Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastków
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jastków
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-07
  • Numer ogłoszenia572507-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572507-N-2020 z dnia 2020-08-07 r.

Gmina Jastków: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, krajowy numer identyfikacyjny 53523800000000, ul. Panieńszczyzna ul. Chmielowa  3 , 21-002  Jastków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 020 143, e-mail przetargi@jastkow.pl, faks 815 020 144.
Adres strony internetowej (URL): www.jastkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jastkow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jastkow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: UG.271.18.2020.CT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1Różne produkty spożywcze – CPV 15800000-6Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. przyprawy, makarony, mąka, cukier, oleje, kasze, jaja, kiszonki) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. CZĘŚĆ 2Mięso i produkty mięsne - CPV 15100000-9Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. mięso, drób, kiełbasa) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. CZĘŚĆ 3Pieczywo - CPV 15811000-6Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. chleb, bułki) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. CZĘŚĆ 4 Produkty mleczarskie - CPV 15500000-3Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. mleko, ser, śmietana, jogurt, masło) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. CZĘŚĆ 5 Warzywa i owoce świeże – CPV 03200000-3Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. ziemniaki, pomidory, kapusta, ogórki, jabłka) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. CZĘŚĆ 6 Mrożonki - CPV 15331170-9, 15220000-6Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. owoce i warzywa mrożone, ryby mrożone) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. CZĘŚĆ 7 Posiłki gotowe – CPV 15894200-3Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. pierogi, naleśniki, gołąbki – nie mrożone) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15100000-9
15811000-6
15500000-3
03200000-3
15331170-9
15220000-6
15894200-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-17, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Różne produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. przyprawy, makarony, mąka, cukier, oleje, kasze, jaja, kiszonki) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Mięso i produkty mięsne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. mięso, drób, kiełbasa) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. chleb, bułki) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Produkty mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. mleko, ser, śmietana, jogurt, masło) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Warzywa i owoce świeże
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. ziemniaki, pomidory, kapusta, ogórki, jabłka) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. owoce i warzywa mrożone, ryby mrożone) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9, 15220000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Posiłki gotowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (np. pierogi, naleśniki, gołąbki – nie mrożone) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. J. Piłsudskiego w Jastkowie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Jastkowie w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894200-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas rozpatrzenia reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Naprawa walizki - Zamość
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry! Chce zapytać czy możliwa jest u państwa naprawa walizki. Dokładnie kółka. Udało miśi zdobyć pasujące kółko jednak nie chce się trzymać ze względu na to, że uchwyt, w którym miałoby byc wpięte trochę sie uszkodził. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI