IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto „(K1)” |
30,00 |
Doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K2)” |
20,00 |
Doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej „(K3)” |
20,00 |
Doświadczenie w przygotowaniu wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego |
15,00 |
Wiedza nt. struktury zarządzania komponentem wodno-kanalizacyjnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K5)” |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO - ZAWIERA WZÓR UMOWY ZAŁ. NR 7 do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. 2. Zmiany postanowień umowy, możliwe są w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 PZP. 3. Ponadto Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) PZP, przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia m. in.: a) zmiana obowiązujących przepisów – jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) zaistnienia konieczności przesunięcia terminu umownego w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. c) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian „Wytycznych” lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej; e) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania Umowy do zmian nią spowodowanych; f) zmiany osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, że każda nowa osoba spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty w związku z udziałem zmienianej osoby zobowiązany jest zapewnić zastępstwo o co najmniej takim samym doświadczeniu. W takiej sytuacji strony zawrą aneks wskazujący nowe osoby. 5. Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod: a) Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmian, jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy lub jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy lub jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich, pod rygorem nieważności, pisemnym aneksem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-27, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
1. Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Moszczenica , ul. Samorządowa 4 , 38-321 Moszczenica w sekretariacie (pok. 1) do dnia 27.07.2018 r. do godziny 09:00. 2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27.07.2018 r. o godz. 09:15 w Urzędzie Gminy Moszczenica, ul. Samorządowa 4 , 38-321 Moszczenica , w pok. Nr 10 3. Forma składania dokumentów: 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570); W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty; 2) oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /dalej Rozporządzenie/, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale; 3) dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 5) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej; 6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 7) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze): Lp. Kryterium „(K)” Znaczenie (waga) 1. Cena oferty brutto „(K1)” 30 pkt. 2. Doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K2)” 20 pkt. 3. Doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej „(K3)” 20 pkt. 4. Doświadczenie w przygotowaniu wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K4)” 15 pkt. 5. Wiedza nt. struktury zarządzania komponentem wodno-kanalizacyjnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K5)” 15 pkt. 1) Punkty w kryterium cena oferty brutto „(K1)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru: CN KC = ----- x 30 (pkt.) COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy, CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, COB – cena zaoferowana w ofercie badanej, 2) Punkty w kryterium doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K2)” zostaną wyliczone wg. metody polegającej na przyznaniu punktów, według poniższych zasad: Doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K2)” Ilość punktów Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu minimum 2 (dwoma) projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 20,00 pkt. Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu minimum 2 (dwoma) projektami w ramach dowolnego Regionalnego Programu Operacyjnego innego niż RPO Województwa Małopolskiego 10,00 pkt. Punkty nie podlegają sumowaniu w ramach jednego kryterium. W ramach kryterium oferent może otrzymać maksymalnie 20 punktów. 3) Punkty w kryterium doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej „(K3)” zostaną wyliczone wg. metody polegającej na przyznaniu punktów, według poniższych zasad: Doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K3)” w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej „(K3)” Ilość punktów Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu minimum 1 (jednym) projektem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej 20,00 pkt. Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu minimum 1 (jednym) projektem w ramach dowolnego Regionalnego Programu Operacyjnego innego niż RPO Województwa Małopolskiego w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej 10,00 pkt. Punkty nie podlegają sumowaniu w ramach jednego kryterium. W ramach kryterium oferent może otrzymać maksymalnie 20 punktów. 4) Punkty w kryterium doświadczenie w przygotowaniu wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K4)” zostaną wyliczone wg. metody polegającej na przyznaniu punktów, według poniższych zasad: Doświadczenie w przygotowaniu wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K4)” Ilość punktów Udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu minimum 2 (dwóch) wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej, które otrzymały dofinansowanie 15,00 pkt. Udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu minimum 2 (dwóch) wniosków w ramach dowolnego Regionalnego Programu Operacyjnego innego niż RPO Województwa Małopolskiego w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej, które otrzymały dofinansowanie 10,00 pkt. Punkty nie podlegają sumowaniu w ramach jednego kryterium. W ramach kryterium oferent może otrzymać maksymalnie 15 punktów. 5) Punkty w kryterium wiedza nt. struktury zarządzania komponentem wodno-kanalizacyjnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K5)” zostaną wyliczone wg. metody polegającej na przyznaniu punktów, według poniższych zasad: Wiedza nt. struktury zarządzania komponentem wodno-kanalizacyjnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego „(K5)” Ilość punktów Udokumentowane wiedza nt. struktury zarządzania komponentem wodno-kanalizacyjnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego potwierdzona zaświadczeniem udziału w szkoleniu wydanym przez IZ RPO Województwa Małopolskiego 15,00 pkt. Udokumentowane wiedza nt. struktury zarządzania komponentem wodno-kanalizacyjnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego potwierdzona zaświadczeniem udziału w szkoleniu wydanym przez dowolną IZ RPO inną niż IZ RPO Województwa Małopolskiego 10,00 pkt. Punkty nie podlegają sumowaniu w ramach jednego kryterium. W ramach kryterium oferent może otrzymać maksymalnie 15 punktów. 6) Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru: P = K1 + K2+ K3+ K4+ K5 P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie: K1 – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”, K2 – liczba punktów uzyskanych za kryterium: „Doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego” K3 – liczba punktów uzyskanych za kryterium: „Doświadczenie w zarządzaniu projektami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego” w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej K4 – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Doświadczenie w przygotowaniu wniosków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego” K5 – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Wiedza nt. struktury zarządzania komponentem wodno-kanalizacyjnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego” 7) Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) wyżej wymienionych kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z PZP, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI PZP „Środki ochrony prawnej”. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 PZP. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Moszczenica reprezentowana przez Wójta Gminy Moszczenica, adres: Samorządowa 4, 38-321 Moszczenica; b) kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e-mail: gmina@gminamoszczenica.eu c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zarządzanie i promocja projektu pn.: „Budowa i przebudowa systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków Gmin Ziemi Gorlickiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych /Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników./ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO /Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego./ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.