Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Przytkowicach od września 2021 do grudnia 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 W PRZYTKOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356557110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 542
1.5.2.) Miejscowość: Przytkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-141
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: tel./fax (33) 8768491
1.5.8.) Numer faksu: tel./fax (33) 8768491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zsprzytkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsprzytkowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Przytkowicach od września 2021 do grudnia 2021 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-504d180e-01c4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00154136/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych w 2021 r.09-12
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/83ae4709-b4a0-4c4c-92f7-a1aabc4e103d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że: Na podstawie art. 13 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję Pana/Panią, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół Nr 3 w Przytkowicach z siedzibą 34-141 Przytkowice 542.
2) Kontakt z Administratorem Danych możliwy jest w siedzibie szkoły, pod numerem telefonu 338768491 lub adresem e-mail szkola@zsprzytkowice.pl informuję, iż:
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w celu realizacji zadań szkolnictwa
2. Dane osobowe Pani/Pana oraz innych osób, znajdujące się w dobrowolnie dostarczonych przez Pana/Panią dokumentach, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu wykonywania powierzonego zadania,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze.
4.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora danych osobowych do ich przetwarzania oraz organy administracji publicznej, a w szczególności: Sądy ,Urząd Skarbowy, urząd miasta, oświata, operatorzy pocztowi, przewoźnicy, banki, partnerzy świadczący usługi techniczne celem realizacji zadań . Możemy również przekazać Dane Osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
4) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie.(Art. 15,16,17).
5) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6) Podanie danych osobowych jest wymogiem niezbędnym do zawarcia współpracy – sprzedażowej. Konsekwencją nie podania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości sprzedaży i wysyłki procedur.
7) Pana/Pani dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
8) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji Pozarządowym
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/08/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 101285,84 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 1 PRODUKTY SPOŻYWCZE Część NR 1 Część ARTYKUŁY SPOZYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji.OWOCE WARZYWA MROŻONE Warzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone
4.2.5.) Wartość części: 16895,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 2 Część NR 11 MIĘSO, WĘDLINY , DRÓB . Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
4.2.5.) Wartość części: 21074,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 3 OWOCE I WARZYWA owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza nieregularne, intensywnie kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ mają zielonkawobiały, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny
4.2.5.) Wartość części: 16000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 4 JAJA świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
4.2.5.) Wartość części: 600 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 5 PRODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty
4.2.5.) Wartość części: 8166,7 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 6 Oleje, tłuszcze zwierzęce i roślinne -olej przejrzysty, tłuszcze dobrej jakości nie zjełczałe
4.2.5.) Wartość części: 1057,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 7 NAPOJE soki bez dodatku cukrów, zdrowe owocowe różne smaki
4.2.5.) Wartość części: 1988 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15321000-4 - Soki owocowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć NR 8 PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA MAKARONY Sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny ,zapach i kolor, mąka sypka konsystencja, drobna granulacja, czysta
4.2.5.) Wartość części: 3335,2 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 9 RYBY świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP.
4.2.5.) Wartość części: 15680 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 10 PIECZYWO chrupkie, świeże, niegumiaste Drożdżówki i ciasta drożdżowe nie mogą być z ciasta głęboko mrożonego i muszą zawierać mniej niż 10g cukru/100g produktu oraz 10g tłuszczu/100g produktu.
4.2.5.) Wartość części: 4450 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 2 Część NR 11 MIĘSO, WĘDLINY , DRÓB . Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
4.2.5.) Wartość części: 12039,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona
w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w szkole, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 70 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Kryteria oceny ofert (ocena ofert i przyznawanie punktów) będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)CENA 60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM CENA CENA brutto najniższej oferty
P = …………………………………………………………………….. X60%
CENA brutto oferty badanej
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena
2)kryterium- sposób dostawy 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:
KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
MAGAZYN SZKOLNY – 40 PKT
PARTER SIEDZIBY ZAMAWIAJACEGO -0 PKT
P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY
P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy
Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium parter siedziby Wykonawca otrzyma – 0 punktów.
Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
Oferty w każdej części będą oceniane wg w/w kryterium:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: sposob dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - zał. nr 3
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE SPELNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – zał. nr 3
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
dot. wszystkich części
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na:
a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiany terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
c)w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową , pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości , za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
d)przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższa niż cena produktu objętego umową.
e)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową
f)dopuszcza się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów- w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
g) zwiększenia o 10% wartości umowy brutto o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie.
2. Dopuszcza się zmiany w treści niniejszej umowy gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1.Wykonawca składa ofertę za pomocą Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na Epuap . Wykonawca loguje się na swoją skrzynkę i zamieszcza ofertę i załączniki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni