Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Przerdsiębiorstwo Wodociągów S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271506695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojewódzka 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-026
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gpw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e52fb529-9e85-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gpw-katowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie w zakresie komunikacji między Zamawiającym, a Wykonawcami prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z wykorzystaniem oprogramowania stanowiącego platformę zakupową Zamawiającego, którą Zamawiający bezpłatnie udostępnia Wykonawcom za pośrednictwem sieci Internet pod adresem: https://www.gpw.katowice.pl/ogloszenia-o-przetargach.php - przekierowanie na Platformę poprzez link: https://gpw-katowice.ezamawiajacy.pl https://oneplace.marketplanet.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie w następujący sposób:1.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kB/s;1.2 Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;1.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;1.4 Włączona obsługa JavaScript;1.5 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2. Informacje dotyczące:2.1 Niezbędnych wymagań sprzętowo-aplikacyjnych umożliwiających prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego;2.2 Odpowiedniego przygotowania stanowiskaznajdują się w odpowiedniej instrukcji dla Wykonawcy na Platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych”. 2.3 Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych jako pliki o wielkości do 80MB, w szczególności w formatach: pdf., excel., doc., zip.2.4 Czas odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.3. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej), dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017r., poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty przetargowej) skompresowanych np. formatem .rar. 4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz.U.UE.L.2016.119.1) informujemy, że:2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice; tel.: +48 32 60 38 861; fax: +48 32 60 38 614; e-mail: gpw@gpw.katowice.pl (dalej: Administrator).3. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, jest nim Maciej Zaremba, kontakt: tel.: +48 505 981 042, e-mail: iodo@gpw.katowice.pl. Inspektor jest do Państwa dyspozycji w zakresie każdej kwestii czy wątpliwości dot. danych osobowych.4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: „Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki”.5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320 z późn. zm., dalej: Ustawa pzp).6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy pzp.7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp. Najbardziej aktualne informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są dostępne na stronie internetowej Administratora pod adresem: www.gpw.katowice.pl/rodo.phpSzczegółowe obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO zawarto w SWZ, w szczególności w rozdziale XXVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP/322/11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 366000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paczek ze słodyczami w ozdobnych reklamówkach dla dzieci Pracowników Spółki. Zamówienie, która obejmuje 1. Zamówienie podstawowe:Paczki ze słodyczami I rodzaju (zwane dalej Paczki I): w ilości 736 sztuk. Paczki ze słodyczami II rodzaju (zwane dalej Paczki II):w ilości 44 sztuk.2. Prawo OpcjiPaczki ze słodyczami I rodzaju (zwane dalej Paczki I): w ilości 20 sztuk. Paczki ze słodyczami II rodzaju (zwane dalej Paczki II):w ilości 10 sztuk.Uwaga: W przypadku nieskorzystania w całości bądź w części z prawa opcji Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu.Zawartości obu rodzajów paczek muszą się różnić zgodnie informacjami zawartymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załączniku nr 3 do SWZ).Paczki muszą być zapakowane w ozdobne oraz wytrzymałe reklamówki, muszą posiadać dwa wzory dające możliwość rozróżnienia zawartości Paczek I oraz Paczek II.Uwaga :Użyte w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załączniku nr 3 do SWZ) nazwy producentów mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy. Nie stanowią one w żadnym wypadku rekomendacji zakupu produktu (wyrobu) od wskazanego producenta. Zamawiający dopuszcza natomiast rozwiązania równoważne tj. dostawę produktu (wyrobu) o wadze, ilości i składzie podanym do w/w Załączniku nr 3 do SWZ.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15841000-5 - Kakao
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw z prawem opcji w zakresie zwiększenia ilości Paczek I maksymalnie o 20 sztuk oraz Paczek II maksymalnie o 10 sztuk.2. Skorzystanie przez Zamawiającego z uprawnienia o jakim mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, może nastąpić w przypadku zmiany liczby zatrudnionych osób w przedsiębiorstwie Zamawiającego.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w okresie do końca trwania Umowy.4. Warunkiem realizacji prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia Zamawiającego, w którym wskazana zostanie w szczególności ilość i rodzaj paczek objętych prawem opcji oraz termin realizacji z tym zastrzeżeniem, że nie będzie on krótszy niż 3 dni robocze od dnia przesłania oświadczenia.5. Rozliczenie Wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi na podstawie ceny jednostkowej podanej w ofercie Wykonawcy oraz na zasadach określonych w Umowie.6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:a) cena ofertowa – 100,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach).2. Każdy z Wykonawców zgodnie z kryterium - cena ofertowa otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną wg następującego wzoru:CnIP = ----- x ACbgdzie poszczególne litery oznaczają:IP liczba punktów,Cn cena ofertowa najniższa, spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofertCb cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),A waga kryterium wyrażona w punktach – 100 pkt3. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2020 r. poz. 106, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.4. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.5. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego kryterium i jego wagi otrzyma najwyższą punktację – 100 pkt.6. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4