Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. ŚW. JANA KANTEGO W KĘTACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. ŚW. JANA KANTEGO W KĘTACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070690444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@edukacja.kety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1.edukacja.kety.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. ŚW. JANA KANTEGO W KĘTACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38a7ad9b-c2a4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00046959/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności do Stołówki dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminakety.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferta wraz z załącznikami
musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie
zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem
https://gminakety.ezamawiajacy.pl/lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.w niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia
oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy ;
https://gminakety.ezamawiajacy.pl/Komunikacja między Zamawiający ma Wykonawcami odbywa się w
https://gminakety.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający zgodnie z § 2 ust. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) ) - zwane dalej„Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format
podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem
PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz
podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.2.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ww.
Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie Zakupowej tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC,o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB
Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,
lub ich nowsze wersje;c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona
obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie
.pdf.3.Zamawiający określa niezbędne wymaganias przętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe
złożenie podpisu elektronicznego:a)Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.b) Uruchomienie oprogramowania do
składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w
wersji 32-bitowej,pozwalające naprzyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz
obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający
(ezamawiający.pl do wyjątków(exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień
administracyjnych nakomputerze.c)Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir
Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie
eZamawiający.Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir
SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.d) Przed uruchomieniem platformy
eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.Informacje
dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na
stronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pcwykonujac-ponizsze-kroki Dalsze informacje zostały opisane w rozdziale III pkt.1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 w Kętach, 32-650 Kęty, ul. Jana III Sobieskiego 6, tel. 33 845-21-40, e-mail: sp1@edukacja.kety.pl, adres www: https://sp1.edukacja.kety.pl/
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Pawłem Lis można uzyskać pod adresem e-mail: sp1@edukacja.kety.pl
3) Dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. ŚW. JANA KANTEGO W KĘTACH”
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej lub podmioty przetwarzające dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz do momentu przedawnienia roszczeń.
6) Na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
• dostępu do treści swoich danych osobowych, przy czym jeśli żądanie wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
• sprostowania swoich danych osobowych,
• usunięcia swoich danych osobowych,
• ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
7) W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
10) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
• obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
• obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP1-S.26.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.8. do SWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SWZ. Ilości podane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zmiana ta spowodowana jest zmianą ilości dzieci stołujących się oraz absencją chorobową, a także w przypadku zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na szacunkową ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego.
W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa (IPc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso drobiowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.8. do SWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SWZ. Ilości podane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zmiana ta spowodowana jest zmianą ilości dzieci stołujących się oraz absencją chorobową, a także w przypadku zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na szacunkową ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego.
W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa (IPc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso wieprzowe i wołowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.8. do SWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SWZ. Ilości podane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zmiana ta spowodowana jest zmianą ilości dzieci stołujących się oraz absencją chorobową, a także w przypadku zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na szacunkową ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego.
W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa (IPc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wędliny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.8. do SWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SWZ. Ilości podane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zmiana ta spowodowana jest zmianą ilości dzieci stołujących się oraz absencją chorobową, a także w przypadku zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na szacunkową ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego.
W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa (IPc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.8. do SWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SWZ. Ilości podane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zmiana ta spowodowana jest zmianą ilości dzieci stołujących się oraz absencją chorobową, a także w przypadku zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na szacunkową ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego.
W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa (IPc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabiał. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.8. do SWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SWZ. Ilości podane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zmiana ta spowodowana jest zmianą ilości dzieci stołujących się oraz absencją chorobową, a także w przypadku zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na szacunkową ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego.
W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa (IPc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo i wyroby cukiernicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.8. do SWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SWZ. Ilości podane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zmiana ta spowodowana jest zmianą ilości dzieci stołujących się oraz absencją chorobową, a także w przypadku zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na szacunkową ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego.
W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa (IPc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.8. do SWZ – formularze asortymentowo-cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SWZ. Ilości podane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zmiana ta spowodowana jest zmianą ilości dzieci stołujących się oraz absencją chorobową, a także w przypadku zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na szacunkową ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego.
W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-02 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena ofertowa (IPc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca załącza również: a) Pełnomocnictwo Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,tj.podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej
uprawnienianotariusza.b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia•W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców wspólnie ubiegających się, którzy wykonają usługi,do
realizacji których te zdolności są wymagane.• W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.Wymagana forma:Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do
reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.c) Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2.1- 2.8 do SWZ) – należy wypełnić odpowiednią zakładkę pliku Excel - dla tej części zamówienia, na którą składa się ofertę.
Wymagana forma: Formularz asortymentowo-cenowy (cały plik z wypełnioną odpowiednią zakładką) musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie
z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
d)Zobowiązanie podmiotu trzeciego• Zobowiązanie podmiotu udostępniające go zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:• zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniające go zasoby;• sposób i okres
udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby,na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wymagana forma:Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą
reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. e)Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne,jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do
oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.Wymagana forma:Wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.f) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia
części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców,o ile są już znane - Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. II pkt 9.1.7 lit. a SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga:Pełnomocnictwo, o którym
mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).4. W przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,o którym mowa w art. 125 ustawy (rozdz. II pkt 9.1.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe
oznacza, iż: 4.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;4.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj.
podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:a) dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
b) dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia,
c) dopuszcza się ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części; w takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar,
d) dopuszcza się odstąpienie od części umowy w przypadku braku środków finansowych Zamawiającego,
e) dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy,
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian proporcji w zamawianych asortymentach. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru do wysokości 40%. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje przedłużenie umowy na czas wyczerpania umowy do wysokości 60 % wartości umowy określonej na podstawie wartości szacunkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia ilości zamówionego towaru w stosunku do wartości szacunkowych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-15 08:45
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminakety.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia na dostawypodwykonawcy/podwykonawcom. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.