DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PODZIALE NA 7 ZADAŃ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiętochłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-03
  • Numer ogłoszenia655992-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 655992-N-2018 z dnia 2018-12-03 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach : DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PODZIALE NA 7 ZADAŃ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach , krajowy numer identyfikacyjny 003452062, ul. ul. Katowicka  35 , 41-600   Świętochłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 455 104, e-mail organizacyjnoprawny@ops.internetdsl.pl, faks 322 455 104.
Adres strony internetowej (URL): www.ops.swietochlowice.info
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.ops.swietochlowice.info

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ops.swietochlowice.info

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście
Adres:
Świętochłowice, ul. Katowicka 35

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PODZIALE NA 7 ZADAŃ
Numer referencyjny: 3201-04/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem w magazynach Dziennego Domu „Senior-+” przy ul. Imieli 12 oraz ul. Katowickiej 35 w Świętochłowicach. 2. Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – tabela artykułów. Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 3. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni powszednie codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 07:00 do 10:00. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne, należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu), wniesienia wraz z rozładunkiem w magazynie określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu, i weźmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za towar do momentu jego odbioru w magazynie Zamawiającego oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni oraz w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 7. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać początkowy termin przydatności do spożycia. (Po podpisaniu umowy wymagane będzie dostarczenie karty produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami unijnymi w tym zakresie). 8. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych albo wad jakościowych w momencie dostawy, odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany na wolny od wad i zgodny ilościowo z pierwotnym zamówieniem w terminie do trzech godzin od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wszczynał procedury reklamacyjnej. Zamienna partia towaru podlega odbiorowi ilościowemu i jakościowemu.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15550000-8
15112000-6
15300000-1
15119600-1
03142500-3
15896000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie . Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie . Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie . Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, - w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, Wykonawca winien złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin zapłty 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie : 1) zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany podatku VAT o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, 2) zmiany nazwy towaru w przypadku, kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany, 3) zmiany okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość nie przekracza 50% wartości określonej w pierwotnej umowie, 4) zmiany Wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa drobiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DRÓB 15112000-6- CPV LP. WYSZCZEGÓLNIENIE TOWARU JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO. ( ZŁ) CENA JEDN. BRUTTO ( ZŁ) WARTOŚĆ BRUTTO ( ZŁ) 1. Ćwiartka z kurczaka ( udka) kg 850 2. Filet z indyka kg 10 3. Filet z kurczaka kg 800 4. Gulasz z kurczaka kg 400 5. Gulasz z indyka kg 800 6. Kurczak świeży kg 1000 7. Pałki z kurczaka kg 700 8. Porcje rosołowe z kurczaka kg 400 9. Serca z kurczaka kg 150 10. Udziec z indyka kg 50 11. Wątróbka drobiowa z kurczaka kg 600 12. Żołądki z kurczaka kg 100 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa nabiału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:NABIAŁ 15550000-8 WYSZCZEGÓLNIENIE TOWARU JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO ( ZŁ) CENA JEDN. BRUTTO ( ZŁ) WARTOŚĆ BRUTTO ( ZŁ) 1. Belriso - ryż na mleku 180 g różne smaki, Zott lub równoważne szt. 700 2. Deser Jogutek 125 g Zott lub równoważne szt. 1 500 3. Jogurt Jogobella 150 g – lub równoważne, różne smaki oraz owocowa wyspa szt. 3 000 4. Jogurt naturalny 190 g Zott, Bakoma, Danone lub równoważne szt. 800 5. Jogurt grecki naturalny – 400 ml Bakoma lub równoważne szt. 50 6. Deser - kaszka manna, pudding – 130 g Smakija lub równoważne szt. 800 7. Kefir - kubek 250g Krasnystaw lub równoważne szt. 3 000 8. Majonez 310 ml- Kielecki, Winiary dekoracyjny lub równoważne szt. 300 9. Majonez 500 ml- Kielecki,Winiary lub równoważne szt. 100 10. Margaryna mleczna 250g z Kruszwicy lub równoważne szt. 1 000 11. Margaryna 500 g - Delma, Smakowita lub równoważne szt. 1 200 12. Masło Extra 200g – 82 % szt. 8 000 13. Maślanka karton 1 l Mrągowska lub równoważne szt. 200 14. Mleko 2% folia 0,9 l Lacpol lub równoważne szt. 12 500 15. Mleko 3,2% karton 1 l Łaciate, Łowickie lub równoważne szt. 2 000 16. Mleko zagęszczone niesłodzone 500 g, -Gostyń lub równoważne szt. 30 17. Mleko w proszku 0,5 kg Łaciate, Mlekovita lub równoważne szt. 5 18. Ser biały półtłusty na sernik - wiaderka 1 kg, Łowicki, Krasnystaw lub równoważne szt. 200 19. Ser biały półtłusty - Piątnica, Figard lub równoważne kg 900 20. Ser domowy z kminkiem kg 200 21. Ser camembert 120 g Turek, Preisident lub równoważne szt. 1 800 22. Ser feta sałatkowy 270 g Mlekovita, Piątnica lub równoważne szt. 200 23. Ser mascarpone 500 g szt. 30 24. Serek Bakuś- różne smaki 140 g Danio lub równoważne szt. 1 200 25. Ser biały w kubku – 200 g Turek, Mlekpol lub równoważne szt. 1 500 26. Serek topiony plastry – 150 g Hochland lub równoważne szt. 600 27. Serki topione 50 g – różne smaki szt. 6 000 28. Ser żółty - Gouda, Podlaski, Morski lub równoważne kg 800 29. Ser żółty wędzony - różne kg 20 30. Ser żółty w plastrach – 150 g Edamski, Gouda lub równoważne szt. 1 200 31. Śmietana 12% - kubek 0,2 l Krasnystaw, Piątnica lub równoważne szt. 500 32. Śmietana 36% - karton 500 g Łowicka lub równoważne szt. 30 33. Śmietana 30 % - folia 0,25 l szt. 1 300 34. Śmietanki jednorazowe 10 g x10 Zott lub równoważne op. 500 35. Ser Fromage – 100 g Mlekowita lub równoważne op. 400 36. Ser twarogowy kanapkowy z dodatkami 135 g Mlekowita lub równoważne op. 500 37. Ser smażony z kminkiem 200 g op. 500 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15550000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa warzyw i owoców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: WARZYWA I OWOCE CPV -15300000-1 LP. WYSZCZEGÓLNIENIE TOWARU JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO ( ZŁ) CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO ( ZŁ) WARTOŚĆ BRUTTO ( ZŁ) 1. Arbuz kg 50 2. Botwinka ( min. 3 sztuki w pęczku, średnica buraka nie mniejsza niż 6 cm, liście wraz z łodygami nie krótsze niż 20 cm) pęczek 400 3. Brzoskwinia polska lub zagraniczna o średnicy nie mniejszej niż 6 cm kg 200 4. Burak czerwony o średnicy nie mniejszej niż 7 cm kg 1 500 5. Bakłażan kg 20 6. Borówka amerykańska kg 20 7. Cebula kg 1 000 8. Cukinia zielona kg 20 9. Czosnek kg 120 10. Dynia hokkaido kg 50 11. Gruszki -różne odmiany kg 50 12. Jabłko (lobo, jonatan, ligol champion- średnica nie mniejsza niż 7 cm) kg 1 000 13. Kalafior świeży (nie mniejszy niż 15 cm średnicy) szt. 350 14. Kalarepa ( min. 3 sztuki w pęczku, średnica korzenia nie mniejsza niż 6 cm, liście wraz z łodygami nie krótsze niż 20 cm) pęczek 300 15. Kapusta biała kg 2 500 16. Kapusta czerwona kg 700 17. Kapusta pekińska szt. 800 18. Kapusta włoska kg 250 19. Koperek zielony ( długość nie mniejsza niż 25 cm) pęczek 4 000 20. Marchew kg 1 500 21. Maliny kg 20 22. Nektarynka (polska lub zagraniczna o średnicy nie mniejszej niż 6 cm) kg 100 23. Ogórek zielony kg 800 24. Papryka czerwona kg 200 25. Papryka żółta kg 5 26. Papryka zielona kg 5 27. Pieczarka kg 1 000 28. Pietruszka korzeń kg 200 29. Pietruszka zielona (długość nie mniejsza niż 25 cm) pęczek 2 000 30. Pomidory kg 800 31. Pomidorki koktajlowe kg 5 32. Por kg 50 33. Rzepa biała kg 3 34. Rzodkiewka pęczek 200 35. Sałata zielona szt. 300 36. Seler korzeń kg 200 37 Szczypiorek( długość nie mniejsza niż 25 cm) pęczek 300 38. Szpinak świeży kg 50 39. Śliwka kg 50 40. Winogrona białe i czerwone (średnica nie mniejsza niż 2 cm) kg 100 41. Truskawka (w sezonie od 1 czerwca do 30 lipca, średnica nie mniejsza niż 3 cm ) kg 200 42. Truskawka (od 1 sierpnia do 30 maja, średnica nie mniejsza niż 3 cm ) kg 100 43. Ziemniak stary ( od 01 października do 14 maja) kg 12 000 44. Ziemniak nowy ( od 15 maja do 30 września – średnica nie mniejsza niż 6 cm) kg 12 000 45. Ananas szt 10 46. Banan kg 400 47. Cytryna kg 20 48. Grejfruit kg 10 49. Kapusta kiszona kg 1 800 50. Kiwi szt. 200 51. Mandarynka kg 200 52. Ogórek kiszony kg 1 200 53. Pomarańcza kg 400 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa mrożonek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA MROŻONEK 15896000-5 - CPV LP. WYSZCZEGÓLNIENIE TOWARU JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO ( ZŁ) CENA JEDN. BRUTTO ( ZŁ) WARTOŚĆ BRUTTO ( ZŁ) 1. Aronia ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 20 2. Agrest ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 20 3. Brukselka ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 100 4. Bukiet jarzyn 6-mix ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 1 600 5. Czarna porzeczka ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 1 700 6. Fasolka szparagowa ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 1 000 7. Groszek zielony ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 80 8. Por ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 150 9. Kalafior mrożony ( w paczkach ok.. 2,5 kg) kg 800 10. Kluski ( w paczkach 1 kg) kg 200 11. Lody na patyku – różne smaki - 110 ml szt. 300 12. Lody – opak 1 kg kg 30 13. Marchew mrożona ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 80 14. Mieszanka owocowa ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 150 15. Pierogi z owocami ( w paczkach 1 kg) kg 400 16. Knedle z owocami ( w paczkach 2,5 kg) kg 100 17. Pieczarki plastry ( w paczkach 2,5 kg) kg 600 18. Pierogi z mięsem – 1 kg kg 80 19. Pierogi z serem– 1 kg kg 400 20. Szpinak brykiety ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 500 21. Truskawka ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 60 22. Wiśnia bez pestek ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 20 23. Włoszczyzna paski wieloskładnikowa ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 7 000 24. Pyzy z mięsem ( w paczkach 1 kg ) kg 300 25. Rabarbar ( w paczkach ok. 2,5 kg) kg 30 26. Uszka z kapusta i grzybami ( w paczkach 1 kg) kg 50 27. Uszka z mięsem ( w paczkach 1 kg) kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15896000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa ryb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA RYB 15119600-1 - CPV LP. WYSZCZEGÓLNIENIE TOWARU JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO ( ZŁ) CENA JEDN. BRUTTO ( ZŁ) WARTOŚĆ BRUTTO ( ZŁ) 1. Filet śledziowy w śmietanie 300g Lisner lub równoważne szt. 300 2. Filet z czerniaka (jednokrotnie glazurowany) kg 200 3. Filet z miruny bez skóry (jednokrotnie glazurowany) kg 200 4. Filet z makreli w oleju – 170g Lisner, Nautica, Super Fisch lub równoważne szt. 700 5. Filet z makreli w pomidorach 170g, Lisner, Nautica, Super fisch lub równoważne szt. 700 6. Filet z mintaja (jednokrotnie glazurowany) kg 200 7. Filet z pangi (jednokrotnie glazurowany) kg 700 8. Filet z zielonego śledzia (jednokrotnie glazurowany) kg 300 9. Karp żywy kg 30 10. Łosoś wędzony kg 2 11. Makrela wędzona kg 300 12. Paprykarz szczeciński 135g Dega, Grall, BMC lub równoważne szt 1 500 13. Pasta 80g z tuńczyka, makreli Pastella lub równoważne szt 1 000 14. Pasta z łososia 125g- tuba szt 10 15. Pasta z tuńczyka 125g- tuba szt 10 16. Sałatka warzywna ze śledziem, kurczakiem, boczkiem 150g Lisner lub równoważne szt 700 17. „Śledzik na raz” 100 g- różne smaki, Lisner lub równoważne szt 700 18. Śledź matjas (lekko solony) kg 400 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15119600-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa jaj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa JAJ 03142500-3 LP. WYSZCZEGÓLNIENIE TOWARU JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO ( ZŁ) CENA JEDN. BRUTTO ( ZŁ) WARTOŚĆ BRUTTO ( ZŁ) 1. Jaja kurze- klasa- wagowa M, klasa jakości A szt. 42 000 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa pozostałej żywności
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa pozostałej żywności - 15800000-6 CPV LP. WYSZCZEGÓLNIENIE TOWARU JEDN. MIARY ILOŚĆ CENA JEDN. NETTO ( ZŁ) CENA JEDN. BRUTTO ( ZŁ) WARTOŚĆ BRUTTO ( ZŁ) 1. Fasola biała „Jaś” w opakowaniach 5 kg lub 10 kg kg 150 2. Fasola kolorowa w opakowaniach 5 kg lub 10 kg kg 100 3. Groch łuskany w opakowaniach 5 kg lub 10 kg kg 150 4. Kasza gryczana prażona 1 kg kg 150 5. Kasza jaglana 1 kg kg 50 6. Kasza jęczmienna średnia kg 400 7. Kasza manna z Młyna w Stoisławiu lub równoważna kg 350 8. Kleik ryżowy 180 g Bobovita lub równoważne szt 5 9. Kluski na parze 300 g - buchty szt 80 10. Kolendra cała 15 g Prymat lub równoważne szt 20 11. Konserwy turystyczne 130 g szt 700 12. Konserwy tyrolskie 130 g szt 700 13. Konserwy turystyczne 130 g Drosed lub równoważne szt 600 14. Mak - luzem kg 50 15. Makaron- łazanki, wstęgi, muszelki, świderki, kolanka, zacierka kg 600 16. Makaron – kokardy / penne kg 20 17. Makaron- cienkie nitki kg 300 18. Makaron w kształcie ryżu kg 80 19. Mąka pszenna typ 450 Opak. 1 kg kg 1 500 20. Mąka razowa z otrębami ( żytnia) kg 100 21. Mieszanka ciasta Jogsoft, Jogo cake lub równoważne kg 30 22. Miodziki jednorazowe 25 g szt. 50 23. Miód prawdziwy 400 g szt. 15 24. Olej uniwersalny 3 l szt. 300 25. Orzechy włoskie 100 g Kresto lub równoważne szt 100 26. Orzechy włoskie łuskane kg 2 27. Pasztet drobiowy w puszce 160g Drosed lub równoważny szt 1 500 28. Płatki owsiane górskie 500 g kg 200 29. Ryż opak. 1 kg kg 1 000 30. Ryż brązowy opak. 1 kg kg 80 31. Soczki małe 0,2 l w kartoniku- różne smaki szt 600 32. Soki owocowe 1 l w kartonie Tymbark, Tortex lub równoważne szt 100 33. Sucharki - paczka 450 g szt 40 34. Wafle ryżowe naturalne – paczka 130 g szt 40 35. Ananas w puszce – 565 g Kier, MK lub równoważne szt. 200 36. Brzoskwinie w syropie w pusze – 850 g – Kier lub równoważne szt. 200 37. Budyń 40 g różne smaki- Winiary, Gellwe lub równoważne szt. 1 000 38. Buraczki w słoiku 370 g szt. 100 39. Chipsy cebulowe 250g szt 20 40. Chipsy paprykowe 250g. szt 20 41. Chrupki orzechowe 250g szt 20 42. Chrupki paprykowe 250g szt. 20 43. Chrzan tarty 160g szt. 500 44. Cukier 1 kg- biały kryształ kg 2 000 45. Cukier puder- 500 g Diamont lub równoważne kg 5 46. Dżem niskosłodzony – 260 g różne smaki szt. 400 47. Dżem wysokosłodzony – 260 g różne smaki szt. 300 48. Dżemiki jednorazowe 25g kg 100 49. Galaretka 75g różne smaki Winiary, Gellwe lub równoważne szt. 1 000 50. Groszek konserwowy tradycyjny 400 g, Pudliszki, Kwidzyn lub równoważne szt. 50 51. Jabłka suszone kg 10 52. Kawa zbożowa w opk. 500 g kg 150 53. Ketchup pikantny 500g Tortex, Kotlin lub równoważne szt. 30 54. Ketchup łagodny 500g Dawtona, Tortex lub równoważne szt 50 55. Kisiel 75g różne smaki Winiary, Gellwe, lub równoważne szt. 70 56. Kokos wiórki kg 4 57. Kokos 100 g w opak. szt 100 58. Koncentrat pomidorowy 970 g Pudliszki lub równoważne szt 400 59. Koncentrat barszczu 330 ml Krakus, Rolnik lub równoważne szt 150 60. Kremy do tortów 120 g- różne szt 30 61. Kukurydza w puszce 400 g, Dawtona , Kwidzyn lub równoważne szt 100 62. Majeranek luzem kg 3 63. Pietruszka suszona - luz kg 3 64. Koperek suszony - luz kg 3 65. Czosnek suszony opak. 200 g szt 15 66 Mąka ziemniaczana opak. 1 kg kg 200 67 Migdały luzem kg 2 68. Migdały – 100 g Kresto lub równoważne szt 200 69. Miód sztuczny 370 g szt. 6 70. Morele suszone kg 5 71. Marchew z groszkiem 500 ml w słoiku szt. 100 72. Ogórki konserwowe słoik 1 l Rolnik, Krakus lub równoważne szt. 150 73 Oliwki czarne bezpestkowe 900 g, Pudliszki lub równoważne szt. 3 74. Oliwki zielone bezpestkowe 900 g, Pudliszki lub równoważne szt. 3 75. Pieczarki marynowane 370 ml Rolnik lub równoważne szt. 20 76. Pieprz ziołowy luzem kg 4 77. Przyprawa do drobiu kg 4 78. Przyprawa do zup płynie – 1 l, Winiary lub równoważne szt. 400 79. Przyprawa Kucharek – 1 kg Warzywko lub równoważne szt. 700 80. Pomidor suszony w oleju 260 ml szt. 10 81. Rodzynki luzem kg 10 82. Rodzynki – 100 g- Kresto lub równoważne szt. 200 83. Sos do spaghetti w proszku szt. 20 84. Sos tatarski 250 ml szt. 30 85. Syrop malinowy 500 g szt. 200 86. Śliwka suszona kg 10 87. Śmietana Fix w proszku szt. 30 88. Śmietana w proszku 55g Śnieżka lub równoważne szt. 20 89. Śmietanka 80 g Cremona lub równoważne szt. 200 90. Zaprawa cytrynowa – 1 l Cytrynka lub równoważne szt. 200 91. Zioła prowansalskie luz. kg 1 92. Zupa w proszku grochowa, pomidorowa kg 10 93. Zupa w proszku grochowa, pomidorowa – 36 g szt. 30 94. Żelatyna wieprzowa 50 g szt. 70 95. Żurawina 300 ml - słoik szt. 10 96. Sałatki gotowe - słoik 2,5 kg różne smaki szt. 50 97. Aromat do ciast – 10 ml o smaku waniliowy, migdałowym, Delecta lub równoważne szt. 20 98. Baton czekoladowy 50 g Ikar, snikers, mars lub równoważne szt. 300 99. Baton w czekoladzie – 22 g Milky Way lub równoważne szt. 300 100. Baton w czekoladzie – 40 g Danusia, Maciek lub równoważne szt. 300 101. Bombonierka w czekoladzie 228g Solidarność lub równoważne szt. 10 102. Bombonierka w czekoladzie 300g -Wedel, Goplana, Mieszko, Solidarność lub równoważne szt. 10 103. Ciastka – delicje – 147 g szt. 150 104. Ciastka biszkopty luzem kg 30 105. Ciastka czekoladowe luzem – różne kg 20 106. Ciastka korzenne 2,5 kg op 4 107. Ciastka kruche – rogaliki z marmoladą kg 5 106. Ciastka kruche deserowe z cukrem kg 20 107. Ciastka kruche kocie oczka kg 4 108. Ciastka kruche markizy kg 30 109. Ciastka kruche maślane kg 10 110. Ciastka kruche rozetki pudrowe kg 5 111. Ciastka kruche ślimaki z marmoladą kg 5 112. Ciastka kruche z marmoladą kg 20 113. Ciastka kruche „z maszynki” kg 3 114. Cukier waniliowy – 16 g Dr Oetker lub równoważne szt. 100 115. Cukierki landryny – 100 g szt. 20 116. Cukierki jajeczka w czekoladzie- kg 10 117. Cukierki w czekoladzie Michałki, lub równoważne kg 40 118. Cukierki w czekoladzie- Mieszanka Krakowska, lub równoważne kg 30 119. Cukierki w czekoladzie- trufle kg 15 120. Cukierki zwykłe kg 20 121. Cynamon luzem kg 4 122. Czekolada 100 g - mleczna, gorzka, szt. 400 123. Czekolada dla cukrzyków – 100 g szt. 20 124. Czekolada w proszku -1 kg Milka lub równoważne szt. 1 125. Czekolada nadziewana -100 g – różne smaki – miętowa, jagodowa truskawkowa, Wawel, Wedel, Goplana lub równoważne szt. 200 126. Drożdże 100 g szt. 30 127. Gałka muszkatałowa 100 g szt. 15 128. Herbata owocowa– 20 saszetek opak. 30 129. Herbata ekspresowa ( 100 szt) Saga lub równoważne opak. 200 130. Herbata granulowana indyjska 80 g opak 1 500 131. Herbata ziołowa – mięta, melisa – 20 saszetek opak 20 132. Herbatniki 148 g - Krakuski, Łakotki lub równoważne opak 100 133. Kakao – 100 g Wawel, Decomoreno lub równoważne szt. 120 134. Kawa naturalna – 100 g Prima, Gala lub równoważne szt. 600 135. Kawa naturalna 250 g Mk, Premium lub równoważne szt. 400 136. Kawa rozpuszczalna 100 g Nescafe lub równoważne szt. 80 137. Kminek mielony kg 2 138. Kocie języczki 100 g lub równoważne szt. 10 139. Krakersy Mix koktajlowe 200 g szt. 70 140. Krakersy prostokątne 180 g. Lajkonik lub równoważne szt. 50 141. Krem czekoladowy 350 g Nutella lub równoważne szt. 80 142. Liść laurowy luzem kg 2 143. Lizaki szt. 200 144. Musztarda łagodna, ostra szt. 300 145. Ocet spirytusowy – 1 l szt 200 146 Oregano 500 g op. 1 147. Orzechy laskowe w czekoladzie 80 g, Jutrzenka lub równoważne szt. 100 148. Paluszki solone 80 g szt. 70 149. Papryka słodka w proszku kg 4 150. Pastylki miętowe w czekoladzie 210 g-Wawel lub równoważne szt. 10 151. Pieprz czarny mielony luzem kg 6 152. Pierniki lukrowane luzem kg 50 153. Pierniki w czekoladzie luzem kg 60 154. Płatki kukurydziane Corn Flakes klasyczne 1 kg Nestle,Lubella lub równoważne szt. 20 155. Proszek do pieczenia 16 g Dr Oetker lub równoważne szt. 60 156. Przyprawa korzenna 20 g Prymat lub równoważne szt. 10 157. Ptasie Mleczko, Milka 350g, smak śmietankowy, waniliowym lub równoważne szt. 10 158. Rafaello kokosowe, Smakołyk – 150 g lub równoważne szt. 8 159. Rodzynki w czekoladzie 100 g Jutrzenka lub równoważne szt. 100 160. Rogalik 80g z nadzieniem waniliowym, czekoladowym, truskawkowym -7 Days, Duble max, Croissant lub równoważne szt. 100 161. Rurki suche i nadziewane 2,5 kg Cemar lub równoważne op. 7 162. Soda oczyszczona 15 g szt. 10 163. Sól spożywcza jodowana 1 kg szt. 500 164. Tortilla 30 cm – 18 szt op 20 165. Tymianek 1 kg op 1 166. Wafelek Elitesse 23 g Skawa lub równoważne szt 100 167. Wafelki w czekoladzie -50 g Góralki, Grześki, Princessa, Prince Polo lub równoważne szt. 1 000 168. Woda gazowana 0,5 l szt. 150 169. Woda gazowana 1,5 l szt. 200 170. Woda niegazowana 0,5 l szt. 250 171. Woda niegazowana 1,5 l szt. 250 172. Ziele angielskie luz kg 6 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeróbkę kożucha - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzien dobry, Mam do przeróbki stary kożuch. Jest za szeroki w barkach i ogólnie nie jest dopasowany. Leżał wiele lat w szafie więc pewnie wymaga też odświeżenia. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI