Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBłaszki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-13
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00299076
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000252753

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 6, Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Błaszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438292225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_blaszki@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkola.blaszki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Szkoła Podstawowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c936d6d-5431-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003606/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.spblaszki.blaszki.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.spblaszki.blaszki.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu:
- miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) ePUAP Zamawiającego – Centrum Usług Wspólnych
w Błaszkach: /cuwblaszki/SkrytkaESP
- poczty elektronicznej Zamawiającego: sp_blaszki@op.pl
11.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 28. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679 w sytuacjach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPB.261.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla stołówki w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5.2. Dostarczana żywność powinna cechować się wysokimi walorami smakowymi, być w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości, spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty wymienione w formularzu cenowym lub równoważne.
5.3. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godz. 7:00 do 9:00 własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami wysyłanymi na adres e-mail Wykonawcy lub telefonicznie Zamawiający zobowiązany jest do złożenia zamówienia na adres e-mail Wykonawcy lub telefonicznie przez uprawnionego pracownika na jeden dzień przed terminem dostawy do godz. 10:00
5.4. Dostawy odbywać się będą do budynku szkoły pod adresem: Błaszki, ul. Pomorska 6,
98-235 Błaszki.
5.5. Wykonawca dostarczy zamówioną żywność środkami transportu spełniającymi wymagania określone dla transportu żywności, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie żywność na czas załadunku, transportu i rozładunku.
5.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonej zgodnie z zamówieniem żywności i wniesienia jej do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
5.7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość dostarczanej żywności oraz zobowiązany jest do dostarczenia żywności z ważnym terminem przydatności do spożycia, przy czym termin przydatności do spożycia produktów dostarczanych w ramach realizacji danego zamówienia nie może być krótszy niż 20 dni od dnia dostawy w przypadku artykułów mleczarskich oraz 60 dni od dnia dostawy w przypadku pozostałych artykułów spożywczych, 3 dni w przypadku mięsa świeżego, natomiast pieczywo dostarczać należy z bieżącego dnia dostawy.
5.8. W przypadku dostarczania żywności w opakowaniach, materiał opakowaniowy musi być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Produkty będące przedmiotem dostawy mają być oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 z późniejszymi zmianami).
5.9. Ceny żywności wyszczególnione w formularzu cenowym nie mogą ulec zwiększeniu w okresie trwania umowy.
5.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianej żywności w zależności od rzeczywistych potrzeb. W przypadku zaistnienia sytuacji, gdy Zamawiający nie zrealizuje zamówień w ilości określonej w formularzu cenowym z tego powodu, iż okażą się niepotrzebne, Wykonawca nie ma prawa żądania zapłaty jakiegokolwiek wynagrodzenia i nie przysługują mu żadne roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego w tym zakresie.
5.11. Dostarczone produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach o gramaturze określonej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5.12. Zamawiający dopuszcza konfekcjonowanie produktów z opakowań zbiorczych do opakowań jednostkowych o gramaturze określonej w formularzu cenowym wyłącznie wówczas, gdy opakowania jednostkowe posiadać będą etykiety, umożliwiające weryfikację składu i właściwości dostarczanych produktów.
5.13. Informacja o ofertach częściowych:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na:

Część nr 1 zamówienia - dostawa artykułów ogólnospożywczych,
Część nr 2 zamówienia - dostawa warzyw i owoców,
Część nr 3 zamówienia - dostawa pieczywa,
Część nr 4 zamówienia - dostawa jaj,
Część nr 5 zamówienia - dostawa artykułów mleczarskich,
Część nr 6 zamówienia - dostawa artykułów mięsnych i drobiarskich,
Część nr 7 zamówienia - dostawa mrożonek i ryb,

Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131500-0 - Produkty drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
8.1. Nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) – 6) ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania. Ocena brak podstaw wykluczenia zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych
środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

11.6. Na ofertę wykonawcy składa się:
- formularz ofertowy – przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
- formularz cenowy - sporządzony według załącznika nr 6 do SWZ w części, na którą/e Wykonawca składa ofertę,
- oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp – przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika ze złożonych dokumentów. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik.
- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy,
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) – jeżeli dotyczy
- W przypadku, o którym mowa w pkt 8.3.4., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część zamówienia, wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
8.3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.3.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej , jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy ( wg załącznika nr 5 do SWZ).
8.3.4. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1)-6) i art. 109 ust. 4) ustawy Pzp musi spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian
postanowień zawartej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00298155 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
nieważności zachowania formy pisemnej.
2. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SWZ w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia którego zawarto
niniejszą umowę możliwa jest jedynie
w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj.
takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego
ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany
stawki podatku od towarów, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy
nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach
określonych w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy składać za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty na ePUAP i udostepnionego również na miniportalu na adres skrzynki ePuap: Adres ePuap Centrum Usług Wspólnych w Błaszkach:/cuwblaszki/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.