Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-30
  • Numer ogłoszenia566497-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566497-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku: Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Podmiot, któremu zamawiający powierzyli prowadzenie postępowania: Zespół ObsługiPlacówek Oświatowych w Płońsku 09-100 Płońsk ul. Płocka 19. Postępowanie prowadzone jest dladziewięciu placówek oświatowych obsługiwanych przez ten podmiot w tym: 1.Przedszkole Nr 1 wPłońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk; 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka wPłońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk; 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk; 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100Płońsk; 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk; 6.Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09- 100 Płońsk;7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100Płońsk; 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. StanisławaWyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk; 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks.R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, krajowy numer identyfikacyjny 13023063000000, ul. ul. Płocka  19 , 09-100  Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 662 26 82, e-mail zopo@plonsk.pl, faks 23 662 99 13.
Adres strony internetowej (URL): https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Adres profilu nabywcy: https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w postaci papierowej
Adres:
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, 09-100 Płońsk ul. Płocka 19

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku.
Numer referencyjny: ZOPO.26.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówekoświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku wymienionychponiżej: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09 - 100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im.Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09 - 100 Płońsk 3. Przedszkole Nr 3 wPłońsku adres: ul. Wolności 18, 09 - 100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 "Pod zielonym listkiem" w Płońskuadres: ul. Padlewskiego 3, 09 - 100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul.Szkolna 36A, 09 - 100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul.Wolności 4, 09 - 100 Płońsk 7. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewiczaadres: ul. Szkolna 30, 09 - 100 Płońsk 8. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego wPłońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09 - 100 Płońsk 9. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana PawłaII w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09 - 100 Płońsk 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8części I - VIII, w tym: CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY CZĘŚĆ II – JAJA CZĘŚĆ III – PIECZYWOCZĘŚĆ IV – CIASTA CZĘŚĆ V – OWOCE I WARZYWA CZĘŚĆ VI – PRODUKTY MLECZARSKIECZĘŚĆ VII – MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY CZĘŚĆ VIII – RÓŻNEARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE 3. Szczegółowy asortyment, zakres i wielkość poszczególnych częścizamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisieprzedmiotu zamówienia części I - VIII stanowiącym Załącznik nr 1do SIWZ. 4. W uzasadnionychprzypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych artykułów spożywczych niewymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia(np. dla osób chorych lub z innymi dietami) po cenachwynikających z ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy na dzień złożenia zamówienia przezZamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych. 5. Podane ilości towaru są wielkościamiszacunkowymi, na etapie postępowania służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający niebędzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 6. Wykonawca będziezobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą/ofertamido siedziby wszystkich placówek oświatowych obsługiwanych przez ZOPO wymienionych w pkt 1. nawłasny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru izłożenia go w miejscu wskazanym przez pracownika placówki oświatowej w jego magazynach. 7.Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min.jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, e-mailem lub w czasie dostawy na dostawę następną.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a wuzasadnionych przypadkach na żądanie Zamawiającego również w soboty. 8. Przedmiotem zamówienia wniniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającegostandardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, aleZamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych na rynku,powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ichzakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne,wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonejbranży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszt cyklużycia zamawianych dostaw ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzezopisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożyciaoferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilościzamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowyz zastrzeżeniem zmian ustawowych, wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cenjednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. Wskazanie w opisie przedmiotuzamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia stanowi przykładowe odniesienie dospecyfiki przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jestobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przezZamawiającego. 9. Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadającenormom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski orazo aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcęproduktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. 10.W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić:a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącejmożliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, b)dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP. 10. Wykonawca zobowiązuje się dodostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego własnym transportem przyzachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą zdnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymiprzepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony woferowane ceny jednostkowe produktów, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułukosztów transportu. 11. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych artykułówżywnościowych. 1)Wymagania dla mięsa i produktów mięsnych oraz podrobów: a)czystość -mięsoczyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione; b)konsystencja -jędrna,elastyczna, odkształcająca się; c)smak i zapach -swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznakzaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy; d)barwa -od jasnoczerwonej dociemnoczerwonej; e)mięso oznakowane przez lekarza weterynarii -zdatne do spożycia, ze sztukzdrowych; f)mięso wołowe z bydła młodego (jałówek, wolców, buhajków); g)mięso wieprzowe niepochodzące z knurów i loch; 2) Wymagania dla asortymentu wędliny: a)klasa I, świeże, wystudzone,powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona. Niedopuszczalne zaciekitłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych; 3)Wymagania dla drobiu i mięsa drobiowego, wędlin i podrobów drobiowych. Mięso drobiowe welementach z kością : a)elementy właściwie umięśnione; nie dopuszcza się mięśni i skóry nie związanychze sobą; b)linie cięcia równe, gładkie; w asortymentach ze skrzydłami dopuszcza się brak ostatniegoczłonu skrzydła; c)połówka oraz ćwiartka przednia może być z szyją lub bez szyi; d)barwacharakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni danego gatunku drobiu; e)nie dopuszcza się wylewówkrwawych w mięśniach piersi i nóg; f)dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchnielementów mrożonych; g)dopuszcza się lekkie zaczerwienienie ostatniego członu skrzydła. 4) Mięsodrobiowe w elementach bez kości: a)mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien; b)dopuszczasię niewielkie rozerwania i nacięcia mięśni powstałe podczas oddzielania od skóry i kośćca c)barwanaturalna, charakterystyczna dla mięśni piersiowych danego gatunku drobiu d)nie dopuszcza sięwylewów krwawych w mięśniach; e)dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni mięśnielementów mrożonych. Zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu;niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje orazzapach zjełczałego tłuszczu. 5) Przetwory muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, nieotwieranych i nie uszkodzonych podczas transportu, z widoczną datą przydatności do spożycia 6)Warzywa i owoce świeże, pierwsza klasa jakości, produkty kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze,jak i po odpowiednim czasie przechowywania w warunkach zapewniających minimalne zmiany wwyglądzie i podstawowych parametrach opisujących ich własności. Odpowiednie pakowanie warzyw iowoców (np. worki umożliwiające cyrkulację powietrza, wytłaczanki chroniące warzywa i owocemiękkie), właściwy transport produktów do Zamawiającego gwarantujący dostawy pełnowartościowychproduktów. 7)Cechy dyskwalifikujące produkty to: a)porażenie mokrą i suchą zgnilizną, b)zapleśnienie,c)zgnicie, d)zaparzenie, e)zwiędnięcie, f)sfermentowanie, g)porażenie chorobami, h)obcy zapach,i)uszkodzenia mechaniczne (w tym powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego -zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania warzyw i owoców wnieodpowiednich warunkach). j)uszkodzenia wywołane przez szkodniki, k)obecność szkodników i ichpozostałości, l)łykowatość, ł)miękkie i sparciałe korzenie. 8) Jaja świeże; charakteryzujące się czystą, nieuszkodzoną skorupką, białko powinno być przezroczyste i klarowne, rodzaj zgodny ze szczegółowymopisem przedmiotu zamówienia. Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy-20 dni, 9) Cechy pieczywa: a)kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danegorodzaju pieczywa. b)skórka pieczywa powinna być sprężysta, ściśle związana z miękiszem w kolorze odjasno do ciemnobrązowej w przekroju zanikająca równomiernie w kierunku miękiszu, nie powinna byćcieńsza niż 2 mm. Powierzchnia skórki powinna być gładka, nie popękana i bez uszkodzeńmechanicznych. c)miękisz powinien być dobrze wypieczony, elastyczny, suchy, nie kruszący się,równomiernie porowaty, o jednolitej barwie, bez grudek mąki. d)smak i zapach powinien byćcharakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły, stęchły,gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony. e)pieczywo powinno zachować świeżość: 72 godzin -pieczywopakowane; 48 godzin -pieczywo niepakowane. 10) Przyprawy, sosy i zupy: a)opakowanie: torebkiodpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe,szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia;konsystencja sypka, bez grudek, nie zlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna; c)smak:charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; d)zapach: charakterystyczny dla rodzajusurowca, przyjemny, bez obcych zapachów; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brakzanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśnioraz bakterii chorobotwórczych. 11)Mąka: a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bezoznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo –mącznych, całe, szczelne; b)wygląd,tekstura i konsystencja: barwa biała z odcieniem żółtawym; konsystencja gładka, śliska w dotyku, sypka,bez grudek; c)smak: swoisty dla danej mąki; d) zapach: przyjemny, swoisty, charakterystyczny dla danejmąki, bez obcych zapachów; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak obecnościzanieczyszczeń fizycznych i biologicznych, 12)Makaron: a)opakowanie: torebki odpowiedniooznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo –mącznych,całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: barwa jednolita, kremowa lub jasnożółta bez pęknięć irys, prawidłowy kształt, całe elementy, bez zanieczyszczeń fizycznych, błyszcząca powierzchnia, teksturai konsystencja charakterystyczny dla danego gatunku, bez oznak zepsucia, uszkodzeń, prawidłowy kształti barwa ziaren, bez zanieczyszczeń fizycznych, tekstura i konsystencja charakterystyczna dla stopniarozdrobnienia i formy, suchy, gładka powierzchnia, szklisty po przełamaniu, w czasie gotowaniazwiększenie objętości 2-3 razy, bez oznak lepkości i grudek, po ugotowaniu elastyczny, zachowujepierwotny kształt, nie skleja się i nie ciemnieje; c)smak: po ugotowaniu smak i zapach odpowiadającyproduktowi świeżemu, wykluczony posmak skwaśniały lub gorzki; d)właściwości fizykochemiczne ibiologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, obecności pleśni,szkodników, bakterii chorobotwórczych. 13)Kasze, ryż, produkty zbożowe : a)opakowanie: torebkiodpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo–mącznych, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczny dla danego gatunku, bezoznak zepsucia, uszkodzeń, prawidłowy kształt i barwa ziaren, bez zanieczyszczeń fizycznych, tekstura ikonsystencja charakterystyczna dla stopnia rozdrobnienia, sypka, suche, bez oznak lepkości i grudek, 1część wagowa kaszy suchej po ugotowaniu ma dawać 2,5 części wagowych kaszy gotowanej; c)smak: pougotowaniu smak i zapach odpowiadający produktowi świeżemu, wykluczony posmak skwaśniały lubgorzki; d)zapach: charakterystyczny, bez obcych zapachów, stęchłych; e)właściwości fizykochemiczne ibiologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeńbiologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 14) Herbaty a)opakowanie: torebki odpowiedniooznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne;b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczny dla danego rodzaju produktu zabarwienie, jednolite,wygląd naparu żywy, tekstura i konsystencja sypkie, suche, w zależności od stopnia rozdrobnienia liściczy dodatku owoców, bez grudek, zlepień, torebki całe, suche, granulat suchy bez zbryleń i grudek;c)smak naparu: właściwy, charakterystyczny dla danego gatunku lub dodatków, bez obcych posmaków;d)zapach: właściwy, charakterystyczny dla danego gatunku i dodatków, bez obcych zapachów;e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak ipozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.15)Sól, cukier, wyroby cukiernicze, kakao. a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bezoznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura ikonsystencja: cukier i sól barwa biała, pozostałe wygląd typowy dla produktu, bez oznak pleśni iszkodników; tekstura i konsystencja: kryształy sypkie, bez zlepów i grudek, pozostałe konsystencjachrupiąca, sucha; c)smak: właściwy, charakterystyczny dla danego produktu, słodki, przyjemny, sól -słony, bez obcych posmaków zjełczenia czy pleśni; d)zapach: właściwy, lekko słodkawy,charakterystyczny dla dodanego aromatu lub dodatków, bez obcych zapachów, sól b/zapachu;e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak ipozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.16)Koncentraty deserów (kisiele): a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznakzawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja:charakterystyczny dla rodzaju, barwa charakterystyczna dla rodzaju; tekstura i konsystencja: sypka, bezgrudek, nie zlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, łatwo rozpuszczalne; c)smak: właściwy,charakterystyczny dla rodzaju i określonego smaku przez producenta, bez obcych posmaków; d)zapach:właściwy, charakterystyczny dla rodzaju, przyjemny, bez obcych zapachów; e)właściwościfizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników,brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 12. Zamawiający nieprzewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03142500-3
15810000-9
15812000-3
03222000-3
15500000-3
15221000-3
15234000-7
15200000-0
15300000-1
15400000-2
15600000-4
15800000-6
15100000-9
15896000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu wwymienionym powyżej zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu wwymienionym powyżej zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu wwymienionym powyżej zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. formularz oferty wraz z formularzami cenowymi dla właściwej Części I-VIII; 2. oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisieart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ (każdy Wykonawca, który złożył ofertę wniniejszym postepowaniu przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przezZamawiajacego na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, o której mowa w przepisieart. 86 ust. 5 ustawy Pzp); 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jezeli dotyczy;4.informacja o podwykonawcach – jeżeli dotyczy 5.zobowiązanie do udostępnienia wykonawcyniezbędnych zasobów innego podmiotu - jezeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany umowy:1. Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych środków spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej.2. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5. Za zgodą zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.6. Za zgodą zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana nie częściej niż 1 raz w okresie obowiązywania umowy do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl.7. Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.8. Dopuszcza się zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia spowodowane:a) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy, b) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,9. Dopuszcza się zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana danych teleadresowych).10. Dopuszcza się zmianę strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy wstąpi inny podmiot.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego wynikający z przepisów o RODO1) dotyczący danych osobowych wykonawców oraz osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych zamawiającemu) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.).1.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO . Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku ul. Płocka 19;09-100 Płońsk; tel. 23 662 26 82; fax: 23 662 99 13e- mail zopo@plonsk.pl2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku ul. Płocka 19;09-100 Płońsk jest podmiot zewnętrzny na podstawie zawartej umowy, z którym można skontaktować się w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych za pomocą poczty elektronicznej - adres email: iod@rodowsamorzadach.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o stosowane odpowiednio art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa oraz archiwizowane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa:- zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.: protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy- zgodnie z art. 74 ustawa o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r. poz. 351 ze zm) – 5 lat rachunkowych dla dokumentów finansowych- okres wskazany w ustawie z dnia 14 lipca 1982r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.) lub w innych obowiązujących przepisach prawa.6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zawarte jest na formularzu oferty w pkt 9. stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: MIĘSO I PRZETWORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest MIĘSO I PRZETWORY – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne dlaplacówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. PrzedszkoleNr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 wPłońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres:ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a,09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09– 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25,09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I –VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowejzamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: JAJA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia części nr 2 są JAJA do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul.Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul.Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4.Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. PrzedszkoleNr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im.Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońskuim. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PIECZYWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia częsci nr 3 jest PIECZYWO – pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie do placówekoświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im.Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońskuadres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul.Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a,09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09– 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25,09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I –VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowejzamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: CIASTA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia części nr 4 są CIASTA – wyroby ciastkarskie i ciasta do placówek oświatowych: 1. PrzedszkoleNr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatkaw Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5.Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowanr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 wPłońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowanr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15812000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: OWOCE I WARZYWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia części nr 5 są OWOCE I WARZYWA – zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy doplacówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. PrzedszkoleNr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 wPłońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres:ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a,09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09– 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25,09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I –VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowejzamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03222000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia częsci nr 6 są PRODUKTY MLECZARSKIE do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 wPłońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka wPłońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5.Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowanr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 wPłońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowanr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowiZałącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego. 15500000-3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia części nr 7 są MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY w tym: produktygłęboko mrożone, ryby mrożone, ryby wędzone do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońskuadres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres:ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4.Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. PrzedszkoleNr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im.Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońskuim. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15896000-5, 15221000-3, 15234000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia częsci nr 8 są RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE - ryby przetworzone i konserwowane;owoce, warzywa i podobne produkty; oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne;produkty przemiału ziarna,skrobi i podobne produkty; różne produkty spożywcze do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 wPłońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka wPłońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5.Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowanr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 wPłońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowanr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowiZałącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 15300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kanapy, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, chciałam zapytać o wycenę naprawy kanapy po zadrapaniu kota. Czy w takim konieczne jest całkowita wymiana obicia, czy jest możliwość naprawienia szkód? Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI