Dostawa nabiału, tłuszczu roślinnego i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Dębicy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nabiału, tłuszczu roślinnego i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Dębicy ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica oraz Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie ul. Zaciszna 4, 39-442 Chmielów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDębica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-10-19
  • ZamawiającyZAKŁAD KARNY W DĘBICY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00386475
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nabiału, tłuszczu roślinnego i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Dębicy ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica oraz Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie ul. Zaciszna 4, 39-442 Chmielów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W DĘBICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 41

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 681-56-56

1.5.8.) Numer faksu: 14 681-56-59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_debica@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nabiału, tłuszczu roślinnego i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Dębicy ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica oraz Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie ul. Zaciszna 4, 39-442 Chmielów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ae955b-493d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073310/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa nabiału, margaryny i jaj kurzych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
zk_debica@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.9.2022.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
15542200-1
Kostka topiona - produkt seropodobny topiony, dopuszczalne różne rodzaje za wyjątkiem kostki topionej z dodatkiem szynki. Podczas każdorazowej dostawy kostka topiona o jednym smaku. Barwa jednolita, bez ziarnistości, konsystencja smarowna. Smak i zapach swoisty. Niedopuszczalny jest smak piekący, mdły, mydlasty, gorzki. Niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, fermentacji, zjełczenia , zapleśnienia, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, rozwodnienie, obcy smak i zapach. Niedopuszczalne opakowanie uszkodzone mechanicznie, zabrudzone. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż
90 dni od daty dostawy. Opakowanie 100g.
kg1 800

2.
15512200-2
Śmietana 18 % - płyn jednorodny, bez podstoju serwatki, barwa jednolita, smak lekko kwaśny, niedopuszczalny smak i zapach obcy o zawartości tłuszczu 18%. Konsystencja płynna, gęsta, jednolita w całej masie, homogenizowana zawiesista. Niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia zapleśnienia. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 15 dni od daty dostawy. Opakowanie od 1 kg do 5 kg
kg1 140

3.
15542100-0
Twaróg półtłusty kostka - niedojrzewający z mleka pasteryzowanego. Smak łagodny, bez posmaku obcego, lekko kwaśny, konsystencja jednolita, zwarta, bez grudek. Barwa biała do lekko kremowej, jednolita w całej masie. Niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, fermentacji, zjełczenia, zapleśnienia, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, rozwodnienie. Niedopuszczalne opakowanie uszkodzone mechanicznie, zabrudzone. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 15 dni od daty dostawy. Opakowanie 200g
kg 3 060

4.2.6.) Główny kod CPV: 15542200-1 - Ser miękki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15512200-2 - Śmietana tłusta

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Minimalny zakres zamówienia obejmuje ilości wskazane w pkt V. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu ilościowego zamówień wskazanych w pkt V do 40 % w przypadku wzrostu liczby osadzonych lub zmian w ich żywieniu. Zwiększenie zakresu przedmiotowego dokonuje się podczas realizacji umowy, przez zlecenie dostaw w większym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
15431000-8
Margaryna do smarowania pieczywa - kostka 250 g o zawartość tłuszczu min. 40%. Opakowania zbiorcze: o masie do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy.
kg 10 400

4.2.6.) Główny kod CPV: 15431000-8 - Margaryna i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Minimalny zakres zamówienia obejmuje ilości wskazane w pkt V. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu ilościowego zamówień wskazanych w pkt V do 40 % w przypadku wzrostu liczby osadzonych lub zmian w ich żywieniu. Zwiększenie zakresu przedmiotowego dokonuje się podczas realizacji umowy, przez zlecenie dostaw w większym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
03142500-3
Jaja kurze klasa A (M) (waga 53 – 63 gram). Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy.
szt. 98 000

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Minimalny zakres zamówienia obejmuje ilości wskazane w pkt V. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu ilościowego zamówień wskazanych w pkt V do 40 % w przypadku wzrostu liczby osadzonych lub zmian w ich żywieniu. Zwiększenie zakresu przedmiotowego dokonuje się podczas realizacji umowy, przez zlecenie dostaw w większym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w sposób i według warunków określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl, epuap.gov.pl/wps.portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regenerację panewek głównych do Mercedesa w186-Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regenerację panewek głównych do Mercedesa w186 na czop 59.5 mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI