Dostawa produktów głęboko mrożonych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów głęboko mrożonych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-01-11
  • Zamawiający2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00000095
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów głęboko mrożonych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa, jednostka budżetowa, podsektor rządowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów głęboko mrożonych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd18b187-6a04-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę (w formacie danych:.doc, .docx, .pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XX SWZ - Ochrona danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XX SWZ - Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/214/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów głęboko mrożonych w ilościach:
1. Flaki zamrożone - 3 210 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 605 i wartość opcjonalna 1 605);
2. Pierogi z mięsem zamrożone - 2 390 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 195 i wartość opcjonalna 1 195);
3. Pierogi z kapustą i grzybami zamrożone - 1 750 kg ( w tym ilość gwarantowana 875 i wartość opcjonalna 875);
4. Pierogi z serem zamrożone- 2 030 kg( w tym ilość gwarantowana 1 015 i wartość opcjonalna 1 015);
5. Pierogi ruskie zamrożone- 2 180 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 090 i wartość opcjonalna 1 090);
6. Pierogi ze szpinakiem i serem feta zamrożone - 1 845 kg ( w tym ilość gwarantowana 922,5 i wartość opcjonalna 922,5);
7. Uszka z kapustą i grzybami zamrożone – 540 kg( w tym ilość gwarantowana 270 i wartość opcjonalna 270);
8. Paszteciki drożdżowe z mięsem zamrożone - 1 480 kg ( w tym ilość gwarantowana 740 i wartość opcjonalna 740);
9. Paszteciki drożdżowe z kapustą i grzybami zamrożone – 640 kg( w tym ilość gwarantowana 320 i wartość opcjonalna 320);
10. Paszteciki drożdżowe z pieczarkami i serem zamrożone – 990 kg ( w tym ilość
gwarantowana 495 i wartość opcjonalna 495);
11. Pyzy ziemniaczane z mięsem zamrożone - 1 470 kg ( w tym ilość gwarantowana 735 i wartość opcjonalna 735);
12. Pyzy ziemniaczane zamrożone- 1900 kg ( w tym ilość gwarantowana 950 wartość opcjonalna 950);
13. Krokiety z kapustą i grzybami zamrożone – 940 kg ( w tym ilość gwarantowana 470 i wartość opcjonalna 470);
14. Krokiety z mięsem zamrożone - 1 290 kg ( w tym ilość gwarantowana 645 i wartość opcjonalna 645);
15. Placki ziemniaczane zamrożone – 640 kg ( w tym ilość gwarantowana 320 i wartość opcjonalna 320);
16. Naleśniki z serem zamrożone - 1 790 kg ( w tym ilość gwarantowana 895 i wartość opcjonalna 895);
17. Naleśniki z owocami zamrożone - 1 270 kg ( w tym ilość gwarantowana 635 i wartość opcjonalna 635);
18. Kluski śląskie zamrożone- 2 400 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 200 i wartość opcjonalna 1 200);
19. Kopytka zamrożone - 2 880 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 440 i wartość opcjonalna 1 440);
20. Knedle owocowe zamrożone - 1 510 kg ( w tym ilość gwarantowana 755 i wartość opcjonalna 755);
21. Spód do pizzy zamrożony – 230 kg ( w tym ilość gwarantowana 115 i wartość opcjonalna 115);
22. Mieszanka warzywa II składnikowa zamrożona - 2 420 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 210 i wartość opcjonalna 1 210);
23. Mieszanka warzywna III składnikowa zamrożona - 2 370 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 185 i wartość opcjonalna 1 185);
24. Kapusta brukselska zamrożona - 2 760 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 380 i wartość opcjonalna 1 380);
25. Fasolka szparagowa zamrożona - 3 510 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 755 i wartość opcjonalna 1 755);
26. Różyczki kalafiora zamrożone - 4 100 kg ( w tym ilość gwarantowana 2 050 i wartość opcjonalna 2 050);
27. Brokuł zamrożony – 3850 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 925 i wartość opcjonalna 1 925);
28. Szpinak zamrożony - 1530 kg ( w tym ilość gwarantowana 765 i wartość opcjonalna 765);
29. Groszek zielony mrożony – 166 kg ( w tym ilość gwarantowana 83 i wartość opcjonalna 83);
30. Marchewka mini mrożona – 582 kg ( w tym ilość gwarantowana 291 i wartość opcjonalna 291);
31. Mieszanka chińska – 332 kg ( w tym ilość gwarantowana 166 i wartość opcjonalna 166);
32. Dynia zamrożona – 656 kg ( w tym ilość gwarantowana 328 i wartość opcjonalna 328);
33. Kurki mrożone – 114 kg ( w tym ilość gwarantowana 57 i wartość opcjonalna 57);
34. Frytki zamrożone - 2 510 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 255 i wartość opcjonalna 1 255);
35. Truskawka zamrożona - 2 920 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 460 i wartość opcjonalna 1 460)
36. Sałatka owocowa zamrożona – 40 kg ( w tym ilość gwarantowana 20 i wartość opcjonalna 20);
37. Czarna porzeczka zamrożone - 2 620 kg ( w tym ilość gwarantowana 1 310 i wartość opcjonalna 1 310);
38. Śliwka zamrożona - 1 960 kg ( w tym ilość gwarantowana 980 i wartość opcjonalna 980);
39. Wiśnie mrożone – 1670 kg ( w tym ilość gwarantowana 835 i wartość opcjonalna 835);
40. Maliny mrożone – 600 kg ( w tym ilość gwarantowana 300 i wartość opcjonalna 300);
41. Ryż z warzywami i kurczakiem zamrożony - 1 720 kg ( w tym ilość gwarantowana 860 i wartość opcjonalna 860).
2) Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15311000-1 - Ziemniaki mrożone

15312000-8 - Produkty ziemniaczane

15331135-2 - Grzyby przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332400-8 - Owoce konserwowane

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń wobec Zamawiającego związanych z niezrealizowaniem całości dostaw gwarantowanych. Realizacja dostaw opcjonalnych może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w obowiązujących cenach jednostkowych, w terminie realizacji (obowiązywania) Umowy.
2. Wymogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnione ilości zostały zamieszczone w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania (https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium określonym w SWZ
Rozdział XV - OPIS KRYTERIÓW I ICH WAG ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1. Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021);
2. Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi,
do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1, dane
umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub
wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub zwierzęcego lub żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego, żąda:
a) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r. poz. 2021 tj.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
b) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753 tj .) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich
uprawnień,
lub
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021tj ) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego.
3. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.
4. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy – na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2020 r. poz.2021 tj.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz cechy, Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu
HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r. poz. 2021).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r. poz. 2021).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 7 400,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

ROZDZIAŁ VIII SWZ - Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) i wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian Umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy PZP oraz załączniku nr 6 do SWZ (wzór Umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę dwóch kanap - Zielonka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, mam dwie kanapy 2 i 3 osobową z podnoszonymi podnóżkami sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych. W obu poprzesuwały się sprężyny i zrobiły się przerwy pomiędzy siedziskami. Ponadto w dwuosobowej pękła deska boczna pod podłokietnikiem. Czy dokonuje Pan takich napraw u klienta i jaka jest ewentualnie cena takiej usługi?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI