Dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-13
  • ZamawiającyWrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00327166
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa
Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 347 51 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.jodlowska@halastulecia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi zwiazane z organizacją zjazdów, konferencji, targów. Usługi reklamowe, promocyjne i targowe.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa
Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-516c6876-6308-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem „Platformy Zakupowej” pod adresem: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wykonawcy zainteresowani przetargiem, składają oferty bezpośrednio na stronie prowadzonego postepowania,
w którym zamierzają wziąć udział.
3. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl,
lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Szczegółowe informacje odnośnie środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale IX SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na „platformie zakupowej”:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez „platformę zakupową” stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
Pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z „platformy zakupowej”, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący.
2) Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na ”platformie zakupowej”
Oferta oraz pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1) Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:
• dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony);
• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
3) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego:
a) wielkość dokumentów nie może przekraczać 10MB, dostępny format podpisu „xml”.
W przypadku przekazania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne
z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji w przypadku skorzystania z Platformy Zakupowej przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa we Wrocławiu spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, zwanym dalej „RODO”) informuje , że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Wystawowa 1. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
• listownie - na adres: WP Hala Ludowa Sp. z o.o. ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław;
• poprzez e-mail: zarzad@halastulecia.pl lub telefonicznie: 71 347 51 50
2. Wyznaczono Inspektora Danych Osobowych w osobie: Barbara Jodłowska-Żak.
Dane kontaktowe IDO: adres e-mail: iodo@halastulecia.pl; lub pisemnie (listownie) na adres siedziby Administratora Danych.
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: a) realizacji obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; b) jeżeli w umowie widnieją dane osobowe osób reprezentujących Strony lub kontaktowych - będą one przetwarzane w celach kontaktowych związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umów handlowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Dane będą przetwarzane również na powyższych podstawach w celu wykonania umowy, a także obrony przed ewentualnymi roszczeniami strony przeciwnej związanymi z zawartymi umowami.
6. Odbiorcami danych osobowych będą: osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w tym zakresie we Wrocławskim Przedsiębiorstwie Hala Ludowa oraz podmioty oraz osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. danych wrażliwych / szczególnej kategorii).
7. Podmioty z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie: spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, numer KRS: 0000041441, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl
8. W przypadku przekonania, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan złożyć skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. W razie pytań lub wątpliwości w sprawie sposobów i zasad przetwarzania danych osobowych, a także chęci wycofania zgody, sprostowania bądź uaktualnienia danych i innych realizacji swoich praw prosimy o kontakt podany w ust. 1 i/lub 2 niniejszego rozdziału SWZ z dopiskiem „Ochrona Danych Osobowych”

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w razie wyboru oferty - do zawarcia umowy i wykonania umowy.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: a) realizacji obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; b) jeżeli w umowie widnieją dane osobowe osób reprezentujących Strony lub kontaktowych - będą one przetwarzane w celach kontaktowych związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umów handlowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Osobom reprezentującym oraz osobom kontaktowym przysługuje prawo do żądania dostępu do powierzonych danych osobowych, sprostowania, usunięcia danych osobowych oraz prawo ograniczenia przetwarzania powierzonych danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania powierzonych danych.
9. Osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania powierzonych danych, oraz prawo do przenoszenia danych.
10. Dane będą przetwarzane przez okres 4 lat od zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy. Przetwarzanie danych osobowych może zostać tez wydłużone o okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do niej wydanych w szczególnych celach archiwalnym w interesie publicznym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/8/DSiPW/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA PIWA - szczegółowy opis w załączniku nr 1 (OPZ) do SWZ oraz Załączniku 2A (FAC - część 1) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15961000-2 - Piwo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA WINA - szczegółowy opis w załączniku nr 1 (OPZ) do SWZ oraz Załączniku 2A (FAC - część 2) do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15931100-4 - Wino musujące

15931200-5 - Wina stołowe

15942000-3 - Wina owocowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA DESTYLOWANYCH NAPOI ALKOHOLOWYCH - szczegółowy opis w załączniku nr 1 (OPZ) do SWZ oraz Załączniku 2A (FAC - część 3) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15911000-7 - Napoje spirytusowe

15911100-8 - Wódki

15911200-9 - Likiery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA WINA REGIONALNEGO - WINNICA 55-100 - szczegółowy opis w załączniku nr 1 (OPZ) do SWZ oraz Załączniku 2A (FAC - część 4) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA WINA REGIONALNEGO - WINNICA JAWOREK - szczegółowy opis w załączniku nr 1 (OPZ) do SWZ oraz Załączniku 2A (FAC - część 5) do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA WINA REGIONALNEGO - WINNICE WZGÓRZ
TRZEBNICKICH - szczegółowy opis w załączniku nr 1 (OPZ) do SWZ oraz Załączniku 2A (FAC - część 6) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA WINA REGIONALNEGO - WINNICE CZAJKOWSKI - szczegółowy opis w załączniku nr 1 (OPZ) do SWZ oraz Załączniku 2A (FAC - część 7) do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku we wskazanym zakresie;
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykazując posiadanie aktualnego odpowiedniego zezwolenia na obrót lub sprzedaż alkoholu w rozumieniu Ustawy z dnia
26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
(tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2777).
Wykonawca zobowiązany jest złożyć (dołączyć do oferty) oświadczenie z art. 125 ust. 1, zgodnie ze wzorem (Załącznik Nr 4 do SWZ) oraz na wezwanie Zamawiającego przedstawić aktualne odpowiednie zezwolenie na obrót lub sprzedaż alkoholu w zakresie danej części zamówienia (Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7), zgodnie z art. 9 ustawy, o której mowa powyżej.
Po przedstawieniu powyższego dokumentu, Wykonawca spełni warunek udziału
w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku we wskazanym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający żąda, aby Wykonawca (dot. Pakietu nr 1, nr 2, nr 3) - zrealizował dwie dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dwie dostawy tj. dla:
PAKIETU Nr 1 (CZĘŚĆ 1) PIWO - 100 000,00 zł (brutto) każda
PAKIETU Nr 2 (CZĘŚĆ 2) WINO - 180 000,00 zł (brutto) każda;
PAKIETU Nr 3 (CZĘŚĆ 4) DESTLOWANE NAPOJE ALKOHOLOWE - 100 000,00 zł (brutto) każda;
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączył dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie warunku dot.
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP oraz na wezwanie Zamawiającego złożonego przez Wykonawcę: aktualnego odpowiedniego zezwolenia na obrót lub sprzedaż alkoholu w rozumieniu ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2777).
2) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP oraz na wezwanie Zamawiającego - wykazu zrealizowanych dostaw z załączonymi dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innymi dokumentami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U.2021.275 tj., z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Wykonawca w przypadku powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, przedstawia także oświadczenie podwykonawcy, potwierdzające brak podstaw wykluczenia;
d) Wykonawca zamieszcza także informacje o poleganiu na zasobach podmiotów udostępniających zasoby w Formularzu Ofertowym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składane jest przez:
• Wykonawcę;
• Każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
• Podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
• Podwykonawcę niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
2. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
• Aktualne odpowiedniego zezwolenia na obrót lub sprzedaż alkoholu w rozumieniu ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2777);
• Wykaz dostaw, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełniania przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta winna zawierać - Wykonawca zobowiązany jest załączyć na Platformie Zakupowej następujące dokumenty:
1) FORMULARZ OFERTOWY - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ;
2) FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY (uzupełniony w zakresie części, na którą/które składana jest oferta), stanowiący odpowiednio Załącznik nr 2A od nr 1 do nr 7 do SWZ;
3) KARTĘ PRODUKTU RÓWNOWAŻNEGO, o ile Wykonawca oferuje produkt równoważny, stanowiący Załącznik nr 2B do SWZ;
4) OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5) OŚWIADCZENIE / ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
6) OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP (jeżeli dotyczy);
7) PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie została wskazana, jako osoba upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej);
8) PEŁNOMOCNICTWO dla pełnomocnika konsorcjum (jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia);
Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ust. 8 pkt 1, Wykonawcy ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdziale XV ust. 1 pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zawarli umowę regulującą współprace tych Wykonawców i przedłożyli tę umowę Zamawiającemu nie później niż 2 dni (robocze) przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa Załącznik Nr 3 do SWZ (paragraf 9).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 5. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https:/halastulecia.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię kable miedziane lub aluminiowe - Oława
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię kable miedziane lub aluminiowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI