Kg 60 4 Ser typu MOZZARELLA Kg 1 5 Ser pleśniowy typu BRIE Kg 1 6 Ser pleśniowy typu CAMEMBERT Kg 1 Część XIV CPV 15542100-0 – SER TWARGOWY 15545022-0 – PASTY SEROWE DO SMAROWANIA L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser twarogowy Kg 220 2 Pasty serowe do smarowania Kg 40 Część XV CPV 15544000-3 – SERY TWARDE 15540000-5 – PRODUKTY SEROWARSKIE L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser żółty edamski typ HOLENDERSKI Kg 120 2 Ser żółty salami typ SZWAJCARSKO- HOLENDERSKI Kg 140 3 Ser żółty gouda typ HOLENDERSKI Kg 140 4 Ser żółty morski typ HOLENDERSKI KG 110 5 Ser żółty podlaski typ HOLENDERSKI KG 100 6 Ser żółty królewski typ SZWAJCARSKO- HOLENDERSKI KG 120 7 Ser żółty tylżycki typ SZWAJCARSKO- HOLENDERSKI KG 20 8 Ser żółty książęcy typ HOLENDERSKI Kg 45 9 Ser żółty łyński typ HOLENDERSKO- SZWAJCARSKI Kg 5 10 Ser żółty mazur typ SZWAJCARSKO- HOLENDERSKI Kg 90 11 Ser żółty natan typ HOLENDERSKI Kg 20 12 Ser żółty mazdamer typ HOLENDERSKI Kg 15 13 Rolada ustrzycka – ser wędzony Kg 35 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tylko i wyłącznie wg podziału podanego powyżej.

II.5) Główny kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - o ile wynika to z odrębnych przepisów. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie, c) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie, Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843) , zwanej dalej „ustawą” oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 lub 3a do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda przedstawienia: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców), chyba że Wykonawca wskaże Zamawiającemu adres strony internetowej, pod którym dostępne są aktualne informacje dotyczące tego podmiotu, pod warunkiem, że dostęp do tych informacji jest bezpłatny i możliwy do uzyskania przez każdego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosuje się przepisy § 7 i § 8 ww. Rozporządzenia 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA / I SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia od daty złożenia zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: • nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; • ceny artykułów, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3. urzędowej stawki podatku VAT na artykuły stanowiących rodzaj – artykuły mleczarskie; • każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; • terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1. 5. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 6. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5. 7. Strony tj. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w formularzach cenowych (tzw. promocja). 8. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Mleko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I CPV 15511210-8 - MLEKO 15512000-0 - ŚMIETANA 15512200-2 – ŚMIETANA TŁUSTA 15982200-7 – MLEKO CZEKOLADOWE L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Mleko 1,5 % UHT L 1 000 2 Mleko 3,2 % UTH L 4 000 3 Śmietana ukwaszona L 100 4 Śmietanka 12% L 1000 5 Śmietanka 18 % L 500 6 Śmietanka 30% L 1000 7 Śmietanka 36 % L 500 8 Mleko czekoladowe L 1000 .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15511210-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Jogurty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II CPV 15551310-1- JOGURT BEZ DODATKÓW SMAKOWYCH 15551320-4 – JOGURT Z DODATKAMI SUBSTANCJI SMAKOWYCH 15542100-0 – SER TWAROGOWY L.P. NAZWA ARTYUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Jogurt naturalny Kg 500 2 Jogurt pitny Kg 1000 3 Jogurt owocowy Kg 500 4 Serek homogenizowany Kg 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15551310-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Desery
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III CPV 15833100-7 – DESERY L.P. NAZWA ARTYUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Deser z bitą śmietaną Kg 500 2 Kaszka manna Kg 500 3 Ryz na mleku Kg 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15833100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Masło
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV CPV 15530000-2 – MASŁO L.P. NAZWA ARYTUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Masło KG 3000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15530000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Sery
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V CPV 15542300-2 – SER FETA 15543100-7 – SER Z PRZYROSTAMI PLESNI 15542200-1 – SER MIĘKKI L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser typu FETA KG 400 2 Ser pleśniowy Kg 20 3 Ser typu MOZZARELLA KG 200 4 Ser topiony w plastrach KG 500 5 Ser topiony - kostka Kg 500 6 Ser topiony – krążki Kg 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15542200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Sery twarogowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI CPV 15542100-0 – SER TWAROGOWY L.P. NAZWAC ARTYKUŁU J.M. ILOSĆ 1 Twaróg półtłusty Kg 1200 2 Twaróg mielony Kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15542100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pasty serowe do smarowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII CPV 15542100-0 – SER TWAROGOWY 15545000-0 – PASTY SEROWE DO SMAROWANIA L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Twarożek typu WIEJSKI Kg 700 2 Ser twarogowy w plastrach Kg 600 3 Twaróg typu ALMETTE Kg 50 4 Serek twarogowo- kanapkowy Kg 150 5 Serek typu FROMAGE Kg 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15545000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Sery wędzone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII CPV 15544000-3 – SER TWARDY L.P. NAZWA ARYTUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser żółty wędzony KG 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15544000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Sery twarde
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IX CPV 15544000-3 - SER TWARDY 15540000-5 – PRODUKTY SEROWARSKIE L.P. NAZWAC ARTYKUŁU J.M. ILOSĆ 1 Ser żółty typu HOLENDERSKI SALAMI Kg 1000 2 Ser żółty typu HOLENDERSKIEGO Z PRZYPRAWAMI Kg 1000 3 Ser żółty typu HOLENDERSKI GOUDA KG 2500 4 Ser żółty typu SZWAJCARSKI KG 800 5 Wyrób seropodobny Kg 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15544000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Mleko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część X CPV 1551210-8 – MLEKO UHT 15512100-1 – ŚMIETANA CHUDA 15512200-2 – ŚMIETANA TŁUSTA L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Mleko 3,2 % UHT L 760 2 Śmietana UHT 18 % L 100 3 Śmietanka UHT 30% L 140 4 śmietanka porcjowana UHT10% L 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15511210-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Jogurty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XI CPV 15551310-1 – JOGURT BEZ DODATKÓW SMAKOWYCH 15551320-4 – JOGURT Z DODATKAMI SUBSTANCJI SMAKOWYCH L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Jogurt naturalny do 200g Kg 5 2 Jogurt truskawkowy do 200g Kg 100 3 Jogurt brzoskwiniowy do 200g Kg 100 4 Jogurt wiśniowy Kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15551310-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,98
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Masło
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć XII CPV 15530000-2 – MASŁO L.P. NAZWA ARYTUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Masło KG 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15530000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Sery
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIII CPV 15542300-2 – SER FETA 15542200-1 – SER MIĘKKI 15543000-6 – MSERY SCALONE, SPROSZKOWANE, Z PRZYROSTAMI PLEŚNI I POZOSTAŁE SERY L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser typu FETA Kg 50 2 Ser topiony – kostka Kg 1 3 Ser topiony – zegar Kg 60 4 Ser typu MOZZARELLA Kg 1 5 Ser pleśniowy typu BRIE Kg 1 6 Ser pleśniowy typu CAMEMBERT Kg 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15542200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Sery twarogowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XIV CPV 15542100-0 – SER TWARGOWY 15545022-0 – PASTY SEROWE DO SMAROWANIA L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser twarogowy Kg 220 2 Pasty serowe do smarowania Kg 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15542100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Sery twarde
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część XV CPV 15544000-3 – SERY TWARDE 15540000-5 – PRODUKTY SEROWARSKIE L.P. NAZWA ARTYKUŁU J.M. ILOŚĆ 1 Ser żółty edamski typ HOLENDERSKI Kg 120 2 Ser żółty salami typ SZWAJCARSKO- HOLENDERSKI Kg 140 3 Ser żółty gouda typ HOLENDERSKI Kg 140 4 Ser żółty morski typ HOLENDERSKI KG 110 5 Ser żółty podlaski typ HOLENDERSKI KG 100 6 Ser żółty królewski typ SZWAJCARSKO- HOLENDERSKI KG 120 7 Ser żółty tylżycki typ SZWAJCARSKO- HOLENDERSKI KG 20 8 Ser żółty książęcy typ HOLENDERSKI Kg 45 9 Ser żółty łyński typ HOLENDERSKO- SZWAJCARSKI Kg 5 10 Ser żółty mazur typ SZWAJCARSKO- HOLENDERSKI Kg 90 11 Ser żółty natan typ HOLENDERSKI Kg 20 12 Ser żółty mazdamer typ HOLENDERSKI Kg 15 13 Rolada ustrzycka – ser wędzony Kg 35
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15544000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji od daty złożenia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przestawienie dwóch pieców kaflowych - Włocławek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Proszę o przedstawienie oferty na przestawienie dwóch pieców kaflowych o wymiarach ok. 60*90*195 wraz z wymianą drzwiczek, rusztu i uszkodzonych kafli ok. 8 szt. oraz uzupełnieniem kafli wyczystek (3 szt.) w budynku mieszkalnym w Gubinach 28 gm. Rogóźno koło Grudziądza. Termin realizacji do 31 01 2025 r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI