Dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych, produktów mleczarskich, ryb oraz jaj

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych, produktów mleczarskich, ryb oraz jaj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCieszyn
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny w Cieszynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia614394-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614394-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Zakład Karny w Cieszynie: Dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych, produktów mleczarskich, ryb oraz jaj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Cieszynie, krajowy numer identyfikacyjny 31977600000000, ul. ul. Chrobrego  2 , 43-400  Cieszyn, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 033 8513220, 8513270, e-mail zk_cieszyn@sw.gov.pl, faks 338 511 755.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych, produktów mleczarskich, ryb oraz jaj
Numer referencyjny: D/Kw/OZ.2232.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Margaryna o zawartości ¾ tłuszczu. Produkt otrzymany z tłuszczów roślinnych lub zwierzęcych o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 60% ale nie większej niż 62%. Opakowanie jednostkowe kostka 0.20 kg lub 0.25 kg. Minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy. 15411000-8 kilogram 2800Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa o niskiej zawartości tłuszczu od 30% do 60%, typu (masło roślinne), opakowanie jednostkowe kostka 0.20 kg lub 0.25 kg. Minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy. 15431000-8 kilogram 9600Smalec wieprzowy, opakowanie jednostkowe 0.20 kg. Minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy. 15412100-0 kilogram 200Olej roślinny rzepakowy, opakowanie jednostkowe od 1 l do 5 l. Minimalny okres przydatności do spożycia 60 dni od dnia dostawy. 15411100-3 litr 1300Kefir: waga opakowania jednostkowego od 200g do 500 g sztuka. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy. 15551000-5 kilogram 240Mleko granulowane: odtłuszczone rozpuszczalne, w opakowaniach jednostkowych od 0,20 kg do 25 kg. Minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy. 15511700-0 kilogram 1230 Twaróg: waga opakowania jednostkowego od 0,20 kg do 0,25 kg. Na każdej sztuce etykieta z datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy. 15542100-0 kilogram 2320Serek naturalny homogenizowany: opakowanie jednostkowe od 100g do 150 g sztuka. Na każdej sztuce etykieta z datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy. 15551000-5 kilogram 1850Produkt topiony do smarowania, opakowanie jednostkowe od 50g do100 g sztuka. Na każdej sztuce etykieta z datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy. 15542200-1 kilogram 1040Serek „maślany” kanapkowy: opakowanie jednostkowe od 100 g do 150 g sztuka. Na każdej sztuce etykieta z datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy. 15542200-1 kilogram 280Serek fromage: opakowanie jednostkowe od 80 g do 100 g sztuka. Na każdej sztuce etykieta z datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy. 15542200-1 kilogram 1400Produkt seropodobny: foliowany w opakowaniu jednostkowym max. 4kg/blok, etykietowany z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy. 15512000-0 kilogram 1490Jogurt naturalny: opakowanie jednostkowe od 100 g do 150 g sztuka. Na każdej sztuce etykieta z datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy. 15551310-1 kilogram 260Śmietana: zawartość tłuszczu 12%, waga od 200g do 500g/szt., etykieta z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy. 15512000-0 kilogram 710Filet z pangi: rozmiar 170 g – 220 g, produkt głęboko mrożony, zawartość glazury do 20% waga opakowania jednostkowego od 1 kg do 10 kg. Minimalny okres przydatności do spożycia 90 dni od dnia dostawy. 15220000-6 kilogram 420Makrela wędzona: 300 g – 500 g sztuka. Minimalny okres przydatności do spożycia 5 dni od dnia dostawy. 15220000-6 kilogram 190Kotlety rybne: formowane, panierowane, wstępnie podsmażone, głęboko mrożone, wielkość jednej sztuki 60 g lub 90 g sztuka. Minimalny okres przydatności do spożycia 90 dni od dnia dostawy. 15220000-6 kilogram 1350Jaja konsumpcyjne kurze, świeże, klasa A, grupa wagowa M ( waga 53 g – 63 g sztuka ). Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy. 03142500-3 szt 94000,00

II.5) Główny kod CPV: 15411000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15551000-5
03142500-3
15220000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
maksymalny termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków:1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu – Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego – Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku;2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu – Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego – Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku.W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Cieszynie, z siedzibą w Cieszynie, ul. Bolesława Chrobrego 2, kod pocztowy 43-400, tel. 33 851 32 20, e-mail: zk_cieszyn@sw.gov; dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Zakładzie Karnym w Cieszynie; ul. Bolesława Chrobrego 2, kod pocztowy 43-400, tel. 33 828 05 37, e-mail: iod_zk_cieszyn@sw.gov.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy D/Kw/OZ. 2232.7.2020, nazwa zadania: „ Dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych, produktów mleczarskich, ryb oraz jaj ”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Służby Więziennej nr 35/2016 z dnia 15 lipca 2016 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późń. zm.), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.);  Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych z wyłączeniem innych ustawowo uprawnionych instytucji;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych do Zakładu Karnego w w Cieszynie pod adres: ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn oraz do Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie pod adres: ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. Dostawy będą realizowane jeden raz w tygodniu do godziny 12.00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15411000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych do Zakładu Karnego w w Cieszynie pod adres: ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn oraz do Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie pod adres: ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. Dostawy będą realizowane Margaryna minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy. Tłuszcz roślinny do smarowania minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy.Smalec wieprzowy minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy.Olej roślinny rzepakowy, opakowanie jednostkowe od 1 l do 5 l. Minimalny okres przydatności do spożycia 60 dni od dnia dostawy.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich do Zakładu Karnego w w Cieszynie pod adres: ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn oraz do Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie pod adres: ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. Dostawy będą realizowane jeden raz w tygodniu do godziny 12.00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15551000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Serek fromage: opakowanie jednostkowe od 80 g do 100 g sztuka. Na każdej sztuce etykieta z datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy.Produkt seropodobny: foliowany w opakowaniu jednostkowym max. 4kg/blok, etykietowany z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 30 dni od dnia dostawy.Jogurt naturalny: opakowanie jednostkowe od 100 g do 150 g sztuka. Na każdej sztuce etykieta z datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy.Śmietana: zawartość tłuszczu 12%, waga od 200g do 500g/szt., etykieta z naniesioną na każdej sztuce datą przydatności do spożycia oraz składem chemicznym i surowcowym. Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa ryb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb do Zakładu Karnego w w Cieszynie pod adres: ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn oraz do Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie pod adres: ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. Dostawy będą realizowane ryby dwa razy w miesiącu do godziny 12.00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Filet z pangi: rozmiar 170 g – 220 g, produkt głęboko mrożony, zawartość glazury do 20% waga opakowania jednostkowego od 1 kg do 10 kg. Minimalny okres przydatności do spożycia 90 dni od dnia dostawy.Makrela wędzona: 300 g – 500 g sztuka. Minimalny okres przydatności do spożycia 5 dni od dnia dostawy.Kotlety rybne: formowane, panierowane, wstępnie podsmażone, głęboko mrożone, wielkość jednej sztuki 60 g lub 90 g sztuka. Minimalny okres przydatności do spożycia 90 dni od dnia dostawy.


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa jaj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj do Zakładu Karnego w w Cieszynie pod adres: ul. Bolesława Chrobrego 2, 43-400 Cieszyn oraz do Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie pod adres: ul. Juliusza Słowackiego 15A, 43-300 Bielsko-Biała. Dostawy będą realizowane jeden raz w tygodniu do godziny 12.00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03141250-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Jaja konsumpcyjne kurze, świeże, klasa A, grupa wagowa M ( waga 53 g – 63 g sztuka ). Minimalny okres przydatności do spożycia 14 dni od dnia dostawy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil zamknięty 250x100 - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję profilu zamkniętego 250x100 ścianka min.3mm ilość 6szt x 3mb lub do tej konfiguracji do docięcia. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI