Dostawa art. spożywczych oraz mrożonek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa art. spożywczych oraz mrożonek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-19
  • Numer ogłoszenia649939-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649939-N-2018 z dnia 2018-11-19 r.

Zakład Karny: Dostawa art. spożywczych oraz mrożonek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 32004100000, ul. ul. Kolejowa  112 , 22100   Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 653 485, e-mail zk_chelm@sw.gov.pl, faks 825 653 557.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art. spożywczych oraz mrożonek
Numer referencyjny: D/kw.2232.10.2018.PS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: część I 1. Groszek konserwowy Opakowanie: puszka metalowa o gramaturze w przedziale od 0,40 – 3,50 kg, z roślin niemodyfikowanych genetycznie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2000 kg 2. Chrzan tarty Opakowanie: słoik szklany lub wiaderka plastikowe o gramaturze od 0,50-5,00 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1500 kg 3. Koncentrat pomidorowy 30% Opakowanie: słoik szklany o gramaturze w przedziale od 0,90-2,00 kg lub puszka metalowa o gramaturze od 1 do 5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 3000 kg 4. Groch łupany Opakowanie: worki papierowe lub z polipropylenu pakowany od 15-20 kg. Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, z roślin niemodyfikowanych genetycznie. Data ważności produktu co najmniej 3 miesiące od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2000 kg 5. Ocet 10% W opakowaniach szklanych lub butelkach plastikowych o pojemności od 0,50 – 1,00 litra. Ocet powinien być bezbarwny, przezroczysty, bez osadu, o swoistym smaku i zapachu. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 600 kg 6. Sól warzona jodowana spożywcza Sól pakowana w worek foliowy w opakowaniach 1 kg. Cechy organoleptyczne soli: śnieżnobiała, miałka, drobnoziarnista, łatwo rozpuszczalna w wodzie. Nie może być niczym zanieczyszczona. Data ważności produkt co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2000 kg 7. Fasola biała Jaś -właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych oraz z czytelnym i aktualnym terminem ważności. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 3 000 kg 8. Woda mineralna niegazowana – w butelkach plastikowych 1,5 litra. Przewidywana całkowita wielkość dostaw – 20 000 litrów. część II 1. Barszcz biały- Zupa baza w proszku do przygotowywania zup. Opakowanie papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym od 1-5 kg. Data ważności produkt co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 2. Zupa pieczarkowa w proszku- Zupa baza w proszku do przygotowywania zup. Opakowanie papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 3. Żurek- Zupa baza w proszku do przygotowania zup. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowana od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 4. Sos grzybowy -Baza w proszku do przygotowania sosów. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 5. Sos pieczeniowy- Baza w proszku do przygotowania sosów. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 6. Rosół drobiowy- Bulion baza w proszku do przygotowania wywarów na zupę. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1 500 kg 7. Przyprawa do potraw w proszku- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowana od 1-10 kg. Przyprawa warzywna do zup, mięsa i sosów. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1 200 kg 8. Przyprawa do zup w płynie- W opakowaniach plastikowych pcv od 1-10 kg. Przyprawa warzywna do zup, mięsa i sosów. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1 200 kg 9. Pieprz ziołowy- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-3 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 50 kg 10. Pieprz naturalny - Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 50 kg 11. Papryka mielona ostra- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 40 kg 12. Majeranek- Opakowania papierowe lub worek foliowy po 0,5-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 50 kg 13. Liść laurowy- Opakowanie papierowe lub worek foliowy pakowany po 0,5-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 30 kg 14. Ziele angielskie- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 30 kg 15. Czosnek granulowany dla ludzi- Opakowanie papierowe lub worek foliowy pakowany po 0,5-2 kg O ostrym, charakterystycznym zapachu oraz palącym słodkawym smaku. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 20 kg 16. Koperek suszony- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 0,5-1 kg. Data ważności produktu co najmniej 9 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 30 kg 17. Herbata granulowana - pakowana w przedziale od 0,10 - 5 kg, w opakowaniu papierowym lub z tworzyw sztucznych. Smak i aromat naparu herbacianego charakterystyczny, bez goryczy. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 600 kg 18. Musztarda- W słoikach szklanych lub w opakowaniach pcv o wadze od 0,20 – 1,00 kg. Musztarda powinna mieć jednolitą półpłynną masę o barwie żółtej do jasnobrunatnej, o smaku lekko piekącym i zapachu octu. Pleśń na powierzchni musztardy lub fermentacja są cechami dyskwalifikującymi. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2 000 kg 19. Ketchup- W opakowaniach plastikowych pcv o pojemności od 0,450-1,00 kg, pikantny. Data ważności produktu, co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2 000 kg 20. Kawa zbożowa - pakowana w przedziale od 0,10 - 5 kg, w opakowaniu papierowym lub z tworzyw sztucznych. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 200 kg część – III 1. Tusza rybna mrożona „czerniak”– Przewidywana całkowita wielkość dostaw 500 kg 2. Płaty śledziowe – Przewidywana całkowita wielkość dostaw 300 kg 3. Fishburgery – Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 4. Marchew mrożona kostka– Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 5. Mieszanka Warzywna mrożona– Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg

II.5) Główny kod CPV: 15600000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiajacy nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa z ofertą podpisane oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zał. nr 2 do SIWZ Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiajacy nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa z ofertą podpisane oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zał. nr 2 do SIWZ Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiajacy nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa z ofertą podpisane oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zał. nr 2 do SIWZ Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej SIWZ, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.5. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców odrębnie. 7. Zamawiający stosuje w niniejszym postępowaniu procedurę odwróconą, o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp 8. Zgodnie z art. 26 ust 2c) ustawy Pzp jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 9. Zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów – jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów w tym zakresie. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymaganych treścią niniejszą SIWZ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i 2 w zw. z ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów. 11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w§ 7 ust. 1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 13. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publicznego: a) należy do oferty załączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane winno być przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Musi ono wynikać z umowy lub innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z dokumentów oferty. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, zgodnie z ustawą z dnia 14.02.1991 r. – Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 164 z późn. zm.). W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 783) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. b) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; c) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich odpowiednie zastosowanie zasady określone w literach a) –b). 14. Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W sytuacji, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (należy złożyć z ofertą).15. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa, lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5 pkt 1 i pkt 5 - 8 ustawy Pzp. 16. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 17. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienia zasobów nie ponosi winy. 18. Jeżeli zdolności techniczne, zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne, zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną określoną przez Zamawiającego. 19. W celu oceny, czy Wykonawca – polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,- czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.20. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania – tj. dokumenty wymienione w rozdziale niniejszej SIWZ. 21. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie § 9 ust 3 Rozporządzenia w sprawie dokumentów żąda przedstawienia dokumentów dotyczących tych podwykonawców potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, tj. dokumentów, o których mowa w rozdziale niniejszej SIWZ. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX siwz w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz) dokumenty/oświadczenia. Jeżeli oświadczenia i dokumenty są sporządzane w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczeń na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej SIWZ, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2017 POZ. 1579 z późń. zm. ) zmiany postanowień niniejszej umowy moga dotyczyć w szczegółności: nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, cen artykułów wymienionych w zał. 1 do umowy, o kwotę większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Urzędowej stawki podatkuVAT na artykuły wymieniown w zał. 1 do umowy. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Art. spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Groszek konserwowy Opakowanie: puszka metalowa o gramaturze w przedziale od 0,40 – 3,50 kg, z roślin niemodyfikowanych genetycznie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2000 kg 2. Chrzan tarty Opakowanie: słoik szklany lub wiaderka plastikowe o gramaturze od 0,50-5,00 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1500 kg 3. Koncentrat pomidorowy 30% Opakowanie: słoik szklany o gramaturze w przedziale od 0,90-2,00 kg lub puszka metalowa o gramaturze od 1 do 5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 3000 kg 4. Groch łupany Opakowanie: worki papierowe lub z polipropylenu pakowany od 15-20 kg. Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, z roślin niemodyfikowanych genetycznie. Data ważności produktu co najmniej 3 miesiące od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2000 kg 5. Ocet 10% W opakowaniach szklanych lub butelkach plastikowych o pojemności od 0,50 – 1,00 litra. Ocet powinien być bezbarwny, przezroczysty, bez osadu, o swoistym smaku i zapachu. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 600 kg 6. Sól warzona jodowana spożywcza Sól pakowana w worek foliowy w opakowaniach 1 kg. Cechy organoleptyczne soli: śnieżnobiała, miałka, drobnoziarnista, łatwo rozpuszczalna w wodzie. Nie może być niczym zanieczyszczona. Data ważności produkt co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2000 kg 7. Fasola biała Jaś -właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych oraz z czytelnym i aktualnym terminem ważności. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 3 000 kg 8. Woda mineralna niegazowana – w butelkach plastikowych 1,5 litra. Przewidywana całkowita wielkość dostaw – 20 000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przyprawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Barszcz biały- Zupa baza w proszku do przygotowywania zup. Opakowanie papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym od 1-5 kg. Data ważności produkt co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 2. Zupa pieczarkowa w proszku- Zupa baza w proszku do przygotowywania zup. Opakowanie papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 3. Żurek- Zupa baza w proszku do przygotowania zup. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowana od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 4. Sos grzybowy -Baza w proszku do przygotowania sosów. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 5. Sos pieczeniowy- Baza w proszku do przygotowania sosów. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 250 kg 6. Rosół drobiowy- Bulion baza w proszku do przygotowania wywarów na zupę. Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1 500 kg 7. Przyprawa do potraw w proszku- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowana od 1-10 kg. Przyprawa warzywna do zup, mięsa i sosów. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1 200 kg 8. Przyprawa do zup w płynie- W opakowaniach plastikowych pcv od 1-10 kg. Przyprawa warzywna do zup, mięsa i sosów. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1 200 kg 9. Pieprz ziołowy- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-3 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 50 kg 10. Pieprz naturalny - Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 50 kg 11. Papryka mielona ostra- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-5 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 40 kg 12. Majeranek- Opakowania papierowe lub worek foliowy po 0,5-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 50 kg 13. Liść laurowy- Opakowanie papierowe lub worek foliowy pakowany po 0,5-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 30 kg 14. Ziele angielskie- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-2 kg. Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 30 kg 15. Czosnek granulowany dla ludzi- Opakowanie papierowe lub worek foliowy pakowany po 0,5-2 kg O ostrym, charakterystycznym zapachu oraz palącym słodkawym smaku. Niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 20 kg 16. Koperek suszony- Opakowania papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 0,5-1 kg. Data ważności produktu co najmniej 9 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 30 kg 17. Herbata granulowana - pakowana w przedziale od 0,10 - 5 kg, w opakowaniu papierowym lub z tworzyw sztucznych. Smak i aromat naparu herbacianego charakterystyczny, bez goryczy. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 600 kg 18. Musztarda- W słoikach szklanych lub w opakowaniach pcv o wadze od 0,20 – 1,00 kg. Musztarda powinna mieć jednolitą półpłynną masę o barwie żółtej do jasnobrunatnej, o smaku lekko piekącym i zapachu octu. Pleśń na powierzchni musztardy lub fermentacja są cechami dyskwalifikującymi. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2 000 kg 19. Ketchup- W opakowaniach plastikowych pcv o pojemności od 0,450-1,00 kg, pikantny. Data ważności produktu, co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2 000 kg 20. Kawa zbożowa - pakowana w przedziale od 0,10 - 5 kg, w opakowaniu papierowym lub z tworzyw sztucznych. Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Przewidywana całkowita wielkość dostaw 200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Tusza rybna mrożona „czerniak”– Przewidywana całkowita wielkość dostaw 500 kg 2. Płaty śledziowe – Przewidywana całkowita wielkość dostaw 300 kg 3. Fishburgery – Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 4. Marchew mrożona kostka– Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 5. Mieszanka Warzywna mrożona– Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie rys z czarnej lodówki - stal nierdzewna- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie rys z czarnej lodówki - stal nierdzewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.