IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienia pilne w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:a)udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie JEDZ lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy; b)zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy (jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia);c)zmiany zakresu podwykonawstwa;d)zamiany określonej ilości danego rodzaju produktu na inny objęty niniejszą umową w ramach danego zadania, z zastrzeżeniem, że cena wynikająca z postanowień umowy nie ulegnie zmianie; o zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania (faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie) przyjęcia powyższego do realizacji; e)zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie wniosku telefonicznego lub e-mail Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie;f)wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;g)zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy), z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.3.Zmiany o których mowa powyżej wymagają pisemnego powiadomienia z wyjątkiem zmiany określonej w ust. 2 pkt.e.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-25, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa warzyw i owoców świeżych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane::Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. Zadanie nr 1 Dostawa warzyw i owoców świeżych; Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SIWZ nr 4.1.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 4.1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH • ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30 Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15300000-1, 15330000-0, 15332400-8, 15332290-3, 15332270-7, 15332100-5, 15331000-7, 15331400-1, 15331425-2, 15331140-0, 15331130-7, 15331110-1, 15320000-7, 03222100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienie pilne, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa warzyw i owoców mrożonych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. Zadanie nr 2-Dostawa warzyw i owoców mrożonych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SIWZ nr 4.2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 4.2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH-ZADANIE II – WTOREK, CZWARTEK 6.00 – 10.00 Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15331170-9, 15896000-5, 15896000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienie pilne, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i produktów mięsnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. Zadanie nr 3-Dostawa mięsa i produktów mięsnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SIWZ od nr 4.3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00 . Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9, 15110000-2, 15113000-3, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienie pilne, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa artykułów nabiałowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. Zadanie nr 4-Dostawa artykułów nabiałowych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określone w załączniku do SIWZ nr 4.4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 4.4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30. Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3, 03142500-3, 15551300-8, 15530000-2, 15511100-4, 15540000-5, 15542100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienie pilne, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa różnych artykułów spożywczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. Zadanie nr 5-Dostawa różnych artykułów spożywczych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SIWZ nr 4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 4.5. do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH -ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00 .Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15800000-6, 15899000-6, 15898000-9, 15880000-0, 15870000-7, 15860000-4, 15850000-1, 15830000-5, 15831600-8, 15820000-2, 15600000-4, 15600000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienie pilne, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa pieczywa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. Zadanie nr 6-Dostawa pieczywa. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SIWZ nr 4.6.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 4.6 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH -ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30. Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15811000-6, 15811100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienie pilne, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa świeżych filetów rybnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. 7-Dostawa świeżych filetów rybnych; Zadanie. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SIWZ nr 4.7 .Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 4.7. do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH -ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 . Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15211100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienie pilne, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa mrożonych filetów rybnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. Zadanie nr 8-Dostawa mrożonych filetów rybnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SIWZ od nr 4.8 .Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku nr 4.8 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH- ZADANIE VIII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30.Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15220000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
łączna cena brutto |
60,00 |
czas oczekiwania na zamówienie pilne, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: