Dostawy artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego Poczty Polskiej S.A. (OSSiR...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego Poczty Polskiej S.A. (OSSiR Mauritius)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi pocztowe
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • Zamawiający"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00452127
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego Poczty Polskiej S.A. (OSSiR Mauritius)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-940

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 512 039 457

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.polnoc@poczta-polska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi pocztowe

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego Poczty Polskiej S.A. (OSSiR Mauritius)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a3744de-64c4-4856-a904-8be64b9424f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - Platformy SmartPZP (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oświadczeń, dokumentów i wniosków oraz przekazywanie zawiadomień, wezwań i informacji, odbywa się przy użyciu Platformy.
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. W celu uzyskania informacji dotyczących korzystania z Platformy Zamawiający zaleca zapoznanie z materiałami dostępnymi w zakładce „E-learning” znajdującej się po lewej stronie strony internetowej https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska.
4. Pomoc techniczna w zakresie korzystania z Platformy świadczona jest zgodnie z komunikatem zamieszczonym na Platformie.
5. Przeglądanie i pobieranie SWZ, załączników do SWZ, zmian SWZ oraz wyjaśnień treści SWZ nie wymaga zarejestrowania wykonawcy na Platformie ani zalogowania na Platformie.
6. Dokumenty elektroniczne przekazywane przez wykonawcę albo Zamawiającego muszą być sporządzone w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, w szczególności w jednym z formatów: pdf, .doc, .docx, .xls lub .xlsx, zaś w przypadku plików w formacie poddającym dane kompresji - w szczególności w formacie .zip. Wielkość jednego pliku nie może przekraczać 100 MB.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 1), 2), 4) SWZ powinny być opatrzone kwalifikowanym(i) podpisem(ami) podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy, przy czym opatrzenie dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej(ych) musi być dokonane przed dodaniem dokumentu do oferty. Postanowienia niniejszego ustępu stosuje się odpowiednio do Wykonawców składających wspólnie ofertę.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
9. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy i wymagane zapisami SWZ składa się w formie elektronicznej.
10. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, niewystawione przez upoważnione podmioty oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, niewystawione przez upoważnione podmioty lub pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Wszystkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej ochrony danych osobowych dostępna w rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CZ.26.311.2024.DTPN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część I – artykuły spożywcze i napoje bezalkoholowe/ Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.1 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15831000-2 - Cukier

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15321000-4 - Soki owocowe

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena.
Sposób oceny wg wzoru:

Cena brutto najtańszej oferty
C = --------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część II – nabiał. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.2 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena.
Sposób oceny wg wzoru:

Cena brutto najtańszej oferty
C = --------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część III – mięso i wędliny. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.3 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena.
Sposób oceny wg wzoru:

Cena brutto najtańszej oferty
C = --------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część IV – pieczywo. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.4 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena.
Sposób oceny wg wzoru:

Cena brutto najtańszej oferty
C = --------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część V – ryby i przetwory rybne. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.5 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena.
Sposób oceny wg wzoru:

Cena brutto najtańszej oferty
C = --------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część VI – lody. Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.6 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15555100-4 - Lody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena.
Sposób oceny wg wzoru:

Cena brutto najtańszej oferty
C = --------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część VII – owoce i warzywa.
Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.7 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena.
Sposób oceny wg wzoru:

Cena brutto najtańszej oferty
C = --------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla ośrodka wypoczynkowego w Poczty Polskiej SA, tj. Ośrodka Szkolenia Sportu i Rekreacji w Szklarskiej Porębie - Część VIII – alkohol (wysoko procentowy, wina i piwa).
Poszczególny rodzaj asortymentu został wskazany w Załączniku nr 1.8 do SWZ, tj. Formularzu rzeczowo-cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15940000-9 - Wino z jabłek i pozostałe wina owocowe

15931100-4 - Wino musujące

15960000-5 - Piwo słodowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena.
Sposób oceny wg wzoru:

Cena brutto najtańszej oferty
C = --------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na obrót hurtowy napojami alkoholowymi wydane przez marszałka województwa zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tj. Dz. U. z 2023, poz. 2151).
Warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na część VIII.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, względem każdej z części, wezwie Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, w zakresie:
1.1 braku podstaw wykluczenia:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
 art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP
 art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, względem każdej z części, wezwie Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, w zakresie:
1.2 spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie części VIIII zamówienia:
aktualne zezwolenie na obrót hurtowy napojami alkoholowymi wydane przez marszałka województwa zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tj. Dz. U. z 2023, poz. 2151).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (w przypadku składania oferty na Część VIII zamówienia) składa przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenia, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oświadczenia sporządza się w formie elektronicznej; oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 4.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 3) należy dołączyć do oferty.
5. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 3-5.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji umowy pod warunkiem, że
a) zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych niezawinionych przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy
2) zmiany wysokości wynagrodzenia pod warunkiem
a) wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT
O dokonanej zmianie cen Sprzedawca zobowiązany jest każdorazowo pisemnie poinformować Zamawiającego i dołączyć do faktury dokument (wyciąg z cennika producenta) potwierdzający zmianę cen alkoholi wymienionych na fakturze. Nowy cennik Sprzedawca zobowiązany jest przesłać na adres Zamawiającego wskazany w § 2 ust. 8 niezwłocznie od powzięcia wiadomości o dokonanej/ych zmianie/ach.
3) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
4) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

2. Strony zobowiązują się do wzajemnego niezwłocznego, nie później niż 14 dni od dnia zaistnienia zmiany, pisemnego informowania o wszelkich zmianach dotyczących swojej nazwy, siedziby, nr NIP, REGON oraz wpisu do ewidencji działalności gospodarczej/KRS.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę schłodzarko zamrażarki szokowej - Bronisze
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę schłodzarko zamrażarki szokowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI