DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ LEŚNYCH I EKOLOGICZNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ LEŚNYCH I EKOLOGICZNYCH IM. ST. MORAWSKIEGO W BRYNKU W OKRESIE 1 LUTY 2022 DO 24 CZERWCA 2022 ROKU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrynek
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH I EKOLOGICZNYCH IM.STANISŁAWA MORAWSKIEGO W BRYNKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00006050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ LEŚNYCH I EKOLOGICZNYCH IM. ST. MORAWSKIEGO W BRYNKU W OKRESIE 1 LUTY 2022 DO 24 CZERWCA 2022 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH I EKOLOGICZNYCH IM.STANISŁAWA MORAWSKIEGO W BRYNKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277877300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Park 4

1.5.2.) Miejscowość: Brynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322857418

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tlbrynek.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tlbrynek.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ LEŚNYCH I EKOLOGICZNYCH IM. ST. MORAWSKIEGO W BRYNKU W OKRESIE 1 LUTY 2022 DO 24 CZERWCA 2022 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-784b22ee-6e03-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00039186/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa artykułów żywnościowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: a) w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zama-wiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawia-jącego, b) Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”, c) wymagania tech-niczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywa-nych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”, d) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
e) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektro-nicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,
f) Postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w mini-Portalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 2. Złożenie oferty w postępowaniu: a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini-Portalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostę-pna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem, b) ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , c) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczci-wej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio ozna-czonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stano-wiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować, d) do oferty należy dołączyć oświadcze-nie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w niniejszym SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastę-pnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę, e) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert, f) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udo-stępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu,
Pozostałe regulacje zostały opisane w rozdziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ - rozdział XX

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ - rozdział XX

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P 1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych - różne produkty spożywcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne

15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie
z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.(SWZ rozdział VII pkt.2)
SWZ rozdział XV:
1. Cenę oferty należy obliczyć w PLN, netto i brutto, kwotowo i słownie dla zamawianych dostaw zgodnie z treścią załączników nr 2.1 do 2.6. Wymienione wartości powinny wynikać z „formularza cenowego” stanowiącego integralną część oferty.
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości ceny.
3. Oferowane ceny netto nie mogą ulec zmianie w ciągu całego okresu trwania umowy.
4. W oferowanej cenie towaru należy uwzględnić koszty związane z dowozem i rozładunkiem u
zamawiającego.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych - Warzywa i owoce

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie
z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. (rozdział VII pkt. 2 SWZ)
rozdział XV SWZ:
1. Cenę oferty należy obliczyć w PLN, netto i brutto, kwotowo i słownie dla zamawianych dostaw zgodnie z treścią załączników nr 2.1 do 2.6. Wymienione wartości powinny wynikać z „formularza cenowego” stanowiącego integralną część oferty.
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości ceny.
3. Oferowane ceny netto nie mogą ulec zmianie w ciągu całego okresu trwania umowy.
4. W oferowanej cenie towaru należy uwzględnić koszty związane z dowozem i rozładunkiem u zamawiającego.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych - Mrożonki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie
z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. (rozdział VII pkt. 2 SWZ)
rozdział XV SWZ:
1. Cenę oferty należy obliczyć w PLN, netto i brutto, kwotowo i słownie dla zamawianych dostaw zgodnie z treścią załączników nr 2.1 do 2.6. Wymienione wartości powinny wynikać z „formularza cenowego” stanowiącego integralną część oferty.
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości ceny.
3. Oferowane ceny netto nie mogą ulec zmianie w ciągu całego okresu trwania umowy.
4. W oferowanej cenie towaru należy uwzględnić koszty związane z dowozem i rozładunkiem u zamawiającego.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych - Produkty mleczarskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie
z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. (rozdział VII pkt. 2 SWZ)
rozdział XV SWZ:
1. Cenę oferty należy obliczyć w PLN, netto i brutto, kwotowo i słownie dla zamawianych dostaw zgodnie z treścią załączników nr 2.1 do 2.6. Wymienione wartości powinny wynikać z „formularza cenowego” stanowiącego integralną część oferty.
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości ceny.
3. Oferowane ceny netto nie mogą ulec zmianie w ciągu całego okresu trwania umowy.
4. W oferowanej cenie towaru należy uwzględnić koszty związane z dowozem i rozładunkiem u zamawiającego.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych -

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie
z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. (rozdział VII pkt. 2 SWZ)
rozdział XV SWZ:
1. Cenę oferty należy obliczyć w PLN, netto i brutto, kwotowo i słownie dla zamawianych dostaw zgodnie z treścią załączników nr 2.1 do 2.6. Wymienione wartości powinny wynikać z „formularza cenowego” stanowiącego integralną część oferty.
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości ceny.
3. Oferowane ceny netto nie mogą ulec zmianie w ciągu całego okresu trwania umowy.
4. W oferowanej cenie towaru należy uwzględnić koszty związane z dowozem i rozładunkiem u zamawiającego.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych - Mięso

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15119000-5 - Mięsa różne

15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie
z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. (rozdział VII pkt. 2 SWZ)
rozdział XV SWZ:
1. Cenę oferty należy obliczyć w PLN, netto i brutto, kwotowo i słownie dla zamawianych dostaw zgodnie z treścią załączników nr 2.1 do 2.6. Wymienione wartości powinny wynikać z „formularza cenowego” stanowiącego integralną część oferty.
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości ceny.
3. Oferowane ceny netto nie mogą ulec zmianie w ciągu całego okresu trwania umowy.
4. W oferowanej cenie towaru należy uwzględnić koszty związane z dowozem i rozładunkiem u zamawiającego.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
e) wiedzy i doświadczenia.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawców pisemnych oświadczeń lub dokumentów, określonych w Rozdziale VII Podmiotowe środki dowodowe.
3. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
4. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem
5. Wykonawca powinien dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych utrzymującym parametry dotyczące tempe-ratury przechowywania produktów.
6. Wykonawca powinien dysponować personelem przeszkolonym i posiadającym zaświadczenie o uzyskaniu kwalifikacji w zakresie podstawowych zagadnień higieny wymaganych od osób biorących udział w produkcji lub obrocie środkami spożywczymi.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności określonych w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz wydanych na podstawie wymienionej ustawy aktach prawnych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1252, Dz.U.
z 2020 nr poz. 284, 285, 1493). W szczególności wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP), a w przypadku nieposiadania takiego certyfikatu podpisane przez Wykonawcę oświadczenie, że WYKONAWCA wdrożył zasady i spełnia wymagania, o których mowa w ustawie o bezpieczeństwie żywności i
żywienia.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
9. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu, e-maila oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
10. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne.
11. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zapisy SWZ rozdział VII

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień złożenia oferty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 i 4 do SWZ.
- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ lub odpowiadające im dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert,
4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ składane są przez
Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem formularza ofertowego i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, oraz wykażą, iż powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
e) wiedzy i doświadczenia.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawców pisemnych oświadczeń lub dokumentów, określonych w Rozdziale VII Podmiotowe środki dowodowe.
3. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
4. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem
5. Wykonawca powinien dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych utrzymującym parametry dotyczące temperatury przechowywania produktów.
6. Wykonawca powinien dysponować personelem przeszkolonym i posiadającym zaświadczenie o uzyskaniu kwalifikacji w zakresie podstawowych zagadnień higieny wymaganych od osób biorących udział w produkcji lub obrocie środkami spożywczymi.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności określonych w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz wydanych na podstawie wymienionej ustawy aktach prawnych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1252, Dz.U. z 2020 nr poz. 284, 285, 1493). W szczególności wykonawca powinien posiadać wdrożony
system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP), a w przypadku nieposiadania takiego certyfikatu podpisane przez Wykonawcę oświadczenie, że WYKONAWCA wdrożył zasady i spełnia wymagania, o których mowa w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
9. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu, e-maila oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
10. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne.
11. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ składane są przez
Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem formularza ofertowego i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, oraz wykażą iż powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupie pręty żebrowane - całe samochody fi 6,8,10,12,16 - Sosnowiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupie pręty żebrowane - całe samochody fi 6,8,10,12,16. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI