Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 1 Ropczycach w 2022 r.- I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 1 im. Marii Konopnickiej w Ropczycach
1.3.) Oddział zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 1 w Ropczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690726952
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Kard. Stanisława Wyszyńskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172218416
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp1ropczyce@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole-ropczyce.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 1 Ropczycach w 2022 r.- I etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4be3d012-3bd0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00084218/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 1 im. Marii Konopnickiej w Ropczycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ i formularza Nowa wiadomość dostępnego w zakładce Wiadomości na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłanie i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, zwanym dalej „regulaminem” dostępnym na stronie głównej platformy.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Strona internetowa postępowania dostępna jest pod adresem: Profil Nabywcy - Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach (platformazakupowa.pl)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej zwanym „RODO’ informuję, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Publiczne Przedszkole Nr 1 w Ropczycach
2) inspektorem danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Ropczycach jest Pani Maria Świniuch. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego,
3) odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,
4) Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5) obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/ Pan:
- na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Izby Urzędu Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOJO.261.14.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 90135,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I zamówienia - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie
4.2.5.) Wartość części: 8670,5 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1) Kryterium: cena– 60 pkt,
2) Kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia– 20 pkt
3) Kryterium: termin płatności faktury– 20 pkt
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:
Kryterium nr 1: Cena -60 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena
najniższa cena C= ------------------------------------------x60
cena oferty ocenianej
Kryterium nr 2 – T 1 : Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia- 20 pkt.
oceniane będzie następująco:
1) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów
2) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 10 punktów
3) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 1 dnia roboczego po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kryterium nr 3 – T 2 : Termin płatności faktury –20 pkt.
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt, przy czym:
1) Oferta z 7 dniowym terminem płatności od dnia doręczenia otrzyma 0 pkt
2) Oferta z 14 dniowym terminem płatności otrzyma 10 pkt
3) Oferta z 21 dniowym terminem płatności otrzyma 15 pkt
4) Oferta z 30 dniowym terminem płatności otrzyma 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T1 + T2
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia”
T2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności faktury”
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu płatności faktury - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt) P = P1 + P2+P3.
Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych
w poszczególnych kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II Różne produkty spożywcze
4.2.5.) Wartość części: 10382,65
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1) Kryterium: cena– 60 pkt,
2) Kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia– 20 pkt
3) Kryterium: termin płatności faktury– 20 pkt
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:
Kryterium nr 1: Cena -60 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena
najniższa cena C= ------------------------------------------x60
cena oferty ocenianej
Kryterium nr 2 – T 1 : Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia- 20 pkt.
oceniane będzie następująco:
1) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów
2) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 10 punktów
3) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 1 dnia roboczego po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kryterium nr 3 – T 2 : Termin płatności faktury –20 pkt.
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt, przy czym:
1) Oferta z 7 dniowym terminem płatności od dnia doręczenia otrzyma 0 pkt
2) Oferta z 14 dniowym terminem płatności otrzyma 10 pkt
3) Oferta z 21 dniowym terminem płatności otrzyma 15 pkt
4) Oferta z 30 dniowym terminem płatności otrzyma 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T1 + T2
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia”
T2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności faktury”
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu płatności faktury - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt) P = P1 + P2+P3.
Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych
w poszczególnych kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie, Jaja
4.2.5.) Wartość części: 20062,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1) Kryterium: cena– 60 pkt,
2) Kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia– 20 pkt
3) Kryterium: termin płatności faktury– 20 pkt
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:
Kryterium nr 1: Cena -60 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena
najniższa cena C= ------------------------------------------x60
cena oferty ocenianej
Kryterium nr 2 – T 1 : Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia- 20 pkt.
oceniane będzie następująco:
1) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów
2) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 10 punktów
3) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 1 dnia roboczego po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kryterium nr 3 – T 2 : Termin płatności faktury –20 pkt.
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt, przy czym:
1) Oferta z 7 dniowym terminem płatności od dnia doręczenia otrzyma 0 pkt
2) Oferta z 14 dniowym terminem płatności otrzyma 10 pkt
3) Oferta z 21 dniowym terminem płatności otrzyma 15 pkt
4) Oferta z 30 dniowym terminem płatności otrzyma 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T1 + T2
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia”
T2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności faktury”
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu płatności faktury - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt) P = P1 + P2+P3.
Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych
w poszczególnych kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne (wieprzowe i wołowe), Produkty mięsne
i mięso drobiowe
4.2.5.) Wartość części: 15205,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1) Kryterium: cena– 60 pkt,
2) Kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia– 20 pkt
3) Kryterium: termin płatności faktury– 20 pkt
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:
Kryterium nr 1: Cena -60 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena
najniższa cena C= ------------------------------------------x60
cena oferty ocenianej
Kryterium nr 2 – T 1 : Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia- 20 pkt.
oceniane będzie następująco:
1) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów
2) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 10 punktów
3) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 1 dnia roboczego po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kryterium nr 3 – T 2 : Termin płatności faktury –20 pkt.
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt, przy czym:
1) Oferta z 7 dniowym terminem płatności od dnia doręczenia otrzyma 0 pkt
2) Oferta z 14 dniowym terminem płatności otrzyma 10 pkt
3) Oferta z 21 dniowym terminem płatności otrzyma 15 pkt
4) Oferta z 30 dniowym terminem płatności otrzyma 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T1 + T2
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia”
T2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności faktury”
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu płatności faktury - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt) P = P1 + P2+P3.
Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych
w poszczególnych kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce- świeże, naturalne
4.2.5.) Wartość części: 22999,45 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1) Kryterium: cena– 60 pkt,
2) Kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia– 20 pkt
3) Kryterium: termin płatności faktury– 20 pkt
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:
Kryterium nr 1: Cena -60 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena
najniższa cena C= ------------------------------------------x60
cena oferty ocenianej
Kryterium nr 2 – T 1 : Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia- 20 pkt.
oceniane będzie następująco:
1) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów
2) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 10 punktów
3) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 1 dnia roboczego po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kryterium nr 3 – T 2 : Termin płatności faktury –20 pkt.
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt, przy czym:
1) Oferta z 7 dniowym terminem płatności od dnia doręczenia otrzyma 0 pkt
2) Oferta z 14 dniowym terminem płatności otrzyma 10 pkt
3) Oferta z 21 dniowym terminem płatności otrzyma 15 pkt
4) Oferta z 30 dniowym terminem płatności otrzyma 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T1 + T2
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia”
T2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności faktury”
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu płatności faktury - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt) P = P1 + P2+P3.
Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych
w poszczególnych kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.5.) Wartość części: 2955,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1) Kryterium: cena– 60 pkt,
2) Kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia– 20 pkt
3) Kryterium: termin płatności faktury– 20 pkt
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:
Kryterium nr 1: Cena -60 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena
najniższa cena C= ------------------------------------------x60
cena oferty ocenianej
Kryterium nr 2 – T 1 : Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia- 20 pkt.
oceniane będzie następująco:
1) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów
2) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 10 punktów
3) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 1 dnia roboczego po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kryterium nr 3 – T 2 : Termin płatności faktury –20 pkt.
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt, przy czym:
1) Oferta z 7 dniowym terminem płatności od dnia doręczenia otrzyma 0 pkt
2) Oferta z 14 dniowym terminem płatności otrzyma 10 pkt
3) Oferta z 21 dniowym terminem płatności otrzyma 15 pkt
4) Oferta z 30 dniowym terminem płatności otrzyma 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T1 + T2
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia”
T2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności faktury”
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu płatności faktury - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt) P = P1 + P2+P3.
Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych
w poszczególnych kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki
4.2.5.) Wartość części: 4135,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1) Kryterium: cena– 60 pkt,
2) Kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia– 20 pkt
3) Kryterium: termin płatności faktury– 20 pkt
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:
Kryterium nr 1: Cena -60 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena
najniższa cena C= ------------------------------------------x60
cena oferty ocenianej
Kryterium nr 2 – T 1 : Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia- 20 pkt.
oceniane będzie następująco:
1) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów
2) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 10 punktów
3) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 1 dnia roboczego po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kryterium nr 3 – T 2 : Termin płatności faktury –20 pkt.
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt, przy czym:
1) Oferta z 7 dniowym terminem płatności od dnia doręczenia otrzyma 0 pkt
2) Oferta z 14 dniowym terminem płatności otrzyma 10 pkt
3) Oferta z 21 dniowym terminem płatności otrzyma 15 pkt
4) Oferta z 30 dniowym terminem płatności otrzyma 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T1 + T2
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia”
T2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności faktury”
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu płatności faktury - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt) P = P1 + P2+P3.
Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych
w poszczególnych kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Woda pitna
4.2.5.) Wartość części: 1650,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 41100000-0 - Woda naturalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1) Kryterium: cena– 60 pkt,
2) Kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia– 20 pkt
3) Kryterium: termin płatności faktury– 20 pkt
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:
Kryterium nr 1: Cena -60 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
najniższa cena
najniższa cena C= ------------------------------------------x60
cena oferty ocenianej
Kryterium nr 2 – T 1 : Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia- 20 pkt.
oceniane będzie następująco:
1) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów
2) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 10 punktów
3) w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 1 dnia roboczego po złożeniu zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kryterium nr 3 – T 2 : Termin płatności faktury –20 pkt.
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt, przy czym:
1) Oferta z 7 dniowym terminem płatności od dnia doręczenia otrzyma 0 pkt
2) Oferta z 14 dniowym terminem płatności otrzyma 10 pkt
3) Oferta z 21 dniowym terminem płatności otrzyma 15 pkt
4) Oferta z 30 dniowym terminem płatności otrzyma 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T1 + T2
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
T1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia”
T2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności faktury”
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu płatności faktury - P2 (maksymalnie 20,00 pkt):, kryterium- czas podstawienia pojazdu zastępczego - P3 (maksymalnie 20,00 pkt) P = P1 + P2+P3.
Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów przyznanych
w poszczególnych kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw po złożeniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych przez Zamawiającego w Rozdziale X niniejszego SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
4) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ,
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 (odpis lub informacja z KRS lub CEIDG), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 125 ust. 1 Pzp do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, o tym że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 274 PZP Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo jeśli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich
w postepowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszego SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem, zawartym w ofercie.
4. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy według art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP. W przypadku, gdy
w trakcie trwania umowy zwiększy się zapotrzebowanie ilościowe artykułów żywnościowych, wartość umowy wzrośnie zgodnie z cenami z formularza cenowego Wykonawcy, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.
5. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody wyrażonej na piśmie
w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni