Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia (II postępowanie).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia (II postępowanie).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c7bda6d-5909-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030739/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mcus.logintrade.net/zapytania_email,105879,308bd6adbe563dd36f39bc62ebd4eb25.html; https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie zapytań do treści SWZ, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywają się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3. Zamawiający dopuszcza komunikację, za wyjątkiem złożenia oferty, przy użyciu poczty elektronicznej, pod adresem e-mail: sylwia.leszczuk@mcus.pl (w przypadku nieobecności pracownika, dopuszcza się komunikację pod innym adresem e-mail przez Zamawiającego wskazanym np. w wezwaniu do złożenia wyjaśnień itp., adres e–mail będzie zawierał domenę @mcus.pl). Zaleca się jednak, aby komunikacja odbywała się za pośrednictwem Platformy Zakupowej, gdyż wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu.
4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ a także komunikacje z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oświadcza, że akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie na stronie: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
7. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Zakupowej, opisane zostały na stronie Platformy Zakupowej: https://mcus.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłany za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
9. Sposób złożenia, wycofania oferty, złożenia oferty dodatkowej oraz sposób komunikacji prowadzonej z Zamawiającym został opisany w instrukcji zamieszczonej pod adresem: https://mcus.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_podstawowy_bez_negocjacji_20210706.pdf
Opis sposobu przygotowywania oferty
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych określonych w przepisach na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu danych przesyłanych plików: .pdf. Oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Przez cyfrowe odwzorowanie dokumentu, o którym mowa w rozporządzeniu, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej umożliwiający zapoznanie się z treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO
(Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1) - zostały zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale XXII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający poinformował o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp w Rozdziale XXII ust. 2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-50/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:
1) część nr 1: sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby MCUS we Wrocławiu;
2) część nr 2: dostawa paczek dla mieszkańców i klientów MCUS we Wrocławiu;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodem CPV tj: CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze, CPV 15842000-2 czekolada i wyroby cukiernicze, CPV 15842100-3 czekolada, CPV 15842300-5 wyroby cukiernicze, CPV 15821200-1 herbatniki słodkie, CPV 15321000-4 soki owocowe, CPV 15812000-3 wyroby ciastkarskie i ciasta, CPV 15820000-2 sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości, CPV 15812100-4 wyroby ciastkarskie, CPV 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji umowy, znajduje się w Kalkulacji cenowej (Załącznik nr 2a i 2b do SWZ) oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 4a i 4b do SWZ), które stanowią integralną część SWZ
4. Towar dostarczany będzie:
1) sukcesywnie do magazynu żywnościowego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 25 – dotyczy części 1 zamówienia;
2) do poszczególnych domów pomocy społecznej oraz dziennych domów pomocy społecznej wyszczególnionych w § 1 ust. 5 Projektu umowy (Załącznik nr 4b do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
15842100-3 - Czekolada
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15321000-4 - Soki owocowe
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15842200-4 - Produkty z czekolady
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zawartość masy kakaowej/kakao na 100 g produktu w gorzkiej czekoladzie.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zawartość masy kakaowej/kakao na 100 g produktu w czekoladzie mlecznej z rozdrobnionymi lub siekanymi orzechami.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:
1) część nr 1: sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby MCUS we Wrocławiu;
2) część nr 2: dostawa paczek dla mieszkańców i klientów MCUS we Wrocławiu;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodem CPV tj: CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze, CPV 15842000-2 czekolada i wyroby cukiernicze, CPV 15842100-3 czekolada, CPV 15842200-4 produkty z czekolady, CPV 15842300-5 wyroby cukiernicze, CPV 15821200-1 herbatniki słodkie, CPV 15321000-4 soki owocowe, CPV 15812100-4 wyroby ciastkarskie, CPV 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji umowy, znajduje się w Kalkulacji cenowej (Załącznik nr 2a i 2b do SWZ) oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 4a i 4b do SWZ), które stanowią integralną część SWZ.
4. Towar dostarczany będzie:
1) sukcesywnie do magazynu żywnościowego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 25 – dotyczy części 1 zamówienia;
2) do poszczególnych domów pomocy społecznej oraz dziennych domów pomocy społecznej wyszczególnionych w § 1 ust. 5 Projektu umowy (Załącznik nr 4b do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15842200-4 - Produkty z czekolady
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15861000-1 - Kawa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zawartość masy kakaowej/kakao na 100 g produktu – Mikołaj czekoladowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
1) Kalkulację cenową wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę (Załącznik nr 2a i/lub 2b do SWZ)
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców);
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 Rozdziału VIII SWZ, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty pełnomocnictwo:
1) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ podpisem osobistym/ podpisem zaufanym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego
lub
2) jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzonego własnoręcznym podpisem Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, poświadczających zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej
lub
3) jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej opatrzonego własnoręcznym podpisem Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, poświadczającego zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę postępowania o zamówienie publiczne lub nr postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo lub wskazanie, że pełnomocnik posiada upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
2) nazwy wykonawców z uwzględnieniem adresu siedziby ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest wskazać (firmy) nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania.
6. Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia będzie zobowiązany złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy).
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczają spośród siebie Wykonawcę kierującego (Lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i dla wszystkich partnerów.
9. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dotyczące oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
10. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany i uzup. umowy będą dokonyw. w postaci aneksu pod rygorem nieważności, poza zmianami dla których określono inaczej.
2. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Pzp możliwość dokonyw. zmian postan. umowy, w zakresie:
1) zmiany danych Wyk. (np. zmiana adresu, nazwy) lub zm. wynik. z przekształcenia podm. po str. Wyk., o czym Wyk. jest zobow. poinf. Zam. w terminie 10 dni od dnia dok. zm.;
2) zm. przep. ogólnie obow., które mają wpływ na treść um., w tym na jej wykonanie;
3) zm. sposobu konfekcj. tow. objętych um. w przypadku zm. wiel. opak. i/lub rodzaju opak. wprow. przez prod. lub w przypadku braku przed. um. w opak. okreś. w Kalk. cen. z przyczyn niezal. od Wyk. z zachow. zasady proporcj. w stos. do ceny objętej um., na pods. pisem. wn. Wyk., pod waru. uzys. zgody Zam., wyraż. w formie pis., pod rygorem nieważ.;
4) dostar. odpowied. towar. obj. um., w przyp. wstrzy. lub zakoń. prod. tow. będą. przed.um. o param. nie gorszych niż tow. obj. ofer., przy zachow. ceny ofer. dla danego tow. lub niższej,
na pods. pisem. wnio. Wyk., pod waru.uzys.zgody Zamaw.;
5) zmi. ter.reali. um. - czas trwania um. wygasa wraz z dn. wcześni. zrealizo. przed. um. na war. okreś. w um., o której mowa w § 2 ust. 1 (zm. ta nie wymaga poinfor. drugiej Str. pisem. i nie stan. zm. um.w drodze ane.);
6) zm.ter. okreś. w § 3 i/lub sp. reali. um. w przyp. wystąp. zdarzeń Siły wyż. jako zdarz. zewn., niemoż.do przewidz. i niemoż. do zapobieżenia (np. zaost. przep.zw. wystąp. zagro. epidem.na obszarze naszego kraju i/lub na św., które będą miały bezpoś. wpływ na reali. przed. zam., klęski żyw., powódź, susza, pożar, trzęs.ziemi, huragan, dział. woj., akty sabotażu, dział.terror.) na pod. pis. wn. Wyk.lub Zam., pod war. uzys.zgody drugiej St., wyraż. w for.pis., pod ryg.nieważ.- ter.real.i um. będzie mógł być wydł. mak.o okres równy okr., w którym um. nie była real.z powo.wystą.Siły wyż.;
7) możli.zm.cen w przyp.zm.ny staw. pod.VAT na podst.obow.przep.praw. w tym zakr.(Zm.ulegnie kw. poda. VAT i cen. brutto, cen. netto pozost. niezmi. O zm.staw.pod.VAT na przed. um., Wyk. infor.pise.Zam.w ter. mini.10 d. robo. przed ter.dost. tow., którego cena ulega zm. Zam.ma również pr. zwró.się pis.do Wyk. cel. potw., że staw.VAT ule. zm.; w przy. gdy Wyk.nie zreal. posta.um., o którym mowa w zdaniu poprzedzającym);
8) powie.wyk.części zam.Podw./-om w trakcie real. zam., jeżeli Wyk.nie zakł. wyk. zam.przy pom.Podw./-ów na etapie zł. of. lub zm./rozsz. podw. w porów. do wskaz. w of. Wyk.i nin. um.;
9) zm. okreś.w § 2 ust. 4, ust. 5, ust. 6 um. (nie stan. zm.w dro.an.;
10)podw.na etapie reali.zam., za uprz. zgodą Zam.:
a) powierz. podw.innego zak.dos. niż wsk.w ofercie Wyk.;
b) zm. podw.na et.reali. zam.;
c) wprow.now. podw., również w przyp., gdy Wyk. wsk. w of., że dost. przed. zam.wy. samo.;
11)zm.zwi.z wyst.om.pis.w tr. um.w sp., który nie mod.ogól.char. um.;
12)zm.cen jed.netto oraz zm.staw.pod.VAT w przyp., gdy Wyk. zm. st. pod. VAT bez moż.zw.war. brutto zł. of. (war.brutto um.), z zas. § 11 ust. 2 pkt. 7 um. (Wyk.zob. jest poin. pis. Zam.o zm.sta.pod. VAT w ter.10 dni kal.licząc od dn. pozys. inf.o kon. zm.stat. pod.).
3. Zmiany, o których mowa w § 11 ust. 2 pkt 7 niniejszego paragrafu, mogą być wprowadzone wyłącznie wtedy, gdy mają one wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, W przypadku ich wystąpienia Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o dokonanie waloryzacji najwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni