Dostawa żywności

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa żywności
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeziorany
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia613991-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613991-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Dom Pomocy Społecznej: Dostawa żywności
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 51092780200000, ul. ul. Kajki  49 , 11-320  Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-89 7181 664, e-mail sylwesterkowalski@o2.pl, faks 0-89 7181 664.
Adres strony internetowej (URL): ww.dpsjeziorany.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.dpsjeziorany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
dpsjeziorany.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
dpsjeziorany.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Dom Pomocy Społecznej, 11-320 Jeziorany, ul.Kajki 49

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności
Numer referencyjny: DPS.KA 372-1/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 5
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część I – Artykuły spożywcze 2. Część II – Drób 3. Część III - Jaja 4. Część IV – Mrożonki 5. Część V - Mięso i wędliny 6. Część VI – Ryby i konserwy rybne 7. Część VII – Nabiał 8 Część VIII – Pieczywo 9.Część IX - Wyroby garmażeryjne gotowe

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15500000-3
15800000-6
15112000-6
15200000-0
03142500-3
15331100-8
15612500-6
15100000-9
15851000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-02   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 20,00
czas reakcji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2021-01-04 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Aromaty 5g 170 szt2 Cukier puder 20 kg3 Cukier waniliowy 10 kg4 Cukier kryształ 2000 kg5 Marmolada twarda wieloowcowa 70 kg6 Dżem (mix owocowy) niskosłodzony 390 kg7 Groszek zielony konserwowy 30 kg8 Herbata granulowana typu Saga 100 kg9 Koncentrat pomidorowy 30% 210 kg10 Kasza manna sucha 100 kg11 Kasza jęczmienna perłowa drobna sucha 200 kg12 Kasza pęczak sucha 80 kg13 Kasza gryczana sucha 90 kg14 Ketchup łagodny 150 kg15 Kakao proszek 16% (opakowanie 100-200 g) 25 kg16 Kawa zbożowa (500 g) 110 kg17 Kawa instant typu Inka 25 kg18 Kwasek cytrynowy (20 g) 10 kg19 Liść laurowy 5 kg20 Margaryna do pieczenia min.75% tł. 300 kg21 Musztarda stołowa 70 kg22 Mąka pszenna /typ 450/ tortowa 930 kg23 Mąka ziemniaczana 45 kg24 Olej uniwersalny 310 l25 Olej słonecznikowy 60 l26 Ocet 10% 6 l27 Pasztet drobiowy 160 kg28 Płatki owsiane suche (opakowanie 500 g) 100 kg29 Przyprawa do zup w płynie 50 l30 Proszek do pieczenia 3 kg31 Sól kuchenna drobna 310 kg32 Szczaw konserwowy cięty 35 kg33 Ziele angielskie 5 kg34 Pieprz naturalny mielony 6 kg35 Pieprz ziołowy 6 kg36 Majonez tradycyjny 120 kg37 Żelatyna spożywcza 7 kg38 Cynamon mielony 2 kg39 Papryka mielona słodka 3 kg40 Miód pszczeli wielokwiatowy 250 kg41 Konserwa Gulasz Angielski 80 kg42 Majeranek 5 kg43 Przyprawa Prowansalska 2 kg44 Przyprawa Uniwersalna 20 kg45 Bulion jarzynowy 40 kg46 Syrop owocowy 70 l47 Chrupki kukurydziane 80 g 3600 szt48 Kisiel bez cukru 150 kg49 Budyń bez cukru 50 kg50 Chrzan konserwowy tarty (180 g) 35 kg51 Makaron wstążka-krajanka z pszenicy durum 110 kg52 Płatki kukurydziane 90 kg53 Rodzynki 15 kg54 Ryż biały 600 kg55 Kukurydza konserwowa 125 kg56 Soda oczyszczona 2 kg57 Fasola czerwona konserwowa 10 kg58 Brzoskwinie puszka (820 g) 110 kg59 Ananas puszka kostka (565 g) 70 kg60 Przyprawa Curry 20g 2 kg61 Makaron kolanka z pszenicy durum suchy 160 kg62 Makaron penne z pszenicy durum 40 kg63 Makaron spaghetti z pszenicy durum 70 kg64 Makaron świderki z pszenicy durum 250 kg65 Herbatniki szkolne (50 g) 100 kg66 Musli 50 kg67 Papryka konserwowa 130 kg68 Woda mineralna n/gazowana 3000 l69 Przyprawa delikat do mięs 5 kg70 Ogórki konserwowe 160 kg71 Fasola biała drobna sucha 80 kg72 Groch połówki 50 kg73 Galaretka w proszku 60 kg74 Sok owocowo-warzywny 330ml 900 l75 Gałka muszkatałowa mielona 0,5 kg76 Bazylia -zioła 1,5 kg77 Oregano-zioła 2 kg78 Lubczyk liść suszony 3 kg79 Pomidory cięte w puszce 70 kg80 Sok warzywny 330 ml (pomidorowy, wielowarzywny) 400 l81 Biszkopty 100 kg82 Wafle ryżowe 20 kg83 Krakersy 20 kg84 Płatki ryżowe błyskawiczne 1 kg85 Kleik ryżowy (180 g) typu Nestle 1 kg86 Kaszka kukurydziana 1 kg87 Sok owocowy 100% 180 l88 Makaron łazanka 70 kg89 Natka pietruszki suszona 4 kg90 Koper suszony 2,5 kg91 Sucharki bieszczadzkie 5 kg92 Soczewica czerwona 40 kg93 Kurkuma mielona 1 kg94 Kminek mielony 0,5 kg95 Tymianek suszony 1 kg96 Rozmaryn suszony 1 kg97 Imbir mielony 0,5 kg98 Czosnek granulowany 3 kg99 Goździki suszone 1 kg100 Kasza kus-kus sucha 20 kg101 Kasza jaglana sucha 25 kg102 Oliwki 2 kg103 Herbata ekspresowa owocowa typu posti 35 kg104 Płatki migdałowe 2 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 20,00
czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Drób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Noga z kurczaka-udka 600 kg2 Udo z kurczaka-ćwiartka tylna (150 - 200 g) 340 kg3 Filet z kurczaka 430 kg4 Filet z indyka 80 kg5 Skrzydełka 210 kg6 Porcje rosołowe ze skrzydłem 600 kg7 Wątróbka drobiowa 100 kg8 Żołądki drobiowe 100 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 20,00
czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jaja M 21 200 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kalafior mrożony 360 kg2 Mieszanka kompotowa mrożona 1000 kg3 Fasolka szparagowa mrożona 300 kg4 Brukselka mrożona 50 kg5 Szpinak mrożony 240 kg6 Brokuł mrożony 260 kg7 Wiśnie bez pestek mrożone 80 kg8 Truskawki mrożone 225 kg9 Marchew mrożona kostka 150 kg10 Bukiet warzyw (kalafior, brokuł, marchew falista) 130 kg11 Groszek mrożony 100 kg12 Jagoda mrożona 100 kg13 Malina mrożona 50 kg14 Włoszczyzna mrożona paski 70 kg15 Marchew mrożona młoda cała 110 kg16 Marchew (duet) mrożona karbowana plastry 90 kg17 Frytki mrożone 75 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15331100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 20,00
czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Mięso i wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Baleron gotowany extra zaw. mięsa min. 80% 45 kg2 Boczek wędzony rolowany zaw. mięsa min. 80% 35 kg3 Polędwica sopocka zaw.mięsa min 80% 150 kg4 Polędwica drobiowa zaw.mięsa min.70% 150 kg5 Pasztetowa wieprzowa osłonka naturalna 100 kg6 Filecik złocisty 100 kg7 Szynkówka drobiowa zaw.mięsa min 60% 125 kg8 Kiełbasa mortadela (nie mniej niż 30 % mięsa) 90 kg9 Kiełbasa śląska zaw.mięsa min.70% 140 kg10 Smakoszki – parówki zaw. mięsa min. 60 % 120 kg11 Parówki cienkie drobiowe zaw.mięsa min. 60% 120 kg12 Zwyczajna zaw.mięsa min. 55% 170 kg13 Kiełbasa żywiecka zaw.mięsa min.60% 120 kg14 Kaszanka jęczmienna w jelicie naturalnym 190 kg15 Schab pieczony zaw. mięsa min 60 % 90 kg16 Mielonka tyrolska zaw.mięsa min.50% 110 kg17 Salceson włoski 70 kg18 Kiszka ziemniaczana 120 kg19 Kiełbasa jałowcowa zaw.mięsa min.80% 55 kg20 Szynka konserwowa zaw. Mięsa min 70% 180 kg21 Kiełbasa szynkowa zaw.mięsa min. 70% 110 kg22 Szynka wieprzowa gotowana zaw. mięsa min. 70% 150 kg23 Serdelki wieprzowe zaw.mięsa min. 60% 100 kg24 Kiełbasa biała surowa zaw.mięsa min. 70% 80 kg25 Kiełbasa biesiadna 40 kg26 Karkówka b/kości surowa 170 kg27 Szynka wp.b/k surowa 350 kg28 Łopatka wp. b/k surowa 900 kg29 Golonka przód surowa 75 kg30 Schab b/k surowy 300 kg31 Żeberka wieprzowe surowe 170 kg32 Słonina surowa grubsza 30 kg33 Wątroba wieprzowa 60 kg34 Nogi wieprzowe 65 kg35 Boczek surowy 80 kg36 Wołowina b/k szynka surowa 90 kg37 Smalec wieprzowy bez dodatków „kostka” 50 kg38 Boczek faszerowany 20 kg39 Pasztet rodzinny 150 kg40 Szynka z beczki wędzona zaw.mięsa min. 80% 80 kg41 Kiełbasa Tatrzańska 80 kg42 Podwawelska regionalna zaw.mięsa min.70% 50 kg43 Szynka drobiowa zaw.mięsa min. 50% 110 kg44 Pasztet z kurczaka 50 kg45 Flaki wołowe suche 90 kg46 Golonka prasowana 90 kg47 Kiełbaski białe koktajlowe zaw. Mięsa min. 60 % 100 kg48 Kurczak w galarecie 100 kg49 Szynka z piersią indyka 150 kg50 Pieczeń drobiowa 120 kg51 Salami szlacheckie 20 kg52 Kabanosy bankietowe 70 kg53 Serdelki drobiowe 100 kg54 Kiełbasa toruńska zaw. mięsa min. 55 % 40 kg55 Kiełbasa krakowska parzona zaw. mięsa min 70% 110 kg56 Pierś królewska 80 kg57 Szynka śniadaniowa z indyka 70 kg58 Polędwica łososiowa 40 kg59 Szynka delikatesowa 50 kg60 Polędwica wiśniowa 50 kg61 Indyk w galarecie z warzywami 90 kg62 Szynka wieprzowa mielona 100 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Ryby i konserwy rybne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Makrela wędzona b/ głowy 150 kg2 Konserwa rybna w pomidorach 130 kg3 Kostka rybna panierowana z mintaja 140 kg4 Miruna mrożona filet 250 kg5 Śledzie filety małosolne, waga netto, bez zalewy 150 kg6 Tuńczyk w sosie własnym 40 kg7 Tilapia mrożona b/s filet 320 kg8 Rolmopsy w zalewie octowej 100 kg10 Sałatka rybna 155 kg11 Makrela w oleju 150 kg12 Pasta rybna 170 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 20,00
czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Nabiał
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mleko 2% UHT w kartonie 1 l 4 500 litr2 Mleko 2% świeże w kartonie 1 l 4 500 litr3 Śmietana 18% (kubek 200 - 400 ml) 240 kg4 Maślanka naturalna 2% 140 kg5 Ser żółty Gouda zaw.min. tł. 37% 400 kg6 Ser twarogowy półtłusty krajanka 550 kg7 Ser topiony krążek (200 g) typu Hochland 220 kg8 Masło extra zaw. min.tł. 82% 1 450 kg9 Serek homogenizowany (140 g) różne smaki 320 kg10 Jogurt owocowy (150 g) różne smaki 360 kg11 Ser topiony plastry typu Hochland 250 kg12 Kefir 2% (400 ml) 130 kg13 Jogurt naturalny 950 kg14 Ser twarogowy ziarnisty (200 g) 480 kg15 Serek homogenizowany naturalny (140 g) 70 kg16 Maślanka owocowa 160 kg17 Ser feta 10 kg18 Śmietana kremowa 30 % 20 kg19 Serek mascarpone 15 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 20,00
czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Bułka tarta 200 kg2 Drożdże piekarnicze 22 kg3 Bułka kajzerka 50g 3 400 szt.4 Chleb pszenny krojony 500g 5 500 szt.5 Chleb baltonowski krojony 500g 11 250 szt.6 Chleb żytni razowy krojony 400g 4 350 szt.7 Pączki tradycyjne 50g 145 szt8 Bułka drożdżowa z kruszonką 80 g 300 szt.9 Bułka słodka 100 g 150 szt.10 Bułka grahamka 50g 2 000 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15612500-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Wyroby garmażeryjne gotowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kopytka ze szpinakiem świeże skład: woda, płatki ziemniaczane (100 % ziemniaka), mąka ziemniaczana, mąka pszenna, szpinak 11%, sól, wartość energetyczna w 100 g produktu gotowego – ok. 165 kcal 150 kg2 Kartacze - pyzy ziemniaczane z mięsem świeże farsz do pyz – ok. 22 % masy wyrobu gotowego, skład:ciasto ziemniaczane:woda, płatki ziemniaczane (100 % ziemniaka), mąka ziemniaczana, mąka pszenna, ziemniaki, skrobia, sól, farsz: łopatka wieprzowa, cebula, pieprz, wartość energetyczna w 100 g wyrobu gotowego – ok. 170 kcal 125 kg3 Pyzy małe bez mięsa świeże skład:ciasto ziemniaczane:woda, płatki ziemniaczane (100 % ziemniaka), mąka ziemniaczana, mąka pszenna, ziemniaki, skrobia, sól, wartość energetyczna w 100 g wyrobu gotowego – ok. 170 kcal 80 kg4 Pierogi z twarogiem świeże skład: ciasto pierogowe ok. 53% masy wyrobu gotowego, mąka pszenna, woda sól, farsz twarogowy ok. 42 %masy wyrobu gotowego, twaróg, kasza manna, cukier, skrobia kukurydziana, wartość energetyczna w 100 g wyrobu gotowego ok. 180 kcal, ok 25 sztuk na 1 kg 80 kg5 Pierogi owocowe (z jabłkiem, z truskawką) świeże skład: mąka pszenna, woda, truskawki/jabłko 30-35 %, kasza manna, cukier, sól, farsz owocowy ok. 28 % masy wyrobu gotowego, ok.25 sztuk na 1kg 120 kg6 Pierogi ruskie świeże skład: ciasto pierogowe ok. 53% masy wyrobu gotowego, mąka pszenna, woda sól, farsz ruski ok. 42 % masy wyrobu gotowego, woda, płatki ziemniaczane (100 %ziemniaka), twaróg półtłusty, cebula,pieprz, sól, wartość energetyczna w 100 g wyrobu gotowego ok. 160 kcal 120 kg7 Pierogi z kapustą i grzybami świeże skład: ciasto pierogowe ok. 56% masy wyrobu gotowego, mąka pszenna, mąka tortowa, woda sól, farsz ok. 40 % masy wyrobu gotowego, kapusta kiszona (25 %), pieczarki (7%),cebula, olej roślinny, sól, pieprz, wartość energetyczna w 100 g wyrobu gotowego ok. 160 kcal 50 kg8 Pierogi z mięsem skład : ciasto pierogowe ok. 54% masy wyrobu gotowego, mąka pszenna, mąka tortowa, woda, sól, farsz mięsny ok. 38% masy wyrobu gotowego, łopatkawieprzowa, cebula,białko sojowe, wartość energetyczna w 100 g produktu gotowego – ok. 190 kcal, ok 25 sztuk na 1 kg 60 kg9 Pierogi ze szpinakiem świeże skład : ciasto pierogowe ok. 54% masy wyrobu gotowego, mąka pszenna, mąka tortowa, woda, sól, farsz ok. 40% masy wyrobu gotowego, szpinak, czosnek, cebula, pieprz, sól, olej, woda, wartość energetyczna w 100 g produktu gotowego – ok. 180 kcal, ok 25 sztuk na 1 kg, ok. 25 sztuk na 1 kg 50 kg10 Knedle z owocami ( z truskawkami) świeże skład: woda, truskawka/ jabłko, mąka pszenna, płatki ziemniczane (100 % ziemniaka), cukier 125 kg11 Uszka z pieczarkami świeże skład : ciasto ok. 62% masy wyrobu gotowego, mąka pszenna,woda, sól, farsz ok. 32% masy wyrobu gotowego, pieczarki (14 %), cebula, kaszka pszenna, olej, sól, pieprz, wartość energetyczna w 100 g produktu gotowego – ok. 170 kcal 25 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15851000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę świdrów 100mm do całego zestawu łuparki świdrowej- Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę świdrów 100mm do całego zestawu łuparki świdrowej fi 350 2x17. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI