Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 w okresie I – VI 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE UL. BABIŃSKIEGO 25
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr. Józefa Babińskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122620248
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsbab@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=303&dok=struktura
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 w okresie I – VI 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3facbd8-8515-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3facbd8-8515-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, czytelnie w sposób trwały oraz podpisana (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty) przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz (zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru handlowego, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) lub osobę legitymującą się pełnomocnictwem udzielonym przez tą osobę - w takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje RODO zawrte w dokumentacji
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje RODO zawrte w dokumentacji
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Żyw.26.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%,
1. W przyjętym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. W celu porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartość oferty brutto.
2. Ilość uzyskanych punktów przez poszczególnych Wykonawców będzie obliczana wg wzoru:
k = (Cena min. / Cena bad.) x 100%, gdzie:
k – ilość punktów uzyskana przez poszczególnych wykonawców
Cena min. – najniższa oferowana cena
Cena bad. – cena oferty badanej
1 % odpowiada w punktacji 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MLEKO, PRODUKTY MLECZARSKIE
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%,
1. W przyjętym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. W celu porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartość oferty brutto.
2. Ilość uzyskanych punktów przez poszczególnych Wykonawców będzie obliczana wg wzoru:
k = (Cena min. / Cena bad.) x 100%, gdzie:
k – ilość punktów uzyskana przez poszczególnych wykonawców
Cena min. – najniższa oferowana cena
Cena bad. – cena oferty badanej
1 % odpowiada w punktacji 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%,
1. W przyjętym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. W celu porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartość oferty brutto.
2. Ilość uzyskanych punktów przez poszczególnych Wykonawców będzie obliczana wg wzoru:
k = (Cena min. / Cena bad.) x 100%, gdzie:
k – ilość punktów uzyskana przez poszczególnych wykonawców
Cena min. – najniższa oferowana cena
Cena bad. – cena oferty badanej
1 % odpowiada w punktacji 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MROŻONKI
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%,
1. W przyjętym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. W celu porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartość oferty brutto.
2. Ilość uzyskanych punktów przez poszczególnych Wykonawców będzie obliczana wg wzoru:
k = (Cena min. / Cena bad.) x 100%, gdzie:
k – ilość punktów uzyskana przez poszczególnych wykonawców
Cena min. – najniższa oferowana cena
Cena bad. – cena oferty badanej
1 % odpowiada w punktacji 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%,
1. W przyjętym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. W celu porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartość oferty brutto.
2. Ilość uzyskanych punktów przez poszczególnych Wykonawców będzie obliczana wg wzoru:
k = (Cena min. / Cena bad.) x 100%, gdzie:
k – ilość punktów uzyskana przez poszczególnych wykonawców
Cena min. – najniższa oferowana cena
Cena bad. – cena oferty badanej
1 % odpowiada w punktacji 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OWOCE TROPIKALNE I CYTRUSOWE
4.2.6.) Główny kod CPV: 03222100-4 - Owoce i orzechy tropikalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%,
1. W przyjętym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. W celu porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartość oferty brutto.
2. Ilość uzyskanych punktów przez poszczególnych Wykonawców będzie obliczana wg wzoru:
k = (Cena min. / Cena bad.) x 100%, gdzie:
k – ilość punktów uzyskana przez poszczególnych wykonawców
Cena min. – najniższa oferowana cena
Cena bad. – cena oferty badanej
1 % odpowiada w punktacji 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%,
1. W przyjętym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. W celu porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartość oferty brutto.
2. Ilość uzyskanych punktów przez poszczególnych Wykonawców będzie obliczana wg wzoru:
k = (Cena min. / Cena bad.) x 100%, gdzie:
k – ilość punktów uzyskana przez poszczególnych wykonawców
Cena min. – najniższa oferowana cena
Cena bad. – cena oferty badanej
1 % odpowiada w punktacji 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JAJA ŚWIEŻE KONSUMPCYJNE
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena – 100%,
1. W przyjętym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. W celu porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartość oferty brutto.
2. Ilość uzyskanych punktów przez poszczególnych Wykonawców będzie obliczana wg wzoru:
k = (Cena min. / Cena bad.) x 100%, gdzie:
k – ilość punktów uzyskana przez poszczególnych wykonawców
Cena min. – najniższa oferowana cena
Cena bad. – cena oferty badanej
1 % odpowiada w punktacji 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1 Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 112 ust. 2, ustawy PZP oraz w niniejszej Specyfikacji a mianowicie:
1.1 posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
1.2 posiadają kompetencje lub uprawnienia prowadzenia określonej w SWZ działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4 posiadają zdolność techniczną lub zawodową zapewniającą wykonanie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji warunków zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji.
2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu Wykonawcy – załącznik nr 3.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy z wybranym Wykonawcą w następujących okolicznościach:
• zmiany będą korzystne dla Zamawiającego
• konieczność wprowadzenia zmian nie wyniknie z przyczyn powstałych po stronie Zamawiającego ani Wykonawcy - indeksacja wynagrodzenia umownego w związku ze zmianą stawek podatku VAT – może to nastąpić po dniu wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawki VAT.
• Na podstawie art. 455 ust. ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówenia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni