Dostawa art zbożowych i strączkowych w 2021 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa art zbożowych i strączkowych w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWEJHEROWO
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia773838-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773838-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE : Dostawa art zbożowych i strączkowych w 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa artykułów zbożowych i strączkowych w 2021 roku
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE , krajowy numer identyfikacyjny 10932000000000, ul. SOBIESKIEGO   302 , 84-200  WEJHEROWO , woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58/778-79-03, e-mail as_wejherowo@sw.gov.pl, faks 58/778-79-04.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka budżetowa Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art zbożowych i strączkowych w 2021 roku
Numer referencyjny: ZP/14/2020/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. Art. strączkowych i zbożowych (jakość zgodna z PN)3. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 15800000-6, 15600000-4, 03200000-34 Przedmiot zamówienia: 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dynamicznego systemu zakupów9.Zamawiający nie dopuszcza aukcji elektronicznej. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy:10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10.6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne.10.7 Surowce uzupełniające i substancje dodatkowe powinny odpowiadać wymaganiom odpowiednich norm oraz powinny być dozwolone do stosowania w przetwórstwie przedmiotowego rodzaju zamówienia. 10.8.Wymagania dla materiałów pomocniczych: Osłonki naturalne i sztuczne powinny odpowiadać wymaganiom i być dozwolone do stosowania w przetwórstwie rodzaju zamówienia. Materiały opakowaniowe muszą być dopuszczone do pakowania produktów spożywczych powyższego rodzaju zamówienia. 10.9.Wymagania ogólne dla gotowego produktu: Produkty powinny być zgodne z deklaracją składu surowcowego podanego przez Wykonawcę. 10.11. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami. Musi być wolny od wad i zanieczyszczeń, musi posiadać swoistą barwę, smak i zapach. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z świeżych dat produkcji, wszystkie artykuły muszą posiadać określone terminy przydatności do spożycia i muszą być znakowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.10.12.Każda dostawa częściowa asortymentu winna pochodzić z jednej wytworzonej partii i charakteryzować się tym samym terminem przydatności do spożycia.10.13.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar opisany w niniejszej specyfikacji, na warunkach w niej określonych, zgodnie ze składanym zamówieniem przez każdą jednostkę samodzielnie zwaną dalej Zamawiającym jednostkowym. 10.14.Dostarczone produkty winny być wytwarzane zgodnie z Ustawą bezpieczeństwie żywności i żywienia i podległymi jej aktami wykonawczymi.10.15.Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru.10.16.Wykonawca dostarczy towar transportem własnym lub innego przewoźnika spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne.10.17.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru, oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.10.18.Zamawiający zamawia u Wykonawcy towar z dostawą na koszt i ryzyko Wykonawcy, loco magazyn Zamawiającego znajdujący się w jego siedzibie.10.19Wykonawca winien wyrazić zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami służb ochrony Aresztu Śledczego w trakcie dostarczania towaru i pobytu na terenie Zamawiającego.10.20.Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego w jego magazynie w oparciu o złożone zamówienie. Dostarczone produkty muszą być oznaczone w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania (ilość, rodzaj, parametry, producent, data przydatności do spożycia).11. Zrealizowanie zamówienia oznacza: a) faktyczne dostarczenie zamówionego towaru w ustalonym terminie, b) dostarczenie w chwili dostawy faktury zgodnej z dostarczonym asortymentem, nazewnictwem według zamówienia. 12. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy, podczas oceny ilościowej zostaną stwierdzone uchybienia ilościowe dostarczanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo: a) nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania faktury w przedmiotowym zakresie w chwili dostawy drogą faksową lub mailową, b) przyjąć niższą od zamówionej ilość asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości przedmiotowego asortymentu na dowodzie zapłaty w chwili dostawy drogą faksową lub mailową, c) w przypadku stwierdzenia nadwyżki dostarczanego asortymentu przyjąć tylko ilość ze złożonym zamówieniem i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości przedmiotowego asortymentu na fakturze w chwili dostawy drogą faksową lub mailową.13. Ocena jakościowa będzie się odbywała poprzez ocenę organoleptyczną dostarczanego przedmiotu zamówienia, ocenę warunków transportu i pakowania. 14. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy podczas oceny jakościowej zostaną stwierdzone uchybienia jakościowe Zamawiający ma prawo: a) nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania faktury w przedmiotowym zakresie w chwili dostawy drogą faksową lub mailową, b) zobowiązać Wykonawcę do wymiany przedmiotowego asortymentu, c) nie przyjąć całej dostawy wszystkich jej asortymentów, jeżeli istnieje zagrożenie, że kwestionowany parametr dostawy może mieć negatywny wpływ na bezpieczeństwo całej dostarczonej żywności.15. O uchybieniach stwierdzonych w trakcie realizacji oraz o podjętej decyzji przez Zamawiającego jednostkowego Wykonawca zostanie niezwłocznie zawiadomiony telefonicznie, w formie mailowej lub faksowej.16. W przypadku zakwestionowania opinii Zamawiającego jednostkowego przez Wykonawcę dotyczącej spełnienia wymogów jakościowych dla dostarczonego asortymentu, Zamawiający jednostkowy przekaże próbki partii do akredytowanego laboratorium celem przeprowadzenia badań jakościowych dla przedmiotowego asortymentu. 17. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy zastrzeżeń w zakresie dostarczonego asortymentu, jego jakości lub ilości artykułów Wykonawca wymienia lub dostarcza zakwestionowane artykuły w terminie 48 godzin od momentu ich zgłoszenia. Zamawiający przekazuje Wykonawcy zastrzeżenia telefonicznie, pocztą elektroniczną lub za pomocą faksu.18. Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 500 zł za niewywiązanie się z terminu reklamacji określonego w umowie zamówienia.19. Termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia liczony od daty dostawy musi wynosić nie mniej niż 2 miesiące.20. Dostawy, o których mowa w §1 następować będą partiami nie częściej niż dwa razy w miesiącu ( od poniedziałku do czwartku - oprócz świąt) transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy do magazynu żywnościowego AŚ Wejherowo w godz. 8.00 - 13.00. LpNazwa1Ryż łuskany białyZiarno powinno być zdrowe, czyste, suche, dobrze odtłuszczone, niedopuszczalna obecność połamanych ziaren i mączki, barwa biała, smak i zapach swoiste, prawie bezwonne; - opakowania do 50 kg z tworzywa sztucznego - zszywane, - obecność zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych: niedopuszczalna;- obecność szkodników zbożowo - mącznych i innych oraz ich pozostałości: niedopuszczalna;PN-97/A-74220; CPV 03211300-62Mąka pszenna typ 500-550 Mąka z przerobu całego ziarna, ewentualnie częściowo obłuszczonego, zawierające wszystkie jego składniki łącznie z zarodkiem.Wymagania jakościowe:- barwa: biała z odcieniem żółtym,- smak: swoisty; inny niedopuszczalny;- zapach: swoisty; inny niedopuszczalny;- ilość glutenu, % nie mniej niż 25;- obecność zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych: niedopuszczalna;- obecność szkodników zbożowo - mącznych i innych oraz ich pozostałości: niedopuszczalna;- opakowanie do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN-91/A-74022; CPV15612100-23Mąka ziemniaczana (skrobia)Wytwarzana z ziemniaków o dużej zawartości skrobi.Wymagania jakościowe:- zapach i smak: typowy dla skrobi ziemniaczanej, bez śladów obcych zapachów i posmaków;- postać i barwa: biały proszek; struktura i konsystencja sypka, bez grudek;- wilgotność poniżej 15%;;- opakowania do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN-93/A-74710; CPV15623000-14Płatki owsianeProdukt otrzymywany z oczyszczonego ziarna owsa, poddanego zabiegom hydrotermicznym. Zabieg ten składa się z parowania i prażenia ziarna. Następnie poddanego obłuskiwaniu i płatkowaniu;- -smak swoisty, smak kwaśny gorzki i inny nieswoisty niedopuszczalny - zapach swoisty, niedopuszczalny stęchły, pleśni i inny nieswoisty- barwa biała z odcieniem żółtym;- wilgotność nie więcej niż 14%- -opakowania do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN-A-74013; CPV15613380-55Kasza PęczakStruktura i konsystencja sypka, pojedyncze cząstki dobrze odtłuszczone, barwa jasnoszara z odcieniem zielonkawym lub żółtawym, zapach i smak swoisty, - wilgotność poniżej 15%;- opakowania do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;6SoczewicaWygląd zewnętrzny ziarn soczewicy czyste, całe, zdrowe, jędrne, dobrze wykształcone, bez otworów spowodowanych przez owady, suche, niewyschnięte, bez zanieczyszczeń,; Zapach naturalny, swoisty, bez zapachu pleśni, stęchliznyi innych obcych zapachów; Barwa: charakterystyczna dla zdrowych ziaren danego gatunku- opakowanie do 5 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;7Kasza mannaStruktura i konsystencja sypka, drobnoziarnista, bez grudek, niedopuszczalna obecność mąki lub otrąb, barwa biała z odcieniem żółtawym, zapach i smak swoisty, - wilgotność poniżej 15%; - opakowania do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN-88/A-74036;CPV 15613100-98Kasza jęczmienna średniaStruktura i konsystencja sypka, pojedyncze cząstki dobrze odtłuszczone, barwa jasnoszara z odcieniem zielonkawym lub żółtawym, zapach i smak swoisty, - wilgotność poniżej 15%;- opakowania do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN-87/A-74203; CPV15613100-99Kasza kukurydzianaKasza kukurydziana wyprodukowana z kukurydzy w postaci drobnego i grubego grysiku. - lekko gorzkawy smak, swoisty dla kukurydzy- barwa żółtawa z odcieniem pomarańczu- zapach swoisty, niedopuszczalny stęchły, pleśni i inny nieswoisty- opakowania do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN – A- 74205; CPV15613000-810Kasza gryczanaStruktura i konsystencja sypka, pojedyncze cząstki dobrze odtłuszczone, barwa jasnobrązowa do brunatnej.- zapach i smak swoisty;- wilgotność poniżej 15%;- opakowania do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN-76/A-74204; CPV15613000-811Groch łuskany Wygląd zewnętrzny ziarn grochu czyste, połówki, zdrowe, jędrne, dobrze wykształcone, bez otworów spowodowanych przez owady, suche, niewyschnięte, bez zanieczyszczeń,;Zapach naturalny, swoisty, bez zapachu pleśni, stęchliznyi innych obcych zapachów; Barwa: charakterystyczna dla zdrowych ziaren danego gatunku- opakowanie do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN-81/R-65032;CPV 03212200-212Makaron bezjajeczny formy grube typu świderki itp.)Makaron wyborowy – makaron, w którym podstawowym surowcem jest produkt przemiału pszenicy durum – mąka makaronowa durum typ 950.Wymagania organoleptyczne dotyczące makaronu przed ugotowaniem:- wygląd: swoisty dla danego rodzaju i formy, kształt właściwy dla danej formy, sporadycznie niewielkie zniekształcenia, dopuszczalne nieliczne pstrociny.- barwa: jednolita, swoista dla użytych surowców, w przypadku makaronu bez dodatków białożółta,- zapach: swoisty dla użytych surowców, obcy zapach niedopuszczalny- zamawiający preferuje cztery rodzaje makaronu: kolanka, świderki, muszelki, penne;- opakowania do 5 kg; tworzywo sztuczne – zgrzewane- -PN-99/A-74131; CPV15851100-913Fasola biała „Jaś”Wygląd zewnętrzny ziarn fasoli czyste, całe, zdrowe, jędrne, dobrze wykształcone, bez otworów spowodowanych przez owady, suche, niewyschnięte, bez zanieczyszczeń,;Zapach naturalny, swoisty, bez zapachu pleśni, stęchliznyi innych obcych zapachów; Barwa: charakterystyczna dla zdrowych ziaren danego gatunku- opakowanie do 50 kg; torba papierowa lub tworzywo sztuczne – zszywane;- PN-75/R-65031; CPV03212210-5

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15600000-4
03200000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLIŁ KRYTERIÓW SPEŁNIENIA POWYŻSZYCH WARUNKÓW
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLIŁ KRYTERIÓW SPEŁNIENIA POWYŻSZYCH WARUNKÓW
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLIŁ KRYTERIÓW SPEŁNIENIA POWYŻSZYCH WARUNKÓW
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM DO SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM DO SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM DO SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM DO SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie profil ocynkowany 80 x 20 x 1,5, 2 paczki - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie profil ocynkowany 80 x 20 x 1,5 ; 2 paczki. Stal z certyfikatem 3.2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.