IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Określona cena/wynagrodzenie nie może zostać podwyższona/podwyższone przez cały okresobowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulegawartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian ceny/wynagrodzenia. 2.Zmiana ceny/wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana również z uwagi na zmianę minimalnegowynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę (t.j. z dnia 09.11.2018r. Dz. U. z 2018r. poz. 2177 ze zm.), w takim przypadkuwynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do dokonanej zmiany wynagrodzeńpracowników Wykonawcy realizującej przedmiot umowy, po wykazaniu zaistniałego faktu zmianywynagrodzenia na podstawie przedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku wykonawcy o zmianęwynagrodzenia w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisówprawa powszechnie obowiązujących pod warunkiem, że zmiana ta będzie miała wpływ na kosztwykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 3.Zmiana ceny/wysokości wynagrodzenia należnegoWykonawcy może być dokonana również z uwagi na zmianę zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym i/lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, albo zmianę wysokości składki na ubezpieczeniespołeczne lub zdrowotne, w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiedniodo dokonanej zmiany po wykazaniu zaistniałego faktu zmiany zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym i/lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, albo zmiany wysokości składki na ubezpieczeniespołeczne lub zdrowotne na podstawie przedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku Wykonawcy ozmianę wynagrodzenia w związku z powyższą zmianą, ustalonego na podstawie przepisów prawapowszechnie obowiązujących pod warunkiem, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonaniaprzedmiotu umowy przez Wykonawcę. 4.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy możebyć dokonana również z uwago na zmianę zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczychplanów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04.10.2018r. o pracowniczych planachkapitałowych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215 ze zm.), w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegniezmianie odpowiednio do dokonanej zmiany wynagrodzeń pracowników Wykonawcy realizującychprzedmiot zamówienia, po wykazaniu zaistniałego faktu zmiany wynagrodzenia na podstawieprzedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia w związku zezmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych pod warunkiem, żezmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 5.Zmianaceny/wynagrodzenia określona w ust. 2,3 i 4 może nastąpić tylko po wyrażeniu zgody przezZamawiającego na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy oraz po zawarciu aneksu do umowy. 6.Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 7. Napodstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiającywyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych idozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a)Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotuzamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego; b)Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementówskładowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianęterminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przezStrony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunkubankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przezWykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiotumowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał doZamawiającego nowy przedmiot umowy; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowybrak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnejmożliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktubędącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał doZamawiającego nowy przedmiot umowy; g) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jegorodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lubzapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązującychprzepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmianakontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń), h) Zmiana umowy wzwiązku z wystąpieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanieprzedmiotu umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. 8. Strony ustalają, że postanowienia wust. 7 w zakresie zmiany umowy mogą być dostosowywane pod względem językowym, stylistycznym napotrzeby prawidłowego sporządzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-04, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: