Dostawa różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-29
  • Numer ogłoszenia545262-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545262-N-2020 z dnia 2020-05-29 r.

Zakład Karny: Dostawa różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa róznych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 32102300000000, ul. ul. Janika  12 , 41-806  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 373 66 30, e-mail zk_zabrze@sw.gov.pl, faks 0-32 373 66 66.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Więziennictwa-Zakład Karny w Zabrzu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ul. Księdza Pawła Janika 12, 41-806 Zabrze, woj. Śląskie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zabrzu
Numer referencyjny: ZP-1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
9
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
9


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE Nr I:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Chleb zwykły pszenno-żytni, krojony, pakowany 400 g 78 000 kg2. Chleb pszenny, krojony, pakowany, waga 400 g 6 500 kg3. Chleb graham krojony pakowany 400g 1 000 kg4. Chleb bezglutenowy, krojony, pakowany 400 g 10 kg5. Bułka pszenna – waga 1 szt. 50 g 1 500 kg6. Bułka tarta opakowanie 500 g 600 kgZADANIE Nr II:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Serek homogenizowany naturalny 150 g 1 900 kg2. Serek homogenizowany waniliowy 150 g 1 100 kg3. Serek homogenizowany truskawkowy 150 g 1 000 kg4. Serek kanapkowy (śmietankowy, ziołowy, warzywny) 100 g do 150 g 800 kg5. Serek topiony 100 g 500 kg6. Twaróg chudy 200 g do 250 g 2 100 kg7. Serek fromage (naturalny, ziołowy, warzywny) 80 g do 100 g 900 kg8. Serek ziarnisty opak. 100 g do 200 g 700 kg9. Śmietana UHT 12% od 0,5 l – 1 litr karton 700 l 10. Mleko w proszku granulowane odtłuszczone od 1 kg – 20 kg 200 kgZADANIE Nr III:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Margaryna mleczna – produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów roślinnych i olejów surowych, zawartość tłuszczu min. 50 % - kostka 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej 660 kg2. Roślinne do smarowania pieczywa – produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów i olejów roślinnych. Produkt łatwy do rozsmarowania na pieczywie. Zawartość tłuszczu min. 50 %, kostka 200 g – 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej 11 000 kg3. Olej roślinny do smażenia, sałatek, surówek – opakowanie od 3 do 5 litrów 2 600 lZADANIE Nr IV:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Chrzan tarty na kwasku cytrynowym opak. 900 g 315 kg2. Koncentrat pomidorowy 30% opak. 900 g 3 150 kg3. Szczaw konserwowy krojony skład: szczaw, woda, sól, utrwalony przez pasteryzację, opak. 900 g 810 kg4. Leczo pieczarkowe- produkt otrzymany z pieczarek, cebuli, papryki, marchwi, konc. pomidorowego, cukru, soli, oleju, przypraw i wody opak. 900 g 1 800 kg5. Groszek konserwowy kl. I. opak. 400 g z otwieraczem 1 000 kg6. Dżem truskawkowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 900 kg7. Dżem czarna porzeczka opak.od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 800 kg8. Dżem wiśniowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 800 kg9. Dżem brzoskwiniowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 1 000 kg10. Marmolada opak. od 10 kg 850 kgZADANIE Nr V:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Jaja kurze – klasa M 55 000 szt.ZADANIE Nr VI: L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Mintaj tusze b/głów mrożone ( blok od 5 kg do 10 kg netto ) 250 kg2. Burger rybny panierowany ( waga od 60 g do 100 g ) 600 kg ZADANIE Nr VII:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Kluski śląskie – opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 100 kg2. Pyzy ziemniaczane, opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg (waga 1 szt. od 40-50 g) 120 kg3. Knedle ze śliwkami opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 160 kg4. Pierogi z serem opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 160 kg5. Pierogi ze szpinakiem opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 120 kg6. Pierogi ruskie opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 120 kg7. Pierogi z truskawkami opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 120 kg8. Brokuły zamrożone, różyczki, opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 250 kg9. Kalafior zamrożony, różyczki, opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 280 kg10. Szpinak mrożony rozdrobniony o barwie zielonej, bez wyczuwalnych włókien, opakowanie jednostkowe 450 g – 5 kg 360 kgZADANIE Nr VIII:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Czosnek mielony opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 55 kg2. Liść laurowy opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1kg 25 kg3. Majeranek opakowanie jednostkowe od 0,25 do1 kg 55 kg4. Papryka mielona ostra, czerwona opak. 500-1000 g 55 kg5. Pieprz naturalny czarny miel. opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 100 kg6. Przyprawa typu Jarzynka opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 600 kg7. Sól warzona spożywcza jodowana opakowanie 1000 g 2 600 kg8. Ziele angielskie opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 30 kg9. Cukier waniliowy luzem opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 5 kg10. Cynamon, opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 5 kg11. Kwasek cytrynowy, produkt spożywczy w postaci drobnych kryształków bez gru-dek i zlepów lub proszek-bezbarwny, smak silnie kwaśny, zapach bezwonny, opak. torebka pergaminowa lub z tworzywa sztucznego od 0,25 do 1kg 30 kg12. Pietruszka suszona opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 20 kg13. Musztarda sarepska, konsystencja gęsta, kolor odpowiedni do danego towaru typu sarepska, opak. 1-10 kg 300 kg14. Kawa zbożowa, opakowanie 1 kg-10 kg 70 kg15. Herbata granulowana czarna-po zaparzeniu esencjonalny napar, wyraźnie wyczu-walny smak herbaty, po zaparzeniu kolor ciemnobrązowy, opakowanie 1kg-10kg 400 kg16. Przyprawa do zup w płynie opak 1 litr , ekstrakt, słodki niemodyfikowany gene-tycznie, bez dodatków mięsnych, brak alergenów 2 500 kg17. Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, produkt wyprodukowany z przedestylowa-nego alkoholu, pochodzenia rolniczego, barwa przezroczysta, konsystencja płyn-na, klarowna, smak i zapach mocno kwaśny, opak. Butelki szklane z nakrętką lub z tworzyw sztucznych(materiał opakowany dopuszczony do kontaktu z żywnością) poj. 0,5 litra – 1 litra 200 l18. Sos boloński opakowanie 1 kg-25 kg 300 kg19. Rosół z kury opakowanie 1 kg-25 kg 400 kg20. Zupa barszcz czerwony, proszek ,opakowanie 1 kg-25 kg 260 kg21. Zupa grzybowa opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg22. Zupa żurek – zakwas ( butelka szklana lub plastikowa 0.5 l – 1 l.) 800 l23. Sos cygański opakowanie 1 kg-25 kg 150 kg24. Sos grzybowy opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg25. Sos pieczarkowy opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg26. Sos myśliwski opakowanie 1 kg-25 kg 200 kgZADANIE Nr IX:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Kostka sojowa, opakowanie 1 kg-25 kg 510 kg2. Kotlet sojowy, opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg3. Fasola drobna, opakowanie 1 kg-25 kg 580 kg4. Fasola biała duża, opakowanie 1 kg-25 kg 580 kg5. Groch łuszczony, opakowanie 1 kg-25 kg 1 000 kg6. Groch cały, opakowanie 1 kg-25 kg 720 kg7. Granulat sojowy, opakowanie 1 kg-25 kg 200 kg

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15811000-6
15500000-3
15400000-2
15330000-0
03142500-3
03311000-2
15896000-5
15870000-7
03212220-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na ofertę składają się następujące dokumenty:1) oferta i formularze cenowe (załącznik nr 1 oraz załączniki 2.1 do 2.9 do SIWZ),2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ),3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ),4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ),5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia wymagania udziału w postępowaniu.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdziale IX. pkt 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale IX. 1. SIWZ.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie , w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w rozdziale IX. 1. SIWZ.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są obowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6. Zamawiający wraz z ofertą składa również:a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,b) pełnomocnictwo – w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.8. W zakresie nie uregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126).9. Oświadczenia, o których mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale.10. Dokumenty, o których mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu, inne niż o świadczenia, o których mowa w pkt IX. 9. SIWZ, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.11. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem.12. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.13. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. Klauzula „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” powinna być umieszczona na każdej stronie wraz z datą i czytelnym podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem.14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX. 1. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.16. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich oferta wykonawcy podlegałby odrzuceniu albo konieczne byłby unieważnienie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Chleb zwykły pszenno-żytni, krojony, pakowany 400 g 78 000 kg2. Chleb pszenny, krojony, pakowany, waga 400 g 6 500 kg3. Chleb graham krojony pakowany 400g 1 000 kg4. Chleb bezglutenowy, krojony, pakowany 400 g 10 kg5. Bułka pszenna – waga 1 szt. 50 g 1 500 kg6. Bułka tarta opakowanie 500 g 600 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Nabiał
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Serek homogenizowany naturalny 150 g 1 900 kg2. Serek homogenizowany waniliowy 150 g 1 100 kg3. Serek homogenizowany truskawkowy 150 g 1 000 kg4. Serek kanapkowy (śmietankowy, ziołowy, warzywny) 100 g do 150 g 800 kg5. Serek topiony 100 g 500 kg6. Twaróg chudy 200 g do 250 g 2 100 kg7. Serek fromage (naturalny, ziołowy, warzywny) 80 g do 100 g 900 kg8. Serek ziarnisty opak. 100 g do 200 g 700 kg9. Śmietana UHT 12% od 0,5 l – 1 litr karton 700 l 10. Mleko w proszku granulowane odtłuszczone od 1 kg – 20 kg 200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Tłuszcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Margaryna mleczna – produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów roślinnych i olejów surowych, zawartość tłuszczu min. 50 % - kostka 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej 660 kg2. Roślinne do smarowania pieczywa – produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów i olejów roślinnych. Produkt łatwy do rozsmarowania na pieczywie. Zawartość tłuszczu min. 50 %, kostka 200 g – 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej 11 000 kg3. Olej roślinny do smażenia, sałatek, surówek – opakowanie od 3 do 5 litrów 2 600 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Warzywa i owoce przetworzone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Chrzan tarty na kwasku cytrynowym opak. 900 g 315 kg2. Koncentrat pomidorowy 30% opak. 900 g 3 150 kg3. Szczaw konserwowy krojony skład: szczaw, woda, sól, utrwalony przez pasteryzację, opak. 900 g 810 kg4. Leczo pieczarkowe- produkt otrzymany z pieczarek, cebuli, papryki, marchwi, konc. pomidorowego, cukru, soli, oleju, przypraw i wody opak. 900 g 1 800 kg5. Groszek konserwowy kl. I. opak. 400 g z otwieraczem 1 000 kg6. Dżem truskawkowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 900 kg7. Dżem czarna porzeczka opak.od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 800 kg8. Dżem wiśniowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 800 kg9. Dżem brzoskwiniowy opak. od 10 kg w tym minimum 40 g owoców na 100 g produktu 1 000 kg10. Marmolada opak. od 10 kg 850 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Jaja kurze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Jaja kurze – klasa M 55 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Ryby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Mintaj tusze b/głów mrożone ( blok od 5 kg do 10 kg netto ) 250 kg2. Burger rybny panierowany ( waga od 60 g do 100 g ) 600 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03311000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Kluski śląskie – opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 100 kg2. Pyzy ziemniaczane, opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg (waga 1 szt. od 40-50 g) 120 kg3. Knedle ze śliwkami opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 160 kg4. Pierogi z serem opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 160 kg5. Pierogi ze szpinakiem opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 120 kg6. Pierogi ruskie opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 120 kg7. Pierogi z truskawkami opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 120 kg8. Brokuły zamrożone, różyczki, opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 250 kg9. Kalafior zamrożony, różyczki, opakowanie jednostkowe od 450 g – 5 kg 280 kg10. Szpinak mrożony rozdrobniony o barwie zielonej, bez wyczuwalnych włókien, opakowanie jednostkowe 450 g – 5 kg 360 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15896000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Przyprawy, zupy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Czosnek mielony opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 55 kg2. Liść laurowy opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1kg 25 kg3. Majeranek opakowanie jednostkowe od 0,25 do1 kg 55 kg4. Papryka mielona ostra, czerwona opak. 500-1000 g 55 kg5. Pieprz naturalny czarny miel. opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 100 kg6. Przyprawa typu Jarzynka opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 600 kg7. Sól warzona spożywcza jodowana opakowanie 1000 g 2 600 kg8. Ziele angielskie opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 30 kg9. Cukier waniliowy luzem opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 5 kg10. Cynamon, opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 5 kg11. Kwasek cytrynowy, produkt spożywczy w postaci drobnych kryształków bez grudek i zlepów lub proszek-bezbarwny, smak silnie kwaśny, zapach bezwonny, opak. torebka pergaminowa lub z tworzywa sztucznego od 0,25 do 1kg 30 kg12. Pietruszka suszona opakowanie jednostkowe od 0,25 do 1 kg 20 kg13. Musztarda sarepska, konsystencja gęsta, kolor odpowiedni do danego towaru typu sarepska, opak. 1-10 kg 300 kg14. Kawa zbożowa, opakowanie 1 kg-10 kg 70 kg15. Herbata granulowana czarna-po zaparzeniu esencjonalny napar, wyraźnie wyczuwalny smak herbaty, po zaparzeniu kolor ciemnobrązowy, opakowanie 1kg-10kg 400 kg16. Przyprawa do zup w płynie opak 1 litr , ekstrakt, słodki niemodyfikowany genetycznie, bez dodatków mięsnych, brak alergenów 2 500 kg17. Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, produkt wyprodukowany z przedestylowanego alkoholu, pochodzenia rolniczego, barwa przezroczysta, konsystencja płynna, klarowna, smak i zapach mocno kwaśny, opak. Butelki szklane z nakrętką lub z tworzyw sztucznych(materiał opakowany dopuszczony do kontaktu z żywnością) poj. 0,5 litra – 1 litra 200 l18. Sos boloński opakowanie 1 kg-25 kg 300 kg19. Rosół z kury opakowanie 1 kg-25 kg 400 kg20. Zupa barszcz czerwony, proszek ,opakowanie 1 kg-25 kg 260 kg21. Zupa grzybowa opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg22. Zupa żurek – zakwas ( butelka szklana lub plastikowa 0.5 l – 1 l.) 800 l23. Sos cygański opakowanie 1 kg-25 kg 150 kg24. Sos grzybowy opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg25. Sos pieczarkowy opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg26. Sos myśliwski opakowanie 1 kg-25 kg 200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15870000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Rośliny strączkowe i soja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. ASORTYMENT ZAMAWIANY ZAMAWIANA ILOŚĆ1. Kostka sojowa, opakowanie 1 kg-25 kg 510 kg2. Kotlet sojowy, opakowanie 1 kg-25 kg 350 kg3. Fasola drobna, opakowanie 1 kg-25 kg 580 kg4. Fasola biała duża, opakowanie 1 kg-25 kg 580 kg5. Groch łuszczony, opakowanie 1 kg-25 kg 1 000 kg6. Groch cały, opakowanie 1 kg-25 kg 720 kg7. Granulat sojowy, opakowanie 1 kg-25 kg 200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212220-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil zamknięty 250x100 - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję profilu zamkniętego 250x100 ścianka min.3mm ilość 6szt x 3mb lub do tej konfiguracji do docięcia. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI