Dostawy artykułów nabiałowych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy oraz Zakładu Karnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy artykułów nabiałowych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy oraz Zakładu Karnego w Inowrocławiu – w imieniu którego Zamawiający AŚ w Bydgoszczy przeprowadza postępowanie, sprawa nr 5/Dkw/2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-19
  • ZamawiającyARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00150841
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów nabiałowych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy oraz Zakładu Karnego w Inowrocławiu – w imieniu którego Zamawiający AŚ w Bydgoszczy przeprowadza postępowanie, sprawa nr 5/Dkw/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525855312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna więziennictwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341562768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523541210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_inowroclaw@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający na podstawie art. 37 i 38 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z póź. zm.) i upoważnienia przeprowadza postępowanie także w imieniu i na rzecz Zakładu Karnego w Inowrocławiu mieszczący się przy ul. Gabriela Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, który w trakcie trwania umowy, podejmuje własne działania, za które odpowiada prawnie i ponosi konsekwencje finansowe tych działań.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów nabiałowych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy oraz Zakładu Karnego w Inowrocławiu – w imieniu którego Zamawiający AŚ w Bydgoszczy przeprowadza postępowanie, sprawa nr 5/Dkw/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-782685d6-cf95-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087936/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Artykuły nabiałowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl; https://zp.swnet.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl Wymienione narzędzia zapewniają możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich składanie;
W zakresie składania ofert przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);

3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;

4) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania.
5) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 35 MB.

7) Za datę przekazania dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP.

8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zostały zawarte w rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw. 2232.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych w ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres ok. 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania.
1. Jogurt naturalny (bez cukru) – świeży, w pierwszym gatunku, pakowany w odpowiedni kubek o gramaturze od 100g netto do 150g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15551310-1 kg 950
2. Jogurt owocowy – świeży, w pierwszym gatunku, o różnych smakach (np. truskawkowy, malinowy, wiśniowy), pakowany w odpowiedni kubek o gramaturze od 100g netto do 150g netto . Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15551320-4 kg 1400
3. Ser topiony śmietankowy – porcjowany, świeży, w pierwszym gatunku, sztuka w kształcie prostokąta o wadze100g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15542200-1 kg 490
4. Ser topiony pieczarkowy – porcjowany, świeży, w pierwszym gatunku, sztuka w kształcie prostokąta o wadze100g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15542200-1 kg 230
5. Ser twardy żółty – w blokach, w osłonce z tworzywa sztucznego lub parafiny. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15544000-3 kg 300
6. Serek fromage naturalny – świeży, w pierwszym gatunku, w opakowaniach jednostkowych od 80g netto do 100 g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15545000-0 kg 400
7. Serek fromage smakowy- świeży, w pierwszym gatunku, o różnych smakach (np. z chrzanem, z papryką, z czosnkiem, z ziołami, ze szczypiorkiem). W opakowaniach jednostkowych od 80g netto do 100g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15554000-5 kg 390
8. Serek homogenizowany naturalny (bez cukru) – w opakowaniach jednostkowych od 80g netto do 150g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15881000-7 kg 230
9. Serek homogenizowany waniliowy – w opakowaniach jednostkowych od 80g netto do 150g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15881000-7 kg 740
10. Serek kanapkowy naturalny – świeży, w pierwszym gatunku, w opakowaniach jednostkowych od 80 g netto do 125 g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15545000-0 kg 390
11. Serek wiejski ziarnisty- naturalny, bez konserwantów, świeży, w pierwszym gatunku, z zawartością śmietanki, w opakowaniach jednostkowych od 80g netto do 150g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV:15542100-0 kg 100
12. Śmietana 12% –homogenizowana do zup sosów i sałatek, w pierwszym gatunku, o zawartości tłuszczu do 12%, rozlewana w opakowania o pojemności 200g netto do 1000g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15512100-1 kg 2410
13. Twaróg chudy – świeży, w pierwszym gatunku, w kostkach o wadze jednostkowej 200g netto. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Każde opakowanie musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV: 15542100-0 kg 5350

4.2.6.) Główny kod CPV: 15540000-5 - Produkty serowarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ, Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835), wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (Załącznik nr 2 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
b) oświadczenia wyszczególnione w pkt. 1 ppkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany dotyczące treści umowy, która może ulec zmianie zgodnie z art. 455 ustawy Pzp (Dz. U. 2021, poz. 1129 z późn. zm.) zostały określone w Projektowanych postępowaniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ §3.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na skrzynkę zamawiającego na portalu ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-19 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na czynności określone w art. 513 ustawy Pzp
3. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” Pzp.

Tajemnica przedsiębiorstwa

Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 18 ust. 1 w związku z art. 74 ustawy Pzp oferty wraz z załącznikami udostępnia się niezwłocznie po otwarciu ofert, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, z uwzględnieniem art. 166 ust. 3, załączniki do protokołu postępowania udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnieniu postępowania. Protokół postępowania jest jawny i udostępniany na wniosek.
1) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
2) Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego oznaczenia tej części oferty, która stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z dokumentem potwierdzającym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako wyrażenie zgody na ujawnienie całości dokumentów na zasadach określonych w ustawie.
3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP) i zaszyfrowane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesują mnie profile, rury, grodzice, blachy z demontażu i z upłynnień - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesują mnie profile, rury, grodzice, blachy z demontażu i z upłynnień. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI