Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w W Nowej Wsi Ełckiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w W Nowej Wsi Ełckiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Wieś Ełcka
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041043
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w W Nowej Wsi Ełckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Ełcka

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-321

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876197770

1.5.8.) Numer faksu: 876197490

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpsnwe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnwe.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w W Nowej Wsi Ełckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38022961-a72b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005978/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa mleka i jego przetworów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dpsnwe.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza -nazwa – DPSNWE)https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zp@dpsnwe.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuzostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.dpsnwe.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 5/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z04.05.2016, str.1), dalej „RODO” informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowychprzetwarzanych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej jest Dyrektor, Dom PomocySpołecznej, ul. Lipowa 1, 19-321 Nowa Wieś Ełcka;2. jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Domu Pomocy Społecznejw Nowej Wsi Ełckiej, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktowaćsię z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej zapomocą adresu e - mail: zp@dpsnwe.pl ;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania;4. odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywanezgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,(a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy), a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnieobowiązującego prawa;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiadaPani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* - na podstawieart. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związkuz art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/DPSNWE/4/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Drożdże (100g) 80 szt2 Jogurt owocowy (150g) 11500 szt3 Jogurt naturalny typu greckiego (350 ml) 1150 szt4 Jogurt pitny owocowy (250 ml) 2000 szt5 Jogurt naturalny (150g) 1500 szt6 Kefir naturalny (150g) 2500 szt7 Masło mające w składzie 68% tłuszczu, w tym tłuszcz mleczny 50%, resztę stanowi tłuszcz roślinny (200g) 8200 szt8 Margaryna z masłem (500g) 1100 szt9 Margaryna w kostce do smażenia, pieczenia (250g) 1500 szt10 Maślanka naturalna (1l) 1100 szt11 Mleko UHT (3,2%) 16000 l12 Serek homogenizowany waniliowy, owocowy (140g) 4400 szt13 Serek topiony w kostce (100g) z pieczarkami, szynką, szczypiorkiem, ziołami, gouda, edamski 4300 szt14 Serek topiony w trójkącikach z pieczarkami, szynką, szczypiorkiem i z ziołami 180g (8sztuk) 400 szt15 Serek wiejski naturalny (150g) 4000 szt16 Ser topiony w plastrach z szynką, pieczarkami, szczypiorkiem, śmietankowy, gouda, edamski (130g) 500 szt17 Serek twarogowy do smarowania typu sourage ze szczypiorkiem, naturalny, przyprawami, papryką (135g) 750 szt18 Ser żółty gouda, podlaski, edamski 450 kg19 Ser żółty salami 400 kg20 Twaróg półtłusty (250g-1000g) 1050 kg21 Śmietana 18% ukwaszona (400g) 2700 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji i powiększenie ilości realizacji dostaw: do 50% wartościokreślonej w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunkiudziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: -Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawcazobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;b) uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiającynie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązanyjest wykazać w sposób szczególny;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- dysponowanieprzez Wykonawcę co najmniej 150 tys. zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) rocznym obrotemgospodarczym za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – za ten okres – zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SWZ;d) zdolnościtechnicznej lub zawodowej:- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofertoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej ocenionaobejmują:a) dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 150 tys. zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)rocznym obrotem gospodarczym za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – za ten okres – zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SWZ,b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lubopłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, żeodpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniualbo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lubopłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tychnależności; c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówkiterenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innymdokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tychnależności; d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,o których mowa w pkt. VIII.2. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzająbrak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane wewzorze umowy (Załączniku nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej - nazwa - DPSNWE) i udostępnionego również na mini Portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie przewiduje:1. Zawarcia umowy ramowej.2. Składania ofert wariantowych iczęściowych.3. Przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.4. Rozliczania w walutachobcych. Rozliczenia będą się odbywały w walucie polskiej, tj. w złotych polskich.5. Aukcjielektronicznej.6. Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.7. Wymogu lub możliwości złożeniaofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.8.Zamawiający przewiduje prawo opcji i powiększenie ilości realizacji dostaw: do 50% wartościokreślonej w umowie.9. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się doumowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 4 do SWZ).
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię różne elementy metalowe - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię: - ceownik 50 hutniczy - 24t. - płaskownik 200 x10, 110x8 , 120x8 24t. - rury bez szwu 133x 5 i 121 x 8 - 24t. - blachę 6mm 1500x3000 St235 - 10-20t. - profil rurę 100x100 x 4 - 24t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI