Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mleka i przetworów mlecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211228381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dekerta 1
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.grabaszewska@szpital.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.gorzow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mleka i przetworów mlecznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a2b8725-b6e7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu, wtym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń międzyZamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa sięprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie sięśrodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usługdrogą elektroniczną. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz w innych przypadkach niż składanie ofert, również za pomocąpoczty elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(w tym składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wezwań, zawiadomień, wyjaśnieńwykonawców) - https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (pkt 7.1 SWZ), podmiotowe środkidowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, dokumenty o których mowa w art. 94 ust. 2ustawy PZP niewystawione przez upoważnione podmioty lub pełnomocnictwo sporządza się w postacielektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy zdnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, wszczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., z zastrzeżeniem formatów, o których mowaw art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.2. Wszystkiedokumenty wskazane w pkt 1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanympodpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Zawiadomienia,oświadczenia, wnioski, dokumenty lub informacje, inne niż określone w pkt 1, przekazywane wpostępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisachwydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., lub jakotekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu poczty elektronicznej.4. Ofertę i wszystkie załączone do niej dokumenty i oświadczenia należy podpisać, a następnie zaszyfrować i dopiero wtedy przesłać za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofertydostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 5. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przezWykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.6. Dodatkowe informacje ujęte w Specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ(Specyfikacji warunków zamówienia)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPU.2632.19.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mleka i przetworów mlecznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o. przy ul. Dekerta 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ (załącznik cenowy i projekt umowy). Wymienione w załącznikach wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia, niespełnienie ich skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty