IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane w Załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
07.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
[Numeracja zgodna z SIWZ] 18. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 I 14 RODO 18.1Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że: 18.1.1.Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul.Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail:lckm@uml.lodz.pl. 18.1.2. Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łodzi jest Pani AgnieszkaKozłowska, tel. +48 (42) 638-59-50, e-mail: iod@uml.lodz.pl. 18.1.3. Podanie danych osobowych jestwarunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 18.1.4.Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia. 18.1.5.Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 18.1.6. Dane osobowe mogą byćudostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązującychprzepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danychosobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe,ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówieniapublicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawieszczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 18.1.7. Dane osobowe będąprzetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 18.1.8. W związku zprzetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:18.1.9. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia; 18.1.10. sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia. 18.1.11. Ma Pani/Pan prawowniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.18.1.12. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) doich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy oudzielenie zamówienia publicznego. 18.1.13. Dane nie będą przetwarzane w sposóbzautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 18.2. Wykonawca, wypełniając obowiązkiinformacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których daneosobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówieniapublicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym(Załącznik nr 2 do SIWZ). 19. INFORMACJE KOŃCOWE 19.1. Zamawiający nie przewiduje:19.1.1. zawarcia umowy ramowej, 19.1.2. składania ofert wariantowych, 19.1.3. zamówień, o którychmowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp, 19.1.4. rozliczania w walutach obcych, 19.1.5. aukcjielektronicznej, 19.1.6. dynamicznego systemu zakupów, 19.1.7. zwrotu kosztów udziału wpostępowaniu, 19.2. Zamawiający przewiduje: 19.2.1. prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawystanowiącego 86,98% wartości zamówienia podstawowego (tj. 100% wartości zamówieniapodstawowego wyliczonej dla Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, 50% dla Biura RadyMiejskiej) w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, wwyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiotowe dostawy dla części I zamówienia 19.2.2.prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy stanowiącego 91,55% wartości zamówieniapodstawowego (tj. 100% wartości zamówienia podstawowego wyliczonej dla WydziałuOrganizacyjno-Administracyjnego, 50% dla Biura Rady Miejskiej) w przypadku koniecznościzapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonegozapotrzebowania na przedmiotowe dostawy dla części II zamówienia 19.2.3. oraz zastrzega sobiemożliwość zmniejszenia wielkości zamówienia maksymalnie o 30% z jednoczesnym zmniejszeniemwartości wynagrodzenia 19.3. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 19.4. Zakres iwarunki zmian zawartej umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 doSIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia).