Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914326600
1.5.8.) Numer faksu: 913925284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZAKŁAD KARNY
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24efd959-b193-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 BUŁKA TARTA, PRZPRAWY
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
WWW.ZP.SW.GOV.PL
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: HTTPS://EPUAP.GOV.PL/WPS.PORTAL
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWIERA PKT 5 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/ŻYW/22/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bułka tarta – w opakowaniach od 1kg do 50 kg – w ilości 2500 kg
2. 15872200-3 Czosnek suszony (mielony) – w opakowaniach do 5kg – w ilości 90 kg;
3. Herbata granulowana – wg PN–ISO3720, w opakowaniach do 10 kg – w ilości 1800 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
4. Kawa zbożowa – w opakowaniach 0,5kg do 50 kg – w ilości 75 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
5. Liść laurowy – w opakowaniach do 5kg – w ilości 45 kg;
6. Majeranek – w opakowaniach do 5kg – w ilości 70 kg;
7. Papryka mielona – w opakowaniach do 5kg – w ilości 220 kg;
8. Pieprz czarny naturalny (mielony) - w opakowaniach do 5kg – w ilości 250 kg;
9. Pieprz ziołowy – w opakowaniach do 5kg, - w ilości 90 kg;
10. Sól jadalna – w opakowaniach od 0,5kg do 50kg – w ilości 3500 kg;
11. Ziele angielskie – w opakowaniach do 5kg – w ilości 70 kg;
12. Kwasek cytrynowy – w opakowaniach do 5kg – w ilości 120 kg;
13. Chrzan tarty – w opakowaniach do 5kg – w ilości 300 kg;
14. Ketchup – w opakowaniach 1 kg – w ilości 2000 kg;
15. Musztarda – w opakowaniach 1kg – w ilości 1700 kg;
16. Przyprawa do zup i sosów w płynie – w opakowaniach 1l – w ilości 850 l; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
17. Soja granulat – w opakowaniach 10-20 kg – w ilości 2200 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
18. Soja kostka – w opakowaniach 10-20 kg – w ilości 1000 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
19. 0 Soja kotlet schabowy – paczki foliowane, w opakowaniach transportowych kartonowych 5 kg – w ilości 1600 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
20. Cynamon – w opakowaniach 15 g – 20 kg – w ilości 50 kg;
21. Woda mineralna niegazowana – w opakowaniach 1,5 l – w ilości 3200 szt;
22. Rosół drobiowy instant – 100 ml przyrządzonego produktu powinno zawierać przeciętnie: białko – poniżej 0,5 g, węglowodany – 0,7 g, tłuszcz – poniżej ; 0,5 g, wartość energetyczna – 20,9 kJ ( 5,0 kcal). – w ilości 2600 kg;
23. Ocet 10% - opakowanie od 0,5 l do 1 l – w ilości 500 l;
24. Majonez – w opakowaniach do 5 kg – w ilości 700 kg;
25. Oregano – w opakowaniach do 5 kg – w ilości 40 kg;
26. Bazylia – w opakowaniach do 5 kg – w ilości 40 kg;
27. Curry – w opakowaniach do 5kg – w ilości 35 kg;
28. Szczaw konserwowy w słoikach (od 0,5 kg do 1kg masy produktu bez zalewy) - w ilości 320 kg;
29. Włoszczyzna suszona (kostka) - w ilości 100 kg;
30. 15331133-8 Koncentrat pomidorowy 30% w puszkach (od 3300 g do 4550 g), - w ilości 3300 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
Produkty muszą spełniać wszelkie warunki określone zgodnie z Polską Normą oraz Standardami Unii Europejskiej.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dostawach partiami składowanymi u Wykonawcy, własnym transportem w godzinach: 800 – 1100, na telefoniczne zamówienie, złożone do godz. 1200 na dzień przed terminem dostawy pod adres
Zakład Karny w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard,
Oddział Zewnętrzny w Płotach, ul. Koszalińska 2, 72-310 Płoty
4.2.6.) Główny kod CPV: 15821150-5 - Sucharki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15331133-8 - Groch dzielony
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15833000-6 - Produkty cukrownicze
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871250-1 - Musztarda
15871273-8 - Majonez
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15872200-3 - Przyprawy korzenne
15872400-5 - Sól
15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze
15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-25 do 2023-04-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415):
1) pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego formularz jest załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) pisemnego oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5, którego formularz jest załącznikiem nr 3 do SIWZ;
3) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP załącznik nr 4 do SWZ;
4) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ ;
5) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W TRAKCIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY UMOWY STRONY DOPUSZCZAJĄ ZMIANY CEN W FORMIE ANEKSU DO UMOWY WYŁĄCZNIE W PRZYPADKU ZMIANY STAWKI PODATKU VAT, PRZY CZYM ZMIANIE ULEGNIE WYŁĄCZNIE CENA BRUTTO, CENA NETTO POZOSTANIE BEZ ZMIAN.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni