IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych artykułów spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zapotrzebowania na poszczególne dostawy. 2. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych artykułów (w przypadkach koniecznych, czego nie dało się przewidzieć na dzień podpisania umowy) spożywczych nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia po cenach wg aktualnego cennika Wykonawcy do limitu posiadanych środków finansowych. 5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 6. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. 7. Za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana nie częściej niż 2 razy w roku w okresie obowiązywania umowy do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl. 8. Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-21, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
MIĘSO I PRZETWORY |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw : codziennie – w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 5. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 6. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta. 7. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane: - nazwę produktu, - termin przydatności do spożycia, - nazwę dostawcy – producenta, adres, - warunki przechowywania, - oznaczenie partii produkcyjnej, - oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Filet drobiowy kg 725 2 Boczek wędzony kg 20 3 Kości wędzone kg 10 4 Podgardle wędzone kg 10 5 Szynka wieprzowa (b/k) kg 5 6 Łopatka wieprzowa (bez kości) kg 340 7 Mięso mielone (wieprzowo-wołowe) kg 25 8 Mięso wołowe (II kl. b/k) kg 20 9 Mięso wołowe (I kl. b/k) kg 10 10 Karkówka (b/k) kg 50 11 Polędwiczki wieprzowe kg 20 12 Schab wieprzowy(bez kości) kg 140 13 Boczek surowy kg 20 14 Mięso drobiowe rosołowe kg 20 15 Filet z indyka kg 10 16 Udo z kurczaka kg 30 17 Udziec z kurczaka kg 80 18 Wątróbka drobiowa kg 10 19 Szponder wołowy kg 10 20 Polędwica sopocka parzona kg 65 21 Filet z kurczaka wędzony kg 10 22 Szynka wieprzowa wędzona kg 5 23 Salami wołowo-wieprzowe 95%mięsa wieprzowego- nie tłuszczu wieprzowego kg 5 24 Kabanos podsuszany wędzony wieprzowy kg 5 25 Kabanos podsuszany drobiowy kg 5 26 Frankfuterki lub produkt równoważny kg 5 27 Baleron kg 2 28 Kiełbasa myśliwska podsuszana kg 3 29 Polędwica łososiowa kg 3 30 Parówki z szynki wieprzowej do hot-doga francuskiego o zawartości mięsa wieprz. powyżej 70%(nie tłuszczu wieprz)o długości min.17cm i średnicy min.2cm. Podwędzane bez dodatku MOM kg 950 31 Kości surowe kg 10 32 Pasztet z pieca kg 2 33 Kiełbasa biała surowa kg 5 34 Słonina kg 5 35 Podgardle surowe kg 5 36 Smalec kg 5 37 Kaszanka kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie– w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni. Lp Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Jaja świeże konsumpcyjne (Jaja z chowu o wolnym wybiegu, poddane dezynfekcji promieniami UV-C) wraz z dokumentem HDI wielkość jaj L szt 5500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
PIECZYWO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie: poniedziałek – piątek, - w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Chleb pszenny 500g szt 30 2 Chleb razowy 500g szt 10 3 Chleb wieloziarnisty 400g szt 10 4 Chleb dworski z ziarnem 400g szt 10 5 Chleb tostowy 500g szt 350 6 Bułka bagietka 400g szt 30 7 Bułka kajzerka 50 g szt 200 8 Bułka grahamka 100g szt 200 9 Bułka żytnia 80g szt 100 10 Bułka ciemna ze słonecznikiem 90g szt 100 11 Bułka z dynią 80 g szt 100 12 Pączek 80g 50 13 Paluch graham 90 g szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
MROŻONE WARZYWA, OWOCE, RYBY, POTRAWY , FRYTURA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie: poniedziałek – piątek w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Bukiet warzyw 2500g szt 30 2 Frytki proste 2500g szt 900 3 Frytki belgijskie 2500g lub produkt równoważny szt 100 4 Kalafior mrożony 2500g szt 135 5 Brokuły mrożone 2500g szt 160 6 Dynia mrożona 2500g szt 20 7 Mieszanka kompotowa mrożona 2500g szt 60 8 Włoszczyzna mrożona 2500g szt 35 9 Szpinak siekany 1500g (bez przypraw) szt 200 10 Bułka hot dog francuski lub równoważna szt 16000 11 Truskawki mrożone 2500 g szt 120 12 Brukselka mrożona 2500g szt 10 13 Marchew w plastrach mrożona 2500g szt 10 14 Kukurydza mrożona 2500g szt 70 15 Malina mrożona 2500g szt 50 16 Marchew z groszkiem 2500g szt 20 17 Wiśnie mrożone 2500g szt 5 18 Zupa jarzynowa 2500g szt 5 19 Ziemniaki talarki 2500g szt 20 20 Nuggets 1500g lub produkt równoważny szt 10 21 Groszek zielony mrożony 2500g szt 140 22 Fasolka zielona cała mrożona 2500g szt 10 23 Pierogi mrożone 2000g szt 10 24 Filet z miruny ze skórą mrożony SHP kg 60 25 Filet z miruny bez skóry mrożony SHP kg 70 26 Tuńczyk w oleju 1 kg szt 10 27 Cząstki ziemniaczane Ze skórą lub bez skóry 2500g szt 50 28 Krewetki koktajlowe kg 5 29 Krewetki tygrysie kg 1 30 Małże kg 1 31 Lód kostki kg 50 32 Szpinak mrożony liście 1,5kg szt 20 33 Ciasto francuskie chłodzone 275g szt 20 34 Marchewka baby mini 2500g szt 10 35 Lody waniliowe 1l szt 50 36 Frytura 10 l szt 25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15897000-5, 15221000-3, 15234000-7, 15410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
WARZYWA I OWOCE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Ananas szt 1 2 Arbuz kg 15 3 Bakłażan kg 10 4 Banan kg 100 5 Fasolka szparagowa kg 10 6 Brzoskwinia kg 10 7 Brokuły szt 10 8 Brukselka kg 5 9 Burak kg 100 10 Cebula kg 290 11 Cebula czerwona kg 50 12 Cebula szalotka kg 5 13 Cukinia kg 200 14 Cytryna kg 70 15 Dymka pęczek szt 25 16 Dynia kg 50 17 Czosnek Polski główka szt 200 18 Fasola kg 2 19 Figi szt 10 20 Granat szt 20 21 Grejfrut kg 10 22 Groch połówki kg 10 23 Gruszka kg 5 24 Grzyby suszone kg 0,5 25 Imbir kg 2 26 Jabłka kg 170 27 Kalafior biały szt 25 28 Kapusta biała kg 20 29 Kapusta czerwona kg 20 30 Kapusta kwaszona kg 20 31 Kapusta pekińska kg 400 32 Kapusta włoska szt 10 33 Kiełki 100g szt 50 34 Kiwi kg 5 35 Koper pęczek szt 300 36 Koper włoski szt 5 37 Kukurydza kolba szt 10 38 Limonka kg 5 39 Mandarynka kg 20 40 Natka pęczek szt 200 41 Ogórek zielony kg 220 42 Orzech włoski kg 2 43 Papryka gat I kg 200 44 Papryka gat II kg 50 45 Pieczarki kg 200 46 Pietruszka korzeń kg 20 47 Pomarańcza kg 20 48 Pomidor kg 120 49 Pomidor koktajlowy kg 70 50 Pomidor malinowy kg 15 51 Por szt 30 52 Rukola 100g szt 300 53 Roszponka 100g szt 40 54 Mix sałat 250g szt 80 55 Rzodkiewka pęczek szt 30 56 Rzodkiew biała kg 10 57 Sałata szt 25 58 Sałata lodowa szt 350 59 Sałata rzymska szt 10 60 Seler korzeń kg 15 61 Seler naciowy pęczek szt 10 62 Szczypior pęczek szt 20 63 Szparagi kg 2 64 Szpinak op 100g szt 20 65 Truskawka kg 20 66 Wanilia laska 5g szt 5 67 Winogrona kg 30 68 Włoszczyzna pęczek szt 30 69 Ziemniaki kg 650 70 Zioła doniczkowe (np: bazylia ,rozmaryn, oregano) szt 10 71 Marchew kg 250 72 Słonecznik łuskany kg 6 73 Migdały całe kg 1 74 Orzeszki ziemne solone kg 10 75 Orzeszki ziemne bez soli kg 5 76 Ogórki kiszone wiaderko 3kg szt 10 77 Pomidor gruntowy kg 50 78 Bataty kg 1 79 Jarmuż 100g szt 5 80 Borówki kg 2 81 Malina kg 5 82 Olej wigilijny 250ml. szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
PRODUKTY MLECZARSKIE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwości dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty winne być świeże, zgodne z obowiązującymi normami Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Ser działdowski blok ok 1 kg lub równoważny kg 40 2 Ser gouda plastry 1kg lub równoważny szt 130 3 Serek topiony (kremowy bez dodatków, opakowanie "kiełbaska" 100g) szt 70 4 Ser typu fromage kostka 80 g różne smaki szt 10 5 Mozarella mini 120g (24szt po 5g) szt 10 6 Mozarella (kulka 125g) szt 10 7 Ser typu feta (od 12-18% tłuszczu , 270g ) szt 80 8 Mleko w proszku pełne (0,5 kg , folia polietyl.) szt 80 9 Mleko UHT 1l ( karton z kapslem ,3,2%) szt 1500 10 Śmietanka UHT (36%,karton z zakrętką , 500ml szt 300 11 Śmietana UHT ( 18% , kartonik z zakrętką ,500ml) szt 300 12 Śmietana 18% (kubek 400g) szt 250 13 Śmietana 36% ( 1l ) szt 10 14 Serek wiejski 200g szt 10 15 Ser twarogowy półtłusty 250g szt 150 16 Twaróg sernikowy (wiaderko 1kg) szt 200 17 Serek homogenizowany , różne smaki(kubek 150 g) szt 10 18 Serek twarogowy kremowy ( 125 g , kubek) różne smaki szt 10 19 Masło (82% tłuszczu,200g) szt 400 20 Masło klarowane 1kg kg 1 21 Masło śmietankowe ( zmniejszona zawartość tłuszczu, 200g) szt 10 22 Margaryna do wypieków 250g ( tłuszcz roślinny 70 %) szt 450 23 Masło roślinne (kubek , 500g) szt 100 24 Maślanka naturalna ( butelka PET , 400g) szt 10 25 Jogurt naturalny ( kubek 300g) szt 850 26 Jogurt typu greckiego ( kubek 400g) lub równoważny szt 600 27 Sosy jogurtowe różne smaki ( 200g) szt 20 28 Ser z niebieską pleśnią 200g szt 150 29 Ser mascarpone 250g szt 350 30 Ser typu camembert 100g szt 200 31 Ser cheddar plastry 1 kg szt 500 32 Mleko bez laktozy 3,2% szt 20 33 Ser z dodatkami 150g plastry szt 20 34 Twaróg sernikowy 0,5 kg szt 20 35 Ser typu parmezan 200g szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie: poniedziałek – piątek, w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Ryż biały parboiled (4x100g) typu melvit lub równoważny szt 150 2 Kasza kuskus 300g typu melvit lub równoważny szt 50 3 Mak niebieski 200g szt 5 4 Mąka żytnia 1 kg szt 10 5 Kasza pęczak 1 kg szt 10 6 Kasza gryczana 4x100g typu melvit lub równoważny szt 150 7 Kasza gryczana biała 4x100g typu melvit lub równoważny szt 20 8 Herbata ekspresowa (torebka ze sznurkiem) 88 torebek typu lipton lub równoważna op 30 9 Ryż biały basmati 4x100g typu melvit lub równoważny szt 15 10 Kapary 200g szt 80 11 Olej uniwersalny 3l szt 80 12 Olej rzepakowy 1l szt 20 13 Kawa mielona 250g typu tchibo lub równoważna szt 30 14 Kawa rozpuszczalna 200g typu tchibo lub równoważna szt 30 15 Sól miałka 1kg szt 100 16 Masa krówkowa 510g (odparowane mleko, sacharoza, 7,2% tłuszczu) typu gostyń lub równoważna szt 120 17 Woda gazowana 1,5l szt 100 18 Migdały płatki 100g szt 80 19 Ocet jabłkowy 410 ml szt 10 20 Płatki owsiane błyskawiczne 250g szt 20 21 Syrop malinowy (A - cukier lub B - syrop glukozowo-fruktozowy, woda, zagęszczony sok aroniowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, 0,43% zagęszczonego soku malinowego o ekstrakcie ogólnym 65%, zagęszczone soki: z czarnej porzeczki i marchwi, witamina C, aromat.) typu Herbapol lub równoważny szt 20 22 Anachois słoik 100 g szt 10 23 Budyń różne smaki bez cukru 64g typu Delekta lub równoważny szt 250 24 Proszek do pieczenia 30 g szt 150 25 Galaretka różne smaki 75g szt 50 26 Rodzynki 100g szt 20 27 Śmietan-fix 9g szt 20 28 Powidła śliwkowe 300g szt 20 29 Krem czekoladowo-orzechowy 230g ( orzechy laskowe (13%), kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (7,4%), mleko odtłuszczone w proszku (6,6%), serwatka w proszku, emulgator: lecytyny (soja); wanilina) typu nutella lub równoważny szt 50 30 Polewa czekoladowa 100g typu delekta lub równoważna szt 20 31 Kasza jaglana 500g szt 10 32 Ogórki konserwowe 1l szt 15 33 Cukier puder 400g szt 60 34 Groszek zielony konserwowy400g typu dawtona lub równoważny szt 30 35 Kukurydza konserwowa 400g typu dawtona lub równoważny szt 380 36 Soczewica konserwowa 400g typu dawtona lub równoważny szt 10 37 Fasola czerwona konserwowa 400g typu dawtona lub równoważny szt 70 38 Kisiel bez cukru różne smaki 58 g szt 40 39 Koncentrat pomidorowy 30% , 210 g Przecier pomidorowy (99%), sól Wartość energetyczna (100 g): 160 kcal / 38 kJ Tłuszcze: 0,1 g, Węglowodany: 7,1 g, Białko: 1,6 g typu pudliszki lub równoważny szt 60 40 Chrzan 180g słoik typu urbanek lub równoważny szt 20 41 Aromaty do ciasta( różne 10ml x 20 szt) op 3 42 Kasza manna 500g szt 20 43 Fasola konserwowa biała 400g typu dawtona lub równoważny szt 20 44 Soczewica czerwona 1kg kg 4 45 Cukier 1 kg kg 600 46 Mąka pszenna 1kg (typ 480,wartość energetyczna w 100g 1484kj,tłuszcz 1,5g na 100g,białko 12g na 100g) kg 300 47 Mąka krupczatka 1kg kg 10 48 Masa makowa 850 g szt 10 49 Cukier waniliowy 30 g szt 400 50 Soda 100g szt 30 51 Wiórki kokosowe 100g szt 40 52 Napój typu kubuś lub równoważny różne smaki 0,9l szt 5 53 Brzoskwinie puszka 850 g szt 70 54 Żurawina suszona 100g szt 50 55 Miód wielokwiatowy naturalny 1 kg szt 70 56 Woda n/g 5 l szt 20 57 Pesto zielone / czerwone 190g szt 160 58 Pomidory suszone w oleju 280g typu smak lub równoważny szt 550 59 Przyprawa w płynie 180 ml typu magi lub równoważna szt 5 60 Oliwki zielone drylowane 340g szt 10 61 Oliwki czarne drylowane 340g szt 70 62 Jabłka prażone słoik 750 g szt 10 63 Cukier trzcinowy 500g szt 90 64 Ocet balsamiczny 250 ml szt 5 65 Glazura balsamiczna 250ml szt 5 66 Kwasek cytrynowy 20g szt 10 67 Mąka ziemniaczana 0,5 kg szt 20 68 Morela suszona 100g szt 15 69 Śliwka suszona 100g szt 10 70 Sól zmiękczająca 30g szt 10 71 Dżem niskosłodzony 280g różne rodzaje (minimum 40% owoców) typu łowicz lub równoważny szt 50 72 Posypka kolorowa do ciast 70g szt 30 73 Ananas puszka 850 g szt 60 74 Gruszka puszka 820g szt 10 75 Seler konserwowy 340 g szt 10 76 Mleko kokosowe 400ml szt 20 77 Kostka rosołowa 6 szt (60g) op 5 78 Musli 350g szt 20 79 Ocet 10% szt 10 80 Żelatyna spożywcza uniwersalna 20g szt 45 81 Masło orzechowe 350g szt 10 82 Papryka konserwowa 680 g szt 12 83 Mąka kukurydziana 0,5kg szt 5 84 Mąka migdałowa 1 kg kg 1 85 Mleko skondensowane 533g szt 20 86 Syrop klonowy 250ml szt 5 87 Bułka tarta 0,5kg szt 80 88 Woda 0,5l gaz/ng szt 100 89 Nasiona chia 1 kg szt 10 90 Kasza jęczmienna 4x100g typu melvit lub równoważny szt 50 91 Kasza bul gur 400g typu melvit lub równoważny szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
HERBATY SPECJALISTYCZNE -SYPANE W OPAKOWANIACH GASTRONOMICZNYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie: poniedziałek – piątek w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Herbata zielona różne dodatki 1kg szt 2 2 Herbata czarna różne dodatki 1kg szt 2 3 Herbata zielona bez dodatków 1kg szt 2 4 Herbata czarna bez dodatków 1kg szt 2 5 Herbata biała z dodatkami 1kg szt 1 6 Herbata kwitnąca 1 szt szt 10 7 Herbata owocowa 1kg szt 2 8 Herbata czerwona 1kg szt 1 9 Mięta1kg szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15863000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
SOSY ,MAKARONY, PRZYPRAWY W OPAKOWANIACH GASTRONOMICZNYCH |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie: poniedziałek – piątek, w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Sos amerykański 950g lub równoważny szt 40 2 Sos arabski łagodny 950g lub równoważny szt 100 3 Sos 1000 wysp 950g lub równoważny szt 65 4 Sos duński 950 g lub równoważny szt 20 5 Sos meksykański 1000g lub równoważny szt 70 6 Sos pikantny z sambalem 1000g lub równoważny szt 10 7 Sos serowe chili 950 g lub równoważny szt 40 8 Sos chrzanowy 920g szt 10 9 Ketchup (Kaetchup 1,1kg koncentrat pomidorowy 78 %, ok 200g świeżych pomidorów na 100g katchupu , woda cukier, ocet spirytusowy, sól, skrobia modyfikowana, przyprawy, substancje zagęszczające, regulator kwaśności, aromat) szt 550 10 Musztarda sarepska 1000g szt 50 11 Majonez ( wiaderko 3kg , olej rzepakowy 79%,pasteryzowane jaja kurze 5%,) szt 40 12 Sos gyros 950g lub równoważny szt 20 13 Makaron rurki 5kg szt 60 14 Makaron kokardki 5kg szt 3 15 Makaron spagetti 5kg szt 3 16 Makaron wstążki 5kg szt 3 17 Makaron świderki 5kg szt 3 18 Makaron świderki 3 kolory 5kg szt 2 19 Makaron nitki 5kg szt 2 20 Tabasco lub równoważny 60 ml różne rodzaje szt 10 21 Makaron razowy 5kg szt 3 22 Musztarda francuska z całymi ziarnami gorczycy 690g Typu prymat lub równoważna szt 10 23 Musztarda miodowa 200g szt 10 24 Sos sojowy 300ml szt 10 25 Sos rybny 150ml szt 1 26 Sos ostrygowy150ml szt 1 27 Bułka tortilla 30cm 18szt lub równoważna op 20 28 Przyprawa do potraw bez dodatku glutaminianu sodu wiaderko 5kg szt 4 29 Bazylia 230g szt 1 30 Cebula smażona 600g szt 1 31 Chili 800g szt 1 32 Chili w płatkach 240g szt 1 33 Curry 900g szt 1 34 Cynamon 390g szt 1 35 Czarnuszka 420g szt 1 36 Czosnek granulowany 1000g szt 5 37 Estragon 200g szt 1 38 Imbir mielony 250g szt 1 39 Kmin rzymski 500g szt 1 40 Kolendra mielona 700g szt 1 41 Kurkuma 420g szt 1 42 Liść laurowy 100g szt 2 43 Lubczyk 300g szt 1 44 Majeranek 150g szt 1 45 Oregano 180g szt 1 46 Papryka słodka 720g szt 2 47 Papryka wędzona 720g szt 1 48 Pieprz czarny mielony 1000g szt 4 49 Pieprz czarny ziarnisty 900g szt 1 50 Pieprz czerwony ziarnisty 200g szt 1 51 Pieprz ziołowy 600g szt 1 52 Przyprawa kebab-gyros 950g szt 1 53 Przyprawa do kurczaka 1100g szt 10 54 Przyprawa do gulaszu 1000g szt 2 55 Przyprawa do ziemniaków 1000g szt 1 56 Rozmaryn 240g szt 1 57 Sól morska 1800g szt 1 58 Tymianek 140g szt 1 59 Ziele angielskie ziarno 600g szt 1 60 Zioła prowansalskie 300g szt 10 61 Gałka muszkatołowa 450g szt 1 62 Sól peklująca 1 kg szt 2 63 Sezam czarny 500g szt 5 64 Sezam biały 450g szt 5 65 Polewa do lodów 1kg różne smaki szt 10 66 Przyprawa do frytek 600g szt 5 67 Panko bułka tarta typu japońskiego 1 kg lub równoważna szt 10 68 Makaron lasagne 5 kg szt 2 69 Bułka tortilla 25 cm (18x60g) lub równoważna szt 10 70 Pomidory w puszce 2550g szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15851100-9, 15871260-4, 15871230-5, 15871273-8, 15870000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
CIASTA, KAKAO, CZEKOLADA I WYROBY CUKIERNICZE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przewidywana częstotliwości dostaw: codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 10:00 rano. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na bieżąco według potrzeb Zamawiającego. 4. Produkty winne być świeże, zgodne z obowiązującymi normami. Lp. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka Ilość 1 Ciastka korzenne szwedzkie kwiatuszki kg 90 2 Ciastka kruche domowe suche kg 10 3 Ciastka rogalik z marmoladą kg 10 4 Ciastka z polewą czekoladową kg 10 5 Ciastka z galaretką w polewie kg 10 6 Wafle w asortymencie typu tago lub równoważny kg 10 7 Wafle domowe kg 10 8 Sople w polewie kg 10 9 Ciastka Słoneczniki lub równoważne kg 10 10 Ciastka słoneczka zdobione kg 10 11 Herbatniki petit beurre 100g lub równoważne szt 250 12 Biszkopty podłużne 300 g typu lady fingers lub równoważne szt 10 12 Biszkopty podłużne 0,8 kg szt 10 13 Biszkopty okrągłe luz kg 10 14 Wafle suche tortowe 170 g (5 listków) szt 60 15 Chałwa kg 3 16 Bombonierka duża 400g Typu merci lub równoważna szt 10 17 Bombonierka mała 250g Typu merci lub równoważna Szt 10 18 Cukierki czekoladowe Typu mieszanka wedel lub równoważna Kg 5 19 Korpusy z kruchego ciasta słodkie/ słone 500 g szt 20 20 Krakersy słone prostokątne 180g szt 10 21 Czekoladki cukierki świąteczne kg 5 22 Czekolada mleczna 100g (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, serwatka w proszku (z mleka), laktoza i białka mleka, miazga z orzechów laskowych, tłuszcz mleczny, emulgator (lecytyna sojowa), aromat, Masa kakaowa minimum 30%, masa mleczna minimum 15%) typu wedel lub równoważna szt 40 23 Czekolada gorzka 100g ( miazga kakaowa, cukier, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, tłuszcz kakaowy, emulgatory (lecytyna sojowa i E476), aromat, Masa kakaowa minimum 64%) typu wedel lub równoważna szt 250 24 Ciastka z galaretką 130g typu delicje lub równoważne szt 10 25 Markizy 110g typu oreo lub równoważne szt 80 26 Kakao 200g 11%tłuszczu kakaowego typu Wedel lub równoważne szt 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15812000-3, 15840000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: