IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-03, godzina:
08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Artykuły ogólnospozywcze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Owoce i warzywa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Nabiał |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pieczywo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15811000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Mięso i wędliny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Ryby i produkty mrożone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15221000-3, 15331170-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wyroby garmażeryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,2) Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,4) Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,5) Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,6) Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,7) Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,8) Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15894200-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: