Dostawa żywności do stołówki ZSO nr 4 w Rzeszowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa żywności do stołówki ZSO nr 4 w Rzeszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-30
  • Numer ogłoszenia754021-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 754021-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Dostawa żywności do stołówki ZSO nr 4 w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 w Rzeszowie.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000000, ul. Rynek  1 , 35-064  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzaniapostępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi zinnych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny zaprzeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowaniaodpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego zzamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzeczpozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.erzeszow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.erzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej, w postaci papierowej, osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki ZSO nr 4 w Rzeszowie
Numer referencyjny: CZ-D.271.98.263.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówki ZSO Nr 4 w Rzeszowie w 2021 r. - zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego podzielona na 7 części.2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).3.Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).4.Przedmiotem zamówienia został podzielony na 7 części:1) Opis, zakres i przedmiot części:a) Część 1: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędlinyPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2A do SIWZ – OPZ dla cz.1.b) Część 2: Produkty mleczarskie oraz jajaPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2B do SIWZ – OPZ dla cz.2.c) Część 3: PieczywoPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2C do SIWZ – OPZ dla cz.3.d) Część 4: Ryby i mrożonkiPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2D do SIWZ – OPZ dla cz.4e) Część 5: Wyroby garmażeryjnePrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2E do SIWZ – OPZ dla cz.5f) Część 6: Owoce i warzywa oraz jajaPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz jaj w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do nr 2F SIWZ – OPZ dla cz.6g) Część 7: Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz miód i innePrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów ogólnospożywczych oraz miód i inne w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2G do SIWZ – OPZ dla cz.75.Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.6.Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla poszczególnych części stanowiący Załączniki od nr 2A do 2G do SIWZ dostępne w oddzielnych plikach tj.:a) dla Części 1: OPZ dla cz. 1 – Załącznik nr 2A do SIWZ;b) dla Części 2: OPZ dla cz. 2 – Załącznik nr 2B do SIWZ;c) dla Części 3: OPZ dla cz. 3 – Załącznik nr 2C do SIWZ;d) dla Części 4: OPZ dla cz. 4 – Załącznik nr 2D do SIWZ;e) dla Części 5: OPZ dla cz. 5 – Załącznik nr 2E do SIWZ;f) dla Części 6: OPZ dla cz. 6 – Załącznik nr 2F do SIWZ;g) dla Części 7: OPZ dla cz. 7 – Załącznik nr 2G do SIWZ;2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 02.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dniapodpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji1) Zakres zamówienia objętego prawem opcji:Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć:a) Część 1: 39 163,14 zł netto; b) Część 2: 19 426,06 zł netto;c) Część 3: 5 788,66 zł netto;d) Część 4: 28 219,40 zł netto;e) Część 5: 12 378,24 zł netto;f) Część 6: 36 211,52 zł netto;g) Część 7: 32 442,63 zł nettooraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji:Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupykapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiającyudostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupykapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacjepotwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa wart. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane doreprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b)Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwowinno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3.Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, żeZamawiającym pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji DziałalnościGospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy.W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w drukuoferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych ibezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące nauprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć dooferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa (brutto) – 60,00
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 20,00
Czas reakcji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złozyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowyramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofertwariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane::1. Przedmiotemzamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędlinw ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2A do SIWZ – OPZ dla cz.1. 1) Przedmiot zamówieniarealizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze odponiedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostawsukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztąelektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcyzłożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożeniazamówienia). 2) Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadkuzgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna zezłożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przezZamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawiespisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas tenmoże ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramachkryterium pozacenowego – czas reakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dlaCzęści 1: OPZ dla cz. 1 – Załącznik nr 2A do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15113000-3, 15112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE::1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dniapodpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawemopcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. wramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowymwynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcjinie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łącznewynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć:39 163,14 złnetto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jakceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść doskorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woliZamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.


Część nr: 2 Nazwa: Produkty mleczarskie oraz jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane::1. Przedmiotemzamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej wzałączniku nr 2B do SIWZ – OPZ dla cz.2. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie,partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych odzłożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulecskróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryteriumpozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymagadostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iżjakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jestwadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lubpocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczeniaartykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie zoświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czasreakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 2: OPZ dla cz. 2 –Załącznik nr 2B do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE::1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dniapodpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawemopcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. wramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowymwynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcjinie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łącznewynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 19 426,06 złnetto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jakceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść doskorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woliZamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.


Część nr: 3 Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane::1. Przedmiotemzamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr2C do SIWZ – OPZ dla cz.3.. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wgzapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30.Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożeniazamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniuzgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego –termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga dostarczania towaruwolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilośćdostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązanyjest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lubtelefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ówwłaściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniemWykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 3: OPZ dla cz. 3 – Załącznik nr 2C doSIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE::1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dniapodpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawemopcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. wramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowymwynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcjinie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łącznewynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 5 788,66 złnetto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jakceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść doskorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woliZamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.


Część nr: 4 Nazwa: Ryby i mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane::1.Przedmiotemzamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2Ddo SIWZ – OPZ dla cz.4. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wgzapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30.Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożeniazamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniuzgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego –termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymaga dostarczania towaruwolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilośćdostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązanyjest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lubtelefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ówwłaściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniemWykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 4: OPZ dla cz. 4 – Załącznik nr 2D do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0, 15330000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE::1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dniapodpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawemopcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. wramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowymwynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcjinie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łącznewynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 28 219,40 złnetto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jakceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść doskorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woliZamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.


Część nr: 5 Nazwa: Wyroby garmażeryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane::1. Przedmiotemzamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej wzałączniku nr 2E do SIWZ – OPZ dla cz.5. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie,partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych odzłożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulecskróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryteriumpozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymagadostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iżjakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jestwadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lubpocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczeniaartykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie zoświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czasreakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 5: OPZ dla cz. 5 –Załącznik nr 2E do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894300-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE::1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dniapodpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawemopcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. wramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowymwynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcjinie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łącznewynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 12 378,24 złnetto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jakceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść doskorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woliZamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.


Część nr: 6 Nazwa: Owoce i warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane::1. Przedmiotemzamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz jaj w ilości i o jakości wskazanejw załączniku do nr 2F SIWZ – OPZ dla cz.6. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie,partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych odzłożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulecskróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryteriumpozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymagadostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iżjakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jestwadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lubpocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczeniaartykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie zoświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 6: OPZ dla cz. 6 –Załącznik nr 2F do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE::1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dniapodpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawemopcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. wramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowymwynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcjinie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łącznewynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 36 211,52 złnetto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jakceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść doskorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woliZamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.


Część nr: 7 Nazwa: Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz miód i inne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane::1. Przedmiotemzamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów ogólnospożywczych oraz miód i inne w ilości i o jakości wskazanej wzałączniku nr 2G do SIWZ – OPZ dla cz.7. 1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie,partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od6:00 do 6:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych odzłożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulecskróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryteriumpozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). 2) Zamawiający wymagadostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iżjakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jestwadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lubpocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczeniaartykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie zoświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czasreakcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dla Części 7: OPZ dla cz. 7 –Załącznik nr 2G do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15200000-0, 15320000-7, 15331400-1, 15411000-2, 15600000-4, 15830000-5, 15870000-7, 15890000-3, 03142100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa (brutto) 60,00
Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE::1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dniapodpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawemopcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. wramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowymwynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcjinie może przekroczyć 40% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łącznewynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć: 32 442,63 złnetto; oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jakceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść doskorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woliZamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont frezarki do metalu - Malinówka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę remont frezarki do metalu - kasowanie luzów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI