IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów, może ulec obniżeniu w razie zmniejszenia się liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach spowodowanymi względami zdrowotnymi mieszkańców. Zamówienie artykułóww mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w ofercie nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku nieprzewidzianych, incydentalnych potrzeb Zamawiającego. Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia podstawowego. 4. Ceny jednostkowe netto określone w Załączniku Nr 1 do umowy nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. 5. Zmiana stawki VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 6. Zmiana stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np.: zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Wykonawca niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu zamienny produkt o nie gorszych właściwościach niż dotychczas dostarczany. Cena zamiennego produktu nie może być wyższa od ceny produktu objętego niniejszą umową. 8. Zmiana produktów na zasadach, o których mowa w ust. 7 jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 9. W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (kg, szt.) produktów objętych przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-03, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1488 kg, wędliny - łącznie 1897,2 kg, mięso drobiowe - łącznie 1440 kg, wędliny drobiowe - łącznie 546 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15110000-2, 15131120-2, 15112000-6, 15131135-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: mleko, śmietana - łącznie 10812 L; masło, margaryna - łącznie 938,4 kg; sery różne - łącznie 2002,8 kg; jogurt, kefir, zsiadłe mleko - łącznie 899,4 L; mleko pełne w proszku 6 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15551000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 12792 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 36912 szt., obwarzanek - 360 szt.; bułka tarta - 60 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 60 kg, ciasto rolada biszkoptowa z kremem - 96 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1092 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6, 15811100-7, 15811400-0, 15612500-6, 15812100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy - łącznie 1189,48 kg; ksylitol - 9 kg; miód - 21,9 kg; herbata, kawa inka - łącznie 1512 szt.; kakao, kawa rozpuszczalna - łącznie 10,8 kg; makaron - 720 kg; mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 738 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 933 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 174,6 kg; olej - 171 L; przyprawy - łącznie 1800 szt. oraz 352,8 kg; galaretka owocowa - 60 kg; budyń, kisiel - łącznie 1500 szt.; drożdże - 6 kg; barszcz biały - 240 L; pieczywo cukiernicze - łącznie 215,7 kg; galaretki w czekoladzie, cukierki - 24 kg; przetwory owocowe i warzywne - łącznie 6972 szt., 334,8 kg oraz 764,7 L; woda mineralna - 450 szt.; groch, fasola - łącznie 78 kg; masa kajmakowa – 30,6 kg; jaja - 16296 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: herbatniki, wafle, dżem - łącznie 128,7 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15880000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2020 r. do 30.09.2020 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1935 kg, ziemniaki 4650 kg, sałata zielona, rzodkiewka, szczypiorek, kalafior - łącznie 840 szt., fasolka szparagowa, cukinia, papryka czerwona - łącznie 276 kg, ogórek zielony, pomidor - łącznie 561 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 34,5 kg, pieczarka - 15 kg, brzoskwinie, arbuzy, śliwki, jabłka - łącznie 1041 kg; mandarynka, banan - 48 kg; Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2020 r. do 31.12.2020 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2238 kg, ziemniaki 4710 kg, sałata zielona, lodowa, szczypiorek, por - łącznie 900 szt., ogórki kiszone, kapusta kiszona - łącznie 300 kg, ogórek zielony, pomidor, papryka - łącznie 444 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 30 kg, pieczarka - 45 kg, mandarynki, banany, kiwi, pomarańcze, cytryny, gruszki, jabłka - łącznie 1554 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3, 03221100-7, 03221400-0, 03221240-0, 03222200-5, 03212100-1, 03222320-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2020 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: warzywa i owoce mrożone - łącznie 2610 kg, ryby mrożone - 152,4 kg, makrela wędzona - 54 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1380 szt., śledź solony matjas - 90 kg, karp - 24 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0, 15330000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 360 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - 120 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894200-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: