I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, krajowy numer identyfikacyjny
13023063000000, ul.
ul. Płocka
19
,
09-100
Płońsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
23 662 26 82, e-mail
zopo@plonsk.pl, faks
23 662 99 13.
Adres strony internetowej (URL):
https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Adres profilu nabywcy:
https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w postaci papierowej
Adres:
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, 09-100 Płońsk ul. Płocka 19
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany umowy:1. Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych środków spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej.2. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5. Za zgodą zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.6. Za zgodą zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana nie częściej niż 1 raz w okresie obowiązywania umowy do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl.7. Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.8. Dopuszcza się zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia spowodowane:a) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy, b) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,9. Dopuszcza się zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana danych teleadresowych).10. Dopuszcza się zmianę strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy wstąpi inny podmiot.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego wynikający z przepisów o RODO1) dotyczący danych osobowych wykonawców oraz osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych zamawiającemu) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.).1.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO . Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku ul. Płocka 19;09-100 Płońsk; tel. 23 662 26 82; fax: 23 662 99 13e- mail zopo@plonsk.pl2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku ul. Płocka 19;09-100 Płońsk jest podmiot zewnętrzny na podstawie zawartej umowy, z którym można skontaktować się w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych za pomocą poczty elektronicznej - adres email: iod@rodowsamorzadach.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o stosowane odpowiednio art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa oraz archiwizowane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa:- zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.: protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy- zgodnie z art. 74 ustawa o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r. poz. 351 ze zm) – 5 lat rachunkowych dla dokumentów finansowych- okres wskazany w ustawie z dnia 14 lipca 1982r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.) lub w innych obowiązujących przepisach prawa.6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zawarte jest na formularzu oferty w pkt 9. stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
MIĘSO I PRZETWORY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest MIĘSO I PRZETWORY – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne dlaplacówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. PrzedszkoleNr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 wPłońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres:ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a,09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09– 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25,09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I –VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowejzamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia części nr 2 są JAJA do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul.Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul.Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4.Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. PrzedszkoleNr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im.Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońskuim. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03142500-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
PIECZYWO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia częsci nr 3 jest PIECZYWO – pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie do placówekoświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im.Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońskuadres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul.Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a,09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09– 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25,09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I –VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowejzamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
CIASTA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia części nr 4 są CIASTA – wyroby ciastkarskie i ciasta do placówek oświatowych: 1. PrzedszkoleNr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatkaw Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5.Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowanr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 wPłońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowanr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15812000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
OWOCE I WARZYWA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia części nr 5 są OWOCE I WARZYWA – zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy doplacówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. PrzedszkoleNr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 wPłońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres:ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a,09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09– 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25,09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I –VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowejzamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03222000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
PRODUKTY MLECZARSKIE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia częsci nr 6 są PRODUKTY MLECZARSKIE do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 wPłońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka wPłońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5.Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowanr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 wPłońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowanr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowiZałącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego. 15500000-3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia części nr 7 są MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY w tym: produktygłęboko mrożone, ryby mrożone, ryby wędzone do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońskuadres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres:ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4.Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. PrzedszkoleNr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im.Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońskuim. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im.Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15896000-5, 15221000-3, 15234000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotemzamówienia częsci nr 8 są RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE - ryby przetworzone i konserwowane;owoce, warzywa i podobne produkty; oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne;produkty przemiału ziarna,skrobi i podobne produkty; różne produkty spożywcze do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 wPłońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka wPłońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5.Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowanr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 wPłońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowanr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy orazszczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowychstanowiZałącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: