Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie w okresie 01.01.2022-31.12.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SŁONECZNE WZGÓRZE"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 14
1.5.2.) Miejscowość: Ryjewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-420
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552774236
1.5.8.) Numer faksu: 552774257
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpsryjewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsryjewo.nowybip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie w okresie 01.01.2022-31.12.2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334acde8-5677-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012281/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dpsryjewo.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dpsryjewo.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest jest pod adresem : https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/myportal, lub poczty elektronicznej dom@dpsryjewo.pl
Informacje ogólne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza -nazwa –/dpsryjewo/SkrytkaESP, oraz poczty elektronicznej e-mail: dom@dpsryjewo.pl
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020 poz. 2452).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://dpsryjewo.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, administratorem zbioru danych w którym przetwarzane są/będą Pani/Pana dane jest Dyrektor DPS „S W” w Ryjewie, mający siedzibę w Ryjewie (82-420) ul. Słoneczna 14, który odpowiada za przetwarzanie danych w dokumentacji papierowej i elektronicznej wytwarzanej w związku z realizacją zadań wynikających z działalności DPS. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres email: dom@dpsryjewo.pl lub pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby w Ryjewie (82-420) ul. Słoneczna 14 oraz na adres elektronicznej skrzynki podawczej: http://epuap.gov.pl Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym może się Pani/Pan skontaktować kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Słoneczna 14, 82-420 Ryjewo, email: iod@dpsryjewo.pl oraz na adres elektronicznej skrzynki podawczej: http://epuap.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Administrator przetwarza Pana/Pani dane w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięciu celów, o których mowa wyżej Podstawa prawna: art.359 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1-6, oraz art. 80 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), zwanego dalej PZP. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom, z którymi DPS w Ryjewie zawarł umowę na powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane, zgodnie z art. 80 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz zgodnie z zasadami archiwizacji na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r., poz. 553), rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej, oraz uregulowań wewnętrznych DPS „SW” w Ryjewie w wymienionym zakresie Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora: - dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO) - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) z zastrzeżeniem Art. 19 ust .2 PZP* - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem art. 19 ust. 3 PZP**
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dokończenie obowiązku RODO Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora:
- dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO)
- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) z zastrzeżeniem Art. 19 ust .2 PZP*
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem art. 19 ust. 3 PZP**
Nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO)
- prawo do przenoszenia danych osobowych, (art. 20 RODO)
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO
Uczestnictwo w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolne, jednakże podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencje niepodania wymaganych danych określone zostały
w ustawie Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO oraz nie będą podlegać profilowaniu.
Ograniczenia: Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym RODO, który zawarty jest SWZ i dotyczy wszystkich Wykonawców
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AG.2610.11-18.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 4
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo i ciasta powinny być dostarczone codziennie, własnym transportem na własny koszt do kuchni
w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie, wraz
z rozładunkiem, codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 06:00. Towar będzie dostarczany cyklicznie na podstawie pisemnego zamówienia według harmonogramu dostaw, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną, w ciągu 3 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Dostarczane pieczywo musi być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy. Przedmiotem zamówienia jest pieczywo i ciasta o jakości zgodnej
z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, producent, nr. seryjny, partia . Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i spożycia przez ludzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko i jego przetwory (nabiał) powinny być dostarczone codziennie, własnym transportem na własny koszt do kuchni w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie, wraz
z rozładunkiem, w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 06:00. Towar będzie dostarczany cyklicznie na podstawie pisemnego zamówienia według harmonogramu dostaw, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną w ciągu 3 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu
i spożycia przez ludzi. Przedmiotem zamówienia jest nabiał o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest zgodny
z Polską Normą.
Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, , producent, nr. seryjny, partia. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso i wędliny powinny być dostarczone codziennie własnym transportem na własny koszt do kuchni w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze”
w Ryjewie, wraz z rozładunkiem, w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 06:00. Towar będzie dostarczany cyklicznie na podstawie pisemnego zamówienia według harmonogramu dostaw, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną w ciągu 3 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i spożycia przez ludzi. Przedmiotem zamówienia jest mięso i wędliny
o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest zgodny
z Polską Normą.
Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, , producent, nr. seryjny, partia. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby i przetwory rybne powinny być dostarczone własnym transportem na własny koszt do kuchni w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze”
w Ryjewie, wraz z rozładunkiem, w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 08:00. Towar będzie dostarczany cyklicznie na podstawie pisemnego zamówienia według harmonogramu dostaw, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną w ciągu 3 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i spożycia przez ludzi. Przedmiotem zamówienia są ryby i przetwory rybne o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest zgodny z Polską Normą.
Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, producent, nr. seryjny, partia. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze różne powinny być dostarczone własnym transportem na własny koszt do kuchni w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze”
w Ryjewie, wraz z rozładunkiem, w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 08:00. Towar będzie dostarczany na podstawie pisemnego zamówienia, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną w ciągu 2 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i spożycia przez ludzi. Przedmiotem zamówienia są artykuły spożywcze różne o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest zgodny z Polską Normą.
Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, , producent, nr. seryjny, partia. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze mrożone powinny być dostarczone własnym transportem na własny koszt do kuchni w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie, wraz z rozładunkiem, w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 08:00. Towar będzie dostarczany na podstawie pisemnego zamówienia, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną w ciągu 2 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i spożycia przez ludzi. Przedmiotem zamówienia są artykuły spożywcze mrożone o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest zgodny z Polską Normą.
Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, producent, nr. seryjny, partia Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze typu drób powinny być dostarczone własnym transportem na własny koszt do kuchni w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie, wraz z rozładunkiem, w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 06:00. Towar będzie dostarczany na podstawie pisemnego zamówienia, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną w ciągu 2 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i spożycia przez ludzi. Przedmiotem zamówienia są artykuły spożywcze drób o jakości zgodnej
z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest zgodny
z Polską Normą. Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, producent, nr. seryjny, partia. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze warzywa i owoce powinny być dostarczone własnym transportem na własny koszt do kuchni w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie, wraz z rozładunkiem, w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 08:00. Towar będzie dostarczany na podstawie pisemnego zamówienia, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną w ciągu 2 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i spożycia przez ludzi. Przedmiotem zamówienia są artykuły spożywcze warzywa i owoce o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest zgodny
z Polską Normą.
Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, producent, nr. seryjny, partia Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze różne jaja powinny być dostarczone własnym transportem na własny koszt do kuchni w Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie, wraz z rozładunkiem, w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 08:00. Towar będzie dostarczany na podstawie pisemnego zamówienia, składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną, bądź osobiście przez osobę upoważnioną w ciągu 2 dni od złożenia pisemnego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, który powinien odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i spożycia przez ludzi. Przedmiotem zamówienia są artykuły spożywcze jaja o jakości zgodnej
z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r, poz 2021.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczonych produktów. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest zgodny
z Polską Normą. Wykonawca winien dostarczyć produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej połowa okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczonych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, producent, nr. seryjny, partia. Produkty powinny być jakościowo dobre i wolne od wad.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena i długość terminu płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z Oświadczeniem wykonawcy składane na postawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu Załącznik nr 10 do SWZ i załącznik nr 11 do SWZ
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa
w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:
a) Dokumenty stwierdzające, że:
- Wykonawca spełnia aktualne wymogi dot. transportu oraz obrotu towarami i produktami spożywczymi;
- Wykonawca spełnienia wymagania konieczne do zapewnienia higieny
w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - podst. prawna: Ustawa z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U.
z 2020r, poz 2021.).
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
- zaświadczeń, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Towary, które powinny być przewożone w chłodniach powinny mieć zachowaną odpowiednią temperaturę w transporcie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Wyroby, które wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 178/2020 z dnia 28 stycznia 2002r. ustalającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, ustanawiające Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w sprawie bezpieczeństwa żywnościowego – w zakresie wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. VIII.2. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy uregulowane są we wzorach stanowiących załączniki :
a. Wzór umowy w sprawie dostaw pieczywa i ciast – Załącznik nr 1b;
b. Wzór umowy w sprawie dostaw nabiału – Załącznik nr 2b;
c. Wzór umowy w sprawie dostaw mięsa i wędlin – Załącznik nr 3b;
d. Wzór umowy w sprawie dostaw ryb i przetworów rybnych – Załącznik nr 4b;
e. Wzór umowy w sprawie dostaw artykułów spożywczych różnych – Załącznik nr 5b; Wzór umowy w sprawie dostaw artkułów mrożonych – Załącznik nr 6b;
f. Wzór umowy w sprawie dostaw drobiu – Załącznik nr 7b;
g. Wzór umowy w sprawie dostaw warzyw i owoców – Załącznik nr 8b;
h. Wzór umowy w sprawie dostaw jaj – Załącznik nr 9b;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na EPUAP( Elektronicznej Skrzynki Podawczej ) - nazwa - /dpsryjewo/SkrytkaESP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie przewiduje:
1. Zawarcia umowy ramowej.
2. Przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
3. Rozliczania w walutach obcych. Rozliczenia będą się odbywały w walucie polskiej, tj.
w złotych polskich.
4. Aukcji elektronicznej.
5. Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji i powiększenie ilości realizacji dostaw: do 20% wartości określonej w umowie.