Dostawa żywności - artykuły spożywcze

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa żywności - artykuły spożywcze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-04
  • Numer ogłoszenia762101-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 762101-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy: Dostawa żywności - artykuły spożywcze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 25101239400000, ul. Al. Wojska Polskiego  21 , 63-300  Pleszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 420 602, e-mail ckiwpleszew@ohp.pl, faks 627 420 602.
Adres strony internetowej (URL): www.ckiw-pleszew.ohp.pl
Adres profilu nabywcy: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka podległa MRPiT
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ckiw-pleszew.ohp.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ckiw-pleszew.ohp.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1) Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1020), osobiście lub za pośrednictwem posłańców 2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie lub za pomocą faksu lub środków komunikacji elektronicznej
Adres:
63-300 Pleszew, al. Wojska Polskiego 21

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności - artykuły spożywcze
Numer referencyjny: BSIZP-13-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Postępowanie obejmuje dostawę (wielkości szacunkowe):LP. NAZWA TOWARU J.M. ILOŚĆ1 Ananas masa netto 565g szt. 502 Baton Mars 47G szt. 11003 Baton Snickers 50G szt. 8004 Bazylia 10g Prymat lub Kamis szt. 205 Brzoskwinie puszka Sandra 820g szt. 706 Budyń Śmietankowy 64g Delekta szt. 507 Chrzan 0,9 szt. 208 Ciastka Delicje Szampańskie 147g szt. 1009 Ciastka Jerzyki Jutrzenka 140g szt. 8010 Ciastka hit Bahlsen 250g szt. 8011 Cukier kg 120012 Cukier puder 400g szt. 8013 Cukier waniliowy Delecta 32g szt. 20014 Czekolada Goplana 100g szt. 10015 Czosnek granulowany 250g szt. 3016 Czosnek granulowany 20gPrymat lub Kamis szt. 20017 Degusta 1 kg przyprawa szt. 5018 Degusta 200 g przyprawa szt. 25019 Delikat przyprawa do mięs Knorr 200g szt. 5020 Drożdże Babuni 100g szt. 2021 Dżem 280g ŁOWICZ szt. 40022 Dżem jednorazowy paski szt. 20023 Fasola sucha 1 kg kg 15024 Fasolka konserwowa 0,9l szt. 6025 Filet śledziowy w pomidorach 170g szt. 15026 Galaretka Winiary 75g szt. 60027 Gorczyca 30g Prymat lub Kamis szt. 2028 Groch łuskany kg 5029 Groszek konserwowy Kotlin 400g szt. 15030 Herbata granulowana 100g szt. 50031 Herbata Minutka 100 saszetek szt. 5032 Herbata Lipton 100 saszetek szt. 10033 Kakao DecoMorreno 150g szt. 3034 Kasza jęczmienna 1kg kg 8035 Kawa Jacobs 250 g zielona szt. 20036 Kawa Jacobs 500 g zielona szt. 5037 Kawa rozpuszczalna Jacobs 200g szt. 7038 Kawa Tchibo żółta 250g szt. 3039 Ketchup Kotlin 1l szt. 12040 Ketchup 3 kg Kotlin szt. 3041 Kisiel 40gWiniary szt. 20042 kompot truskawkowy0,9 l szt. 4043 Koncentrat pomidorowy 990l Kotlin szt. 9044 Krem czekoladowy 230 g Nutella szt. 3045 Krem o smaku czekoladowa orzechowym Łakomcia 400g szt. 2046 Kukurydza Ptak 380g szt. 6047 Kukurydza 900 ml szt. 4048 Kwasek cytrynowy 20g szt. 15049 Liść laurowy 10gPrymat lub Kamis szt. 8050 Majeranek 8g Kamis lub Prymat szt. 6051 Majeranek 100g szt. 2052 Majonez Winiary 400g szt. 17053 Majonez Winiary 0,7l szt. 5054 Majonez Winiary 3000ml szt. 2055 Makaron 1 kg kg 7056 Makaron 250g Ekomak szt. 15057 Margaryna śniadaniowa 500g szt. 18058 Margaryna zwykła 250g Kruszwica kg 50059 Masło 200 g 82% tłuszczu szt. 220060 Mąka tortowa Kraszewice typ 450 kg 60061 Mąka krupczatka kg kg 5062 Mąka ziemniaczana kg kg 8063 Mleko kartonik 1l Łowicz 3,2% szt. 45064 Musztarda stołowa 1l Pegaz szt. 7065 Ocet 0,5 l szt. 10066 Ogórek konserwowy 0,9l szt. 30061 Ogórki konserwowe 2650g szt. 2062 Olej Kujawski 1 l szt. 32063 Olej 5l szt. 8064 Papryka konserwowa 0,9 l szt. 25065 Papryka słodka 20g Kamis lub Prymat szt. 4066 Paprykarz 300g szt. 5067 Pasztet 160g Drop szt. 8068 Pieprz mielony 20g Prymat lub Kamis szt. 20069 Pieprz mielony 250g szt. 5070 Płatki Nesguick Nestle250g szt. 5072 Powidła 280g Unamel szt. 15073 Proszek do pieczenia Delecta 30g szt. 5074 Przyprawa Gyros 30g Kamis lub Prymat szt. 2074 Przyprawa stołowa 1 l Winiary szt. 6075 Ryż 1 kg kg 6076 Ryż kartonik Sonko 4x100g szt. 8077 Soczek Jupic 330 ml szt. 5078 Seler konserwowa Rolnik szt. 3079 Sos do pieczeni Winiary 30g szt. 5080 Sól 1 kg Solino szt. 5081 Syrop do rozcieńczania Herbapol 420ml szt. 20082 Śmietana 0,5l 12% łowicz szt. 20083 Śmietana 0,5l 30% łowicz szt. 5084 Śmietanka pasek Łowicz szt. 20085 Cremona Śmietana 200g szt. 3086 Śliwki kalifornijskie 100g szt. 5087 Wafelek Grzesiek czekolada 36g szt. 20088 Woda 0,5l świtezianka szt. 20089 Woda Zywiec 1,5l szt. 50090 Woda 1,5l świtezianka gazowana szt. 20091 Zaprawa cytrynowa pasek Łowicz szt. 10092 Zioła prowansalskie 11g Kamis lub Prymat szt. 5093 Ziele angielskie 20g Kamis lub Prymat szt. 5094 Żelatyna Cykoria 50g Szt. 5095 Żelatyna 1 kg Cykoria kg 5096 Sól o obniżonej zawartości sodu potasowo - magnezowa 350g, SANTE szt. 2097 Lubczyk 10g Kamis lub Prymat szt. 2098 Rozmaryn 15g Kamis lub Prymat szt. 2099 Kminek 10g Kamis lub Prymat szt. 20100 Cząber 10g Kamis lub Prymat szt. 20101 Estragon 10g Kamis lub Prymat szt. 20102 Miód pszczeli wielokwiatowy 1 l Rydełko szt. 10103 Sok HORTEX pomarańcza 1 l szt. 50104 Sok HORTEX jabłka 1 l szt. 50105 Woda AQUA 5L szt. 100106 Napój CAPRIO 2l szt. 100107 Jarzynka bez glutaminianu sodu 200G MARKO POLO szt. 50108 jogurt grecki naturalny 400g szt. 50109 oliwki drylowane czarne 880g szt. 80110 Cebulka konserwowa 900g szt. 30111 Marmolada 550g szt. 20112 Tymianek 10g Kamis lub Prymat szt. 20113 Jałowiec w ziarnach, owoce 15g Kamis lub Prymat szt. 20114 Pieprz kolorowy ziarna 20gPrymat lub Kamis szt. 20115 Ostra papryka 22gPrymat lub Kamis szt. 20116 Gałka muszkatołowa 10gPrymat lub Kamis szt. 20117 Przyprawa do bigosu 20gPrymat lub Kamis szt. 20118 Przyprawa do flaków 20gPrymat lub Kamis szt. 20119 Przyprawa do ziemniaków 25gPrymat lub Kamis szt. 20120 Przyprawa do kurczaka 25gPrymat lub Kamis szt. 20121 Przyprawa do grilla 20gPrymat lub Kamis szt. 30122 Przyprawa curry 20g szt. 20123 Gożdziki 8g szt. 20124 Musztarda Sarepska 180g szt. 20125 Musztarda francuska 180g szt. 20126 Przyprawa suszone pomidory z czosnkiem i bazylią 15g szt. 20127 Vegeta naturalna PODPRAVKA 250g szt. 10128 Tortilla 320g szt. 20129 Suszone pomidory w oleju 280g szt. 20130 Ryż paraboliczny 400g Kupiec w torebkach szt. 20131 Kasza bulgur 400g Kupiec w torebkach szt. 20132 Makaron do rosołu Czaniecki 250g szt. 50133 Makaron ryżowy Barilla 500g szt. 20134 Oliwa z oliwek 500ml MONINI szt. 10135 Ocet balsamiczny 250 ml MONINI, KAMIS szt. 10136 Ocet winny 250 ml MONINI, KAMIS szt. 10137 Herbata owocowa Lipton w saszetkach 20 szt. szt. 20138 Herbata zielona Lipton w saszetkach 50 szt. szt. 20139 Kawa Jacobs 500 g ziarnista szt. 10140 Drożdże suche 7g Delecta szt. 10141 oliwki zielone 880g szt. 20142 Suszone śliwki 200g szt. 20143 Płatki migdałów 75g Bakalland szt. 20144 Herbata miętowa Lipton w saszetkach 20szt szt. 20145 Ciasto francuskie w opakowaniu XXL400g szt. 20146 Makaron świderki Lubella 500g szt. 50147 Sok HORTEX pomarańcza 2 l szt. 50148 Sok HORTEX jabłko 2 l szt. 50149 Kawa zbożowa w saszetkach Anatol 35 torebek szt. 50150 Wafelek Grzesiek bez czekolady 36g szt. 100151 Mak 400g szt. 50152 Makaron spagetti Sulma 500g szt. 50153 Wafelek Princessa 44g szt. 100154 Napój Helena 1,5l gazowany szt. 20155 Płatki Cheerios 5 zbóż 250g szt. 50156 Rodzynki 100g szt. 20157 Sos bolognese Knorr szt. 30158 Żurek Winiary zupa w proszku szt. 30159 Wafelek Grzesiek MEGA 48g szt. 100160 Soda Gellwe 80g szt. 20161 Koncentrat pomidorowy 190g Kotlin szt. 40162 Wiórki kokosowe 100g szt. 20163 Herbatnki Krakuski 168g szt. 20164 Napój Tymbark 2l szt. 40165 Cukierki mieszanaka wedlowska kg 6166 Cukierki Trufla kg 6167 Cukierki galaretka w czekoladzie kg 6167 Ser feta 230g szt. 20169 Drożdże szt. 30170 Soczek frugo 500m szt. 150171 Soczek Kubuś 300ml szt. 150172 Baton Kit Kat 100g szt. 200173 Baton Twix szt. 200174 Soczek w kartoniku 200ml Tymbark szt. 200175 Jarzynka bez soli 100g MARKO POLO szt. 20 W przypadku podania w nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę, wagę danego towaru oraz wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca oraz załączyć do oferty próbkę w oryginalnym opakowaniu. Próbki nie podlegają zwrotowi.Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez konserwantów i uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, opakowania oryginalne, nienaruszone. Nie dopuszczalne opakowania zastępcze.3.1. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia:3.1.1. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy asortymentu odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1100. 3.1.2. Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy.3.1.3. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.3.1.4. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik.3.1.5. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego.3.1.6. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.3.1.7. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.3.1.8. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.2.7.3.1.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie.3.1.10. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.3.1.11. W przypadku produktów równoważnych - Wykonawca dostarczy do Zamawiającego (na pisemne wezwanie Zamawiającego) próbkę reprezentacyjną, w celu porównania zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanymi przez Wykonawcę produktami. Do każdej próbki należy dołączyć etykietę. Komisja dokonując oceny próbek weźmie pod uwagę cechy charakterystyczne danego produktu zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi notatki zawierające opis oferowanego produktu wraz ze zdjęciem asortymentu3.1.12. Wykonawca na okres pomiędzy dostawami udostępni bezpłatnie Zamawiającemu opakowania transportowe.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwa, oświadczenie dotyczące powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego, informacja o podwykonawcach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil 20x20x1,5mm - Gołuchów, Kalisz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil 20x20x1,5mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zaopatrzenie działu farmacji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pleszew: Dostawa żywności - produkty mięsne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pleszew: Dostawa żywności - pieczywo
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI