Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Jarosławcu
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Jarosławcu.
3.2. Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do dnia 31.12.2023r. Przewidywany termin podpisania umowy to: sierpień 2022 r.
3.3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące części towarów z kodami CPV
część 1 Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw i jaj
grupa produktów:
artykuły suche i inne – 15000000-8
warzywa i owoce – 03100000-2
jaja – 03142500-3
3.4. Dostarczane produkty powinny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, przewożone zgodnie z wymaganiami HACCAP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia.
3.5. Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składana ofert wariantowych.
3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
3.8. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Z uwagi na stan zagrożenia epidemiologicznego zapotrzebowanie może ulec zmniejszeniu.
3.9. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.11. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.12. Dostawy artykułów żywnościowych do szkoły odbywać się będą każdorazowo na podstawie złożonego poprzez pocztę e-mail przez Zamawiającego zamówienia, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Zamówiony towar zostanie dostarczony w ciągu dwóch dni od złożonego zamówienia.
3.13. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę
o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez dostawców.
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Jarosławcu.
3.2. Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do dnia 31.12.2023r. Przewidywany termin podpisania umowy to: sierpień 2022 r.
3.3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące części towarów z kodami CPV
część 2 Dostawa drobiu, mięsa i wędlin
grupa produktów:
drób – 15112000-6
mięso i wędliny – 15131100-6
3.4. Dostarczane produkty powinny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, przewożone zgodnie z wymaganiami HACCAP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia.
3.5. Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składana ofert wariantowych.
3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
3.8. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Z uwagi na stan zagrożenia epidemiologicznego zapotrzebowanie może ulec zmniejszeniu.
3.9. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.11. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.12. Dostawy artykułów żywnościowych do szkoły odbywać się będą każdorazowo na podstawie złożonego poprzez pocztę e-mail przez Zamawiającego zamówienia, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Zamówiony towar zostanie dostarczony w ciągu dwóch dni od złożonego zamówienia.
3.13. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę
o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez dostawców.
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Jarosławcu.
3.2. Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do dnia 31.12.2023r. Przewidywany termin podpisania umowy to: sierpień 2022 r.
3.3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące części towarów z kodami CPV
część 3 Dostawa nabiału
grupa produktów:
nabiał – 15500000-3
3.4. Dostarczane produkty powinny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, przewożone zgodnie z wymaganiami HACCAP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia.
3.5. Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składana ofert wariantowych.
3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
3.8. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Z uwagi na stan zagrożenia epidemiologicznego zapotrzebowanie może ulec zmniejszeniu.
3.9. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.11. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.12. Dostawy artykułów żywnościowych do szkoły odbywać się będą każdorazowo na podstawie złożonego poprzez pocztę e-mail przez Zamawiającego zamówienia, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Zamówiony towar zostanie dostarczony w ciągu dwóch dni od złożonego zamówienia.
3.13. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę
o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez dostawców.
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Jarosławcu.
3.2. Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do dnia 31.12.2023r. Przewidywany termin podpisania umowy to: sierpień 2022 r.
3.3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące części towarów z kodami CPV
część 4 Dostawa pieczywa
grupa produktów:
pieczywo – 15811000-6
3.4. Dostarczane produkty powinny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, przewożone zgodnie z wymaganiami HACCAP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia.
3.5. Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składana ofert wariantowych.
3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
3.8. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Z uwagi na stan zagrożenia epidemiologicznego zapotrzebowanie może ulec zmniejszeniu.
3.9. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.11. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.12. Dostawy artykułów żywnościowych do szkoły odbywać się będą każdorazowo na podstawie złożonego poprzez pocztę e-mail przez Zamawiającego zamówienia, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Zamówiony towar zostanie dostarczony w ciągu dwóch dni od złożonego zamówienia.
3.13. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę
o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez dostawców.
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Jarosławcu.
3.2. Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do dnia 31.12.2023r. Przewidywany termin podpisania umowy to: sierpień 2022 r.
3.3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące części towarów z kodami CPV
część 5 Dostawa ziemniaków
grupa produktów:
ziemniaki – 03212100-1
3.4. Dostarczane produkty powinny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, przewożone zgodnie z wymaganiami HACCAP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia.
3.5. Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składana ofert wariantowych.
3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
3.8. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Z uwagi na stan zagrożenia epidemiologicznego zapotrzebowanie może ulec zmniejszeniu.
3.9. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.11. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.12. Dostawy artykułów żywnościowych do szkoły odbywać się będą każdorazowo na podstawie złożonego poprzez pocztę e-mail przez Zamawiającego zamówienia, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Zamówiony towar zostanie dostarczony w ciągu dwóch dni od złożonego zamówienia.
3.13. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez dostawców.
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Jarosławcu.
3.2. Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do dnia 31.12.2023r. Przewidywany termin podpisania umowy to: sierpień 2022 r.
3.3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące części towarów z kodami CPV
część 6 Dostawa mrożonek warzywnych i ryb
grupa produktów:
mrożonki – 15331170-9
ryby mrożone – 15221000-3
3.4. Dostarczane produkty powinny być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, przewożone zgodnie z wymaganiami HACCAP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia.
3.5. Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składana ofert wariantowych.
3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
3.8. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Z uwagi na stan zagrożenia epidemiologicznego zapotrzebowanie może ulec zmniejszeniu.
3.9. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.11. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3.12. Dostawy artykułów żywnościowych do szkoły odbywać się będą każdorazowo na podstawie złożonego poprzez pocztę e-mail przez Zamawiającego zamówienia, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Zamówiony towar zostanie dostarczony w ciągu dwóch dni od złożonego zamówienia.
3.13. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez dostawców.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Procur
Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowa hal namiotowych
Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowa hal produkcyjnych
Szczecin (zachodniopomorskie)
Hale aluminiowe
Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowa hal magazynowych
Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowa hal przemysłowych
Szczecin (zachodniopomorskie)
Konstrukcje stalowe
Szczecin (zachodniopomorskie)
SPAWACZ TIG 141 , MMA 121 , MIG MAG 135 - 136
Szczecin (zachodniopomorskie)
Szycie odzieży lekkiej i ciężkiej, zasłony, poduszki, apaszki.
Koszalin (zachodniopomorskie)