Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach (2)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDywity
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-08-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI W DYWITACH
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-12
  • Numer ogłoszenia585149-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585149-N-2019 z dnia 2019-08-12 r.

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI W DYWITACH: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach (2)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6 10-275 Olsztyn NIP: 7393752389
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI W DYWITACH, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Spółdzielcza  4 , 11-001  Dywity, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895120126, e-mail spdywity@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.spdywity.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zsdywity.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zsdywity.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach, ul. Spółdzielcza 4, 11-001 Dywity; Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach (2)
Numer referencyjny: PN/Z/2/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, do kwoty zabezpieczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia w danej części. Zamówienie podzielono na 8 części. 2. W celu określenia jakości odbieranego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez inspektora PIS (IW) (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportowania towaru.  Wykonawca musi posiadać wdrożony system HACCP stosownie do art. 59 i 73 ustawy z dnia 15 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) lub z art. 11 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 242, 471 z 2018r. poz. 650), nie dotyczy rolników, „w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.”. Zamawiający na etapie realizacji umowy ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP poprzez złożenie dokumentu w jednej z poniższych form: a) certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo inny równoważny, np.:  BRC (Global Standard – For Food Safety)  IFS (International Food Standard)  FSMS (Food Safety Management Systems) albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP stosownie do art. 59 i 73 ustawy z dnia 15 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.). Każdy z ww. certyfikatów musi być aktualny przez cały okres trwania umowy i wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą oraz potwierdzać stosowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo żywności zgodnie ze standardem. 3. Dotyczy części 3: Zamawiający na etapie realizacji umowy ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem, że oferuje produkty wytworzone w ramach produkcji pierwotnej zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcji) - dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.”) 4. Przyjęcie dostaw sukcesywnych realizowane będzie w poniżej wymienionych dniach (dni i godziny do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji umowy): Część 1, sukcesywna dostawa jaj – poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 2, sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych – poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 3, sukcesywna dostawa mięsa i wędlin – poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 4, sukcesywna dostawa mrożonek – poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 5, sukcesywna dostawa nabiału – poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 6, sukcesywna dostawa pieczywa – codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 05:30 do 06:15 Część 7, sukcesywna dostawa ryb – poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 8, sukcesywna dostawa gotowych produktów - poniedziałki i środy do godz. 09:00 5. Miejsce dostaw: Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach ul. Spółdzielcza 4 11-001 Dywity Magazyn przy stołówce. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03142500-3
15000000-8
15800000-6
15810000-9
15331170-9
15894300-4
03330000-3
03310000-5
15300000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Informacje dot. RODO zawarte są w SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Część 1 – 8: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wyposażenia gastronomicznego - Dąbrowy
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wyposażenia gastronomicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI