Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, deserów
oraz kaw i herbat dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010427452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 261 892 097
1.5.8.) Numer faksu: 261 892 048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ormon@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ormon.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, deserów
oraz kaw i herbat dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff70ddb1-4eb0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000336/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, deserów oraz kaw i herbat.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ormon
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ormon
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. Ofertę, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 23 SWZ - klauzula informacyjna dla uczestników
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 23 SWZ - klauzula informacyjna dla uczestników
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/ŻYWN/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych, deserów
4.2.5.) Wartość części: 75481,58 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142100-9 - Miód naturalny
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do 233,33% zamówienia gwarantowanego. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo
opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego
i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia
w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy
w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się kryteriami
przedstawionymi poniżej:Kryterium: „cena” /cena ofertowa brutto/ – znaczenie 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w powyższym kryterium spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
W przypadku, gdy nie będzie możliwe dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kaw i herbat.
4.2.5.) Wartość części: 62549,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do 233,33% zamówienia gwarantowanego. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego
i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia
w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy
w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się kryteriami
przedstawionymi poniżej:Kryterium: „cena” /cena ofertowa brutto/ – znaczenie 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w powyższym kryterium spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
W przypadku, gdy nie będzie możliwe dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca posiada:
a) obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021, z późn. zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia,
lub
obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 2021, z późn. zm.), w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia;
b) zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych zgodnie z ustawą
z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno
– spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 630, z późn. zm.)
w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawców obowiązujących uprawnień, odpowiadających wymienionym w pkt. 2, nadanych
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże,
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę
nie mniejszą niż:
- dla części I : 50 000,00 zł;
- dla części II: 50 000,00 zł;
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część kwota ta nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym częściom,
w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje
w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących
podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów, które produkują
lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego,
zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021,
z późn. zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia,
lub
obowiązującego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021, z późn. zm.), w zakresie części zamówienia,
na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.
2) potwierdzenia zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania
lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 630, z późn. zm.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca nie podlega obowiązkowi zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania
i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, składa oświadczenie
o nie podleganiu obowiązkowi zgłoszenia wraz z podstawą prawną.
3) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
przez Zamawiającego;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty Wykonawca musi dołączyć przedmiotowy środek dowodowy, potwierdzający wdrożenie systemu HACCP lub innego systemu bezpieczeństwa i jakości żywności, w jednej z następujących form:
Certyfikatu HACCP, wystawionego przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą,
lub
Zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej
lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem
zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie
winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – Podstawa prawna: art. 59 ust. 1 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021,
z późn. zm.),
lub
Oświadczenia Wykonawcy o wdrożonym w zakładzie systemie bezpieczeństwa i jakości żywności, w przypadku systemu innego niż HACAP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą,
lub
Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej
lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem
zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie
winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – Podstawa prawna: art. 59 ust. 1 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021,
z późn. zm.),
lub
Oświadczenie Wykonawcy o wdrożonym w zakładzie systemie bezpieczeństwa i jakości żywności, w przypadku systemu innego niż HACAP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadkach, o których mowa niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie
i okolicznościach:
1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić
w przypadku: urzędowej zmiany podatku VAT;
2. W sytuacji gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia,
ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ormon
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni