Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego oraz portali tematycznych i towarzyszących wraz z systemem zarządzania treścią CMS oraz ...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-08-09
  • ZamawiającyGłówny Urząd Statystyczny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106810
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego oraz portali tematycznych i towarzyszących wraz z systemem zarządzania treścią CMS oraz ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.brzychcy@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego oraz portali tematycznych i towarzyszących wraz z systemem zarządzania treścią CMS oraz ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e28167-d98d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002859/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Rozbudowa Platformy udostępniania wynikowych informacji statystycznych i innych zasobów informacyjnych -Modernizacja Portalu Informacyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2 Oś Priorytetowa „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, na podstawie podpisanego w dniu 27 stycznia 2020 r. porozumienia o dofinansowanie nr POPC.02.03.01-00-0077/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywa się przy użyciu: 1) Platformy, dostępnej pod adresem: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl/, 2) poczty elektronicznej osób uprawnionych do kontaktów w sprawie zamówienia: a) Marzena Brzychcy, e-mail: m.brzychcy@stat.gov.pl, b) Agnieszka
Jagoda, e-mail: a.jagoda@stat.gov.pl, c) Bartosz Wielądek, e-mail: b.wieladek@stat.gov.pl. 2. Wymagania tech. i organiz. wysył. i odbier. dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy określa Instrukcja dla Wykonawców korzystających z Platformy. W przypadku wątpliwości związanych z korzystaniem z Platformy, zalecany jest kontakt z dostawcą rozwiązania tel. +48 22 576 87 90 (w dni robocze, godz.
9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające komunik. pomiędzy Zamaw. a Wykon., w przypadku korzystania z Platformy określono w pkt 10 SWZ. 4. Wykon. na Platformie bez zalogowania może zapoznać się z dok. postęp. oraz zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie SWZ. 5. We wszelkiej korespon. związanej z postęp. należy posługiwać się nr ogłoszenia o zamówieniu lub nr postęp. nadanym przez Zamaw. 6. Warunkiem przystąpienia do
postęp. i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie MarketPlanet; Warunkiem założenia konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy MarketPlanet poprzez stronę
https://oneplace.marketplanet.pl/; Proces akceptacji wniosku z poprawnie wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze. 7. Złożenie oferty możliwe będzie tylko przy użyciu Platformy dostępnej pod adresem: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl/. 8. Dopuszczalna wielkość plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 100 MB. 9. Za datę złożenia oferty, przyjmuje się datę i godzinę jej wczytania na Platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. 10.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formacie danych w txt, .rtf, .pdf, .odt, .ods, .doc, .docx, .xls, .xslx, .xps. 11. Zamaw. wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dopuszczalny format podpisu elektronicznego, to: 1) dokumenty w formacie "pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż "pdf", wtedy wymagany jest oddzielny plik z podpisem. W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis. 12. Wykon. składając ofertę powinien oznaczyć dok., czy stanowią one „tajemnicę przedsiębiorstwa” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub czy są
dokumentami „jawnymi”. 13. Dok. składane wraz z ofertą, w tym oświadczenia, składane są w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 14. W przypadku przekazywania przez Wykon. elektron. kopii dok. lub oświad., opatrzenie jej kwalifik. podpisem elektron., przez Wykon.
albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykon. na zasadach określ. w art. 118 ustawy albo przez podwykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem
elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem. 15. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych przez Strony przyjmuje się datę i godzinę ich: 1) przesłania na Platformie, 2) wpływu na adresy e-mail osób wskazanych w pkt. 1.2).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO),
Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Statystycznego informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.I. Administrator -
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Statystycznego z siedzibą al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa. II. Inspektor ochrony danych - Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować: 1) pocztą tradycyjną na adres: IOD GUS, al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, 2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: IODGUS@stat.gov.pl.Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez GUS, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych - Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie
procedur związanych z udzielaniem zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.), dalej
"ustawa". IV. Odbiorcy danych osobowych - Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy. V. Okres przechowywania danych - Dane osobowe są przechowywane przez okres: 1) 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, 2) dłuższy niż 4 lata, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego przekracza 4 lata; dane osobowe przechowywane są przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) po okresie, o którym mowa w pkt 1), jeżeli jest to zasadne, do 10 lat. VI. Prawa i obowiązki osoby, której dane dotyczą - Przysługuje Pani/Panu prawo: 1) dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, 2)
do sprostowania (poprawiania) danych, 3) do ograniczenia przetwarzania danych, 4) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie - Dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. VIII. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej - Dane osobowe nie będą udostępniane do
państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10/ST/DK/WS/POPC/PN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2930658,74 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie strony internetowej Głównego Urzędu
Statystycznego oraz portali tematycznych i towarzyszących wraz z systemem zarządzania treścią CMS oraz niezbędnymi funkcjonalnościami. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących Zadań:
1) Zadanie I - Opracowanie Planu realizacji przedmiotu Umowy;
2) Zadanie II - Wykonanie Projektu graficznego i Interaktywnej Makiety, w tym:
a) Podzadanie II.I - Wykonanie projektu graficznego;
b) Podzadanie II.II - Wykonanie Interaktywnej Makiety;
3) Zadanie III - Wykonanie projektu technicznego;
4) Zadanie IV – Opracowanie i wdrożenie Systemu CMS;
5) Zadanie V- Opracowanie Portalu Informacyjnego 2.0 i migracja danych, w tym:
a) Podzadanie V.I - Wykonanie wersji beta Portalu Informacyjnego 2.0;
b) Podzadanie V.II - Wdrożenie Portalu Informacyjnego 2.0 i migracja danych;
6) Zadanie VI - Przeprowadzenie szkoleń;
7) Zadanie VII - Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
8) Zadanie VIII - Wykonywanie usług asysty technicznej.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała
najwyższą sumaryczną liczbę punktów za wszystkie kryteria według następującego wzoru: P = C + G +S

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej bezpłatnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia „G”

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej „S”

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub dysponuje środkami finansowymi, w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100).
2) zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować zespołem co najmniej 4 osób zdolnych do wykonywania zamówienia i spełniających poniższe wymagania:
a) Kierownik Projektu – 1 osoba, która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy, pełniła funkcję osoby kierującej/koordynującej projektem, tj. koordynującej pracę całego zespołu w projekcie, przy czym projekt w szczególności polegał na wdrożeniu systemu CMS lub wdrożeniu witryny internetowej, a wartość projektu była nie mniejsza niż 500.000,00 PLN brutto.
b) Architekt systemowy – 1 osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję architekta rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi do modelowania oprogramowania w języku UML oraz narzędzi służących do graficznego wytwarzania interfejsu użytkownika w co najmniej 1 projekcie dotyczącym w szczególności budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego posiadającego rozwiązania CMS, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto.
c) Analityk biznesowy – 1 osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję analityka danych rozwiązań z wykorzystaniem technik modelowania procesów biznesowych w co najmniej 1 projekcie dotyczącym w szczególności budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego posiadającego rozwiązania CMS, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto.
d) Programista – 1 osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję programisty polegającą na tworzeniu poszczególnych komponentów systemu prezentacji informacji, projektowaniu interfejsu użytkownika opartego na systemie zarządzania treścią oraz migracji części lub całości systemów teleinformatycznych, w co najmniej 1 projekcie dotyczącym w szczególności budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego posiadającego rozwiązania CMS, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto.
e) Specjalista ds. testów – 1 osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję specjalisty ds. testów polegającą na testowaniu poszczególnych komponentów oprogramowania systemu zarządzania treścią w co najmniej 1 projekcie dotyczącym w szczególności budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego posiadającego rozwiązania CMS, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto.

Zespół osób zdolnych do wykonywania zamówienia będzie liczył nie mniej niż 4 osoby. Zamawiający dopuszcza łączenie ról poza rolą Kierownika projektu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 5–8 i pkt 10) ustawy;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert w kwocie 84.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100) i utrzymane zostało nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których
mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium
przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na
rachunek bankowy Głównego Urzędu Statystycznego wskazany w pkt 12.4 SWZ. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 98 ust.
6 ustawy. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia
wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą, chyba, że Wykonawca przedłużył termin związania ofertą i jednocześnie przedłużył okresu ważności wadium albo
wniósł nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem
sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7
dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę zwraca wadium Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po
wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 10, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Załączniku nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa zamawiającego dostępna pod adresem http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przewiduje stosowanie procedury, określonej w art. 139 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Klauzula społeczna – pkt 3.4 SWZ, klauzula środowiskowa – pkt 3.5 SWZ, zatrudnienie na umowę o pracę – 3.6 SWZ.
3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zw. z post. o udz. zam. publ. (pkt 1.16 SWZ). Zasady zachowania pouf. danych i inf. (pkt 1.17 SWZ).
4. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl).
5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 108 ustawy. Zamawiający przewid. wykluczenie wykon. na podst. art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 4–8 i pkt 10 ustawy.
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych – pkt 9.8 SWZ.
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp; b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kap. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dop. do udziału w postęp., albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapit. wraz z dok. lub infor potw. przyg. oferty, oferty częś. lub wniosku o dop. do udziału w post. niezależnie od innego wykon. należącego do tej samej gr. kap.;
3) zaświadczenia właściwego naczel. urzędu skarb. o potwierdz., że wykon. nie zalega z opłac. podat. i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy (...);
4) zaświadczenia albo innego dok. właściwej teren. jedn. organ. ZUS lub właściwego oddziału region. lub właściwej plac. teren. Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdz., że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społ. i zdrow., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy (...);
5) odpisu lub informacji z KRS lub z CEiDG, w zakr. art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wym. wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) oś. Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie pod. wykluczenia z postęp. wskaz. przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy; b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy; c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy; d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy; e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy; f) art. 109 ust. 1 pkt 5–8 i pkt 10 ustawy;
7) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potw. wysokość posiad. środ. finan. lub zdolność kredyt. wykon., w okresie nie wcześn. niż 3 mies. przed jej złożeniem.
7. Dokumenty podmiotów zagranicznych, wspólnych (pkt 9.9 i 9.10 SWZ).
8. Wadium: 84.000,00 PLN.
9. ZNWU – 5 % wartości umowy z VAT.
10. W przedmiotowym post komu. między zam.a wykon., szczegółowo określona w pkt 10 SWZ, odbywać się będzie języku polskim, przy użyciu:
1) plat. zakup. zam., zwanej dalej „platformą”, dostępnej pod adresem (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl);
2) poczty elektronicznej.
11. W przedmiotowym postępowaniu złożenie oferty możliwe będzie przy użyciu platformy dostęp. pod adres. (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl).
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień powtórzonych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
13. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.