Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 52 375 30 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c26888b-4e92-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011423/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c26888b-4e92-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: SPT.2370.14.2021.Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
2. Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl/.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na miniPortalu.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, wyjaśnień treści oferty (innych niż w części XII SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia m. in. (BZP, TED lub Numerem postępowania).
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie,
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452), rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U.z 2012 r. poz. 526 z późn. zm).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:
1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, tel. 52 349 84 90, e-mail: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl.
1.2 W Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@sppsp.bydgoszcz.pl.
1.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu związanym z postępowaniem
o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy SPT.2370.14.2021.
1.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”.
1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
1.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
1.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8 Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
1.9 Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wykonania wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązki wynikające z RODO. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnienie przez niego obowiązków informacyjnych przewidziany
w art. 13 lub art. 14 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPT.2370.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz oraz Tylna Góra gmina Koronowo (ok.30% szacowanej ilości asortymentu). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wykazem asortymentu cz. I: mleko, jogurty, śmietana i sery oraz cz. II: przetwory mleczne, serki i desery stanowiącymi załączniki nr 6 i 7 do SWZ SPT.2370.14.2021.
Lp. Nazwa towaru. Szacunkowa ilość na 1 rok. Zakres podstawowy:
1 mleko 2%, opak. 5l, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2g, białko min. 3,3g, sól max. 0,10g, wapń min. 120 mg 3500l
2 mleko 3,2% opak. 1l, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 3,2g, węglowodany min. 4,7g w tym cukier max. 4,7g, białko min. 3,0g, sól max. 0,1g 100l
3 śmietana ukwaszona 18%, opak. 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g, węglowodany min. 3,1g w tym cukier max. 3,1g, białko min. 2,6g, sól max. 0,11g 1500kg
4 kefir naturalny, opak. od 300 – 400g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany min. 4,6g w tym cukier max. 4,6g, białko min. 3,6g, sól max. 0,10g 25kg
5 jogurt naturalny, opak. 150 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2,5g, węglowodany min. 5,8g w tym cukier max. 5,8g, białko min. 4,3g, sól max. 0,1g 150kg
6 ser żółty typu gouda, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, 400kg
7 ser żółty typu tylżycki, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, 400kg
8 ser żółty typu salami, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, 420kg
9 "ser biały twaróg półtłusty, opak. 0,5 - 1,5kg, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 4g, węglowodany 4,6g w tym cukry max. 4,6g, białko min. 17g
" 800kg
10 "twarożek ziarnisty typu grani, opak. od 100 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 5g, węglowodany w tym cukry max. 2,5g, białko min. 11g
" 420kg
11 maślanka naturalna, opak. 1l karton, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany w tym cukry max. 5g, białko min. 3,5g 320l
12 ser typu fromage, opak. 80 – 100g, wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 31g, węglowodany min.4 g w tym cukry max. 4g, białko min. 12g 120kg
13 maślanka owocowa, opak. 1l karton, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany w tym cukry max. 13g, białko min. 3,2g 110l
14 jogurt typu greckiego, opak. 400g, wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 9g, węglowodany w tym cukry max. 5g, białko min. 3,6g 50kg
15 ser wędzony typu królewski kl. I podpuszczkowy dojrzewający, opak. 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, zwartość laktozy ≤0,01% 40kg
16 masło śmietankowe min. 82% tłuszczu, opak. 200g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 83g, węglowodany w tym cukry max. 0,8g, białko min. 0,6g 2500kg
17 margaryna typu palma, opak. 250g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 72g, sól. max. 0,3g 50kg
18 śmietanka 36% typu łaciata, opak.1l, lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 36g, węglowodany min. 2,9g w tym cukier max. 2,9g, białko min. 2g 50l
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15431100-9 - Margaryna
15511000-3 - Mleko
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15542100-0 - Ser twarogowy
15544000-3 - Ser twardy
15551300-8 - Jogurt
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551500-0 - Maślanka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp. (prawo opcji). Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli kolumna „ Zakres podstawowy” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w niniejszej części w pkt.
4 (tabela) kolumna „Zakres prawa opcji art. 441 ustawy Pzp.”
Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrzenia osób żywionych.
2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i czasu dostaw interwencyjnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia zawartych w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 do SWZ) oraz wykazach asortymentu (załącznikach nr 6 i 7).Zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów po przeliczeniu udziału procentowego w każdym kryterium – dot. każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz oraz Tylna Góra gmina Koronowo (ok.30% szacowanej ilości asortymentu). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wykazem asortymentu cz. I: mleko, jogurty, śmietana i sery oraz cz. II: przetwory mleczne, serki i desery stanowiącymi załączniki nr 6 i 7 do SWZ SPT.2370.14.2021.
Lp. Nazwa towaru. Szacunkowa ilość na 1 rok. Zakres podstawowy:
1 jogurt owocowy mały różne smaki, opak.120 – 180 g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2,2g, węglowodany min. 14g w tym cukry max. 14g, białko min. 3,1g, sól max. 0,10g 400kg
2 serek homogenizowany różne smaki, opak. od 100 – 150g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 6,5g, węglowodany min. 16g w tym cukry max. 13g, białko min. 16g, sól max. 1,8g 300kg
3 serek maślany kanapkowy różne smaki, opak.130 – 150 g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 23g, węglowodany min. 3g w tym cukry max. 3g, białko min. 6g, sól max. 0,70g 490kg
4 serek topiony kostka różne smaki, opak. 100 g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 27g, węglowodany min. 6g w tym cukry max. 3g, białko min. 7g, sól max. 0,10g 160kg
5 serek topiony kiełbaska, opak. 100 – 120g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 26g, węglowodany min. 1,9g w tym cukry max. 1,2g, białko min. 16g, sól max. 1,8g 230kg
6 serek smażony z kminkiem i bez kminku, opak.100 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 4,3g, węglowodany w tym cukry max. 1,2g, białko min. 10g, sól max. 1,6g 40kg
7 ser sałatkowo kanapkowy, opak. 200 – 300g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 12g, węglowodany w tym cukry max. 0,5g, białko min. 10g, sól max. 3g 200kg
8 ser topiony w krążkach, opak.180 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g, węglowodany w tym cukry min. 5,8g max. 6,2g, białko min. 9,4g, max 10g, sól max. 2,6g 140kg
9 ser pleśniowy, opak. 125 – 300g wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 31g węglowodany 1,3g w tym cukry max. 0,5g, białko min.18 g, sól max 1,7g 150kg
10 ser topiony wędzony, opak. 90 – 110g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g węglowodany w tym cukry max. 1,2g, białko min. 18g, sól max 2,2g 30kg
11 deser typu satino, waniliowo - czekoladowy z bitą śmietaną, opak. 120 – 180g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 2,6g, węglowodany min. 14,2g w tym cukier max. 10g, białko min. 2,2g 350kg
12 deser typu monte, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 13,3g, węglowodany min. 15,9 g w tym cukier max. 13,7g, białko min. 2,8g 600kg
13 ser mozzarella, opak. 125g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 19g węglowodany w tym cukry max. 1g, białko min. 18g, sól max 0,5g 200kg
14 serek typu danio, opak. 140 g – 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 2,8g, węglowodany min. 15,8g w tym cukier max. 15g, białko min. 5,3g 500kg
15 deser typu kinder mleczna kanapka, opak. 28g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 27,9g, węglowodany min. 34g w tym cukier max. 29,5g, białko min. 7,9g 100kg
16 ryż na mleku typu belriso, opak. 180 – 200 g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 3,8g, węglowodany min. 16,7g w tym cukier max. 10g, białko min. 3,2g 600kg
17 deser mleczny typu monte choco różne smaki, opak. 125g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: mleko min. 44%, tłuszcz min. 0,7%, czekolada w proszku min. 0,4% 400kg
18 serek puszysty, różne smaki np. Piątnica, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 21g, węglowodany min. 5g w tym cukier max. 3,4g, białko min. 6g 200kg
19 serek wiejski z owocami np. Piątnica, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 4g, węglowodany w tym cukry max. 10g, białko min. 8,6g, 300kg
20 deser mleczny typu Zuzia, opak. 130g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 9,5g, węglowodany min. 18g w tym cukry max. 9,8g, białko min. 2,5g 300kg
21 jogurt pitny butelka, różne smaki, opak. 250 – 300g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,8g węglowodany w tym cukry max. 9,5g, białko min. 3,0g, sól max. 0,15g 500l
22 "ser camembert pleśniowy, różne smaki, opak. 125g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 31g węglowodany w tym cukry max. 0,05g, białko min. 18g, sól max. 1,7g
" 200kg
23 jogurt typu jogobella musli, różne smaki, opak. 200g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 3,1g, białko min. 3,8g, węglowodany min. 13,2g, 300kg
24 deser typu smakija kaszka, różne smaki, opak 130g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: mleko pełne min. 59%, kaszka manna z pszenicy min. 5,6% 250kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542200-1 - Ser miękki
15543100-7 - Ser z przerostami pleśni
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
15833100-7 - Desery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp. (prawo opcji). Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli kolumna „ Zakres podstawowy” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w niniejszej części w pkt.
4 (tabela) kolumna „Zakres prawa opcji art. 441 ustawy Pzp.”
Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrzenia osób żywionych.
2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i czasu dostaw interwencyjnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia zawartych w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 do SWZ) oraz wykazach asortymentu (załącznikach nr 6 i 7).Zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów po przeliczeniu udziału procentowego w każdym kryterium – dot. każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca powinien posiadać aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2020, poz. 1753), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.l pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020 poz. 2021) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne
z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej
(Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730, z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP (Podstawa prawna: art. 59, 59a i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2020 r. poz. 2021) Dokumentem tym może być jeden z niżej wymienionych:
- certyfikat HACCP wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju,
- zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej,
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające stosowanie systemu HACCP.
Przedmiotowy środek dowodowy
w opisywanym zakresie, przekazuje się
w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykaz samochodów posiadających decyzję
właściwego organu dopuszczającego pojazdy do
przewozu żywności. Przedmiotowy środek dowodowy
w opisywanym zakresie, przekazuje się
w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2. Na podstawie art. 107 ust. 2 jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, stosowne oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 2 i 3 (tabela), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz ze swoim oświadczeniem wstępnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt. 2, 3 i 6 (tabela), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania
w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania opisany jest w zał. nr 5 projektowane postanowienia umowy stanowiącym integralną część do SWZ SPT.2370.14.2021
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06