Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie osób do pełnienia roli Specjalistów ds. systemu Dynamic Safety & Security (Analityk C i DD), nr postępowania 258/PAŻP/2021/AZP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140886771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieżowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pansa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zapewnienie służby żeglugi powietrznej, zarządzanie przestrzenią powietrzną oraz zarządzanie przepływem ruchu lotniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie osób do pełnienia roli Specjalistów ds. systemu Dynamic Safety & Security (Analityk C i DD), nr postępowania 258/PAŻP/2021/AZP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e6a4fd-db3f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Usługi cyfrowe dla bezzałogowych statków powietrznych” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/pazp/module/lista_przetargow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pazp/module/lista_przetargow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 258/PAŻP/2021/AZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. systemu Dynamic Safety & Security (Analityk C). Wykonawca będzie świadczył Usługi w wymiarze:
a) około 49 godzin, a maksymalnie 90 godzin miesięcznie przez pierwsze 15 miesięcy obowiązywania Umowy,
b) około 41 godzin, a maksymalnie 88 godzin miesięcznie - przez kolejne 9 miesięcy obowiązywania Umowy.
Maksymalny łączny limit godzin świadczenia Usług przez Wykonawcę w ramach realizacji całej Umowy nie przekroczy 1110 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 20% ww. maksymalnego łącznego limitu godzin świadczenia Usług bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72212130-9 - Usługi opracowywania oprogramowania dla wsparcia naziemnego dla lotnictwa i do testów lotniczych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawem opcji jest możliwość zwiększenia szacunkowej liczby godzin zaangażowania Specjalisty, w czasie obowiązywania Umowy, maksymalnie o 330 godzin w stosunku do zamówienia podstawowego. Maksymalnawartość całkowitego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji prawa opcji nie przekroczy kwoty stanowiącej iloczyn ww. liczby godzin i ceny za godzinę pracy Specjalisty określonej w Ofercie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena kwalifikacji
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Test wiedzy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. systemu Dynamic Safety & Security (Analityk DD). Strony ustalają, że maksymalny łączny limit godzin świadczenia Usług przez Wykonawcę w ramach realizacji całej Umowy nie przekroczy 1665 godzin .
4.2.6.) Główny kod CPV: 72212130-9 - Usługi opracowywania oprogramowania dla wsparcia naziemnego dla lotnictwa i do testów lotniczych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia szacunkowej liczby godzin zaangażowania Specjalisty, w czasie obowiązywania Umowy, maksymalnie o 330 godzin w stosunku do zamówienia podstawowego. Maksymalna wartość całkowitego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji prawa opcji nie przekroczy kwoty stanowiącej iloczyn ww. liczby godzin i ceny za godzinę pracy Specjalistyokreślonej w Ofercie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena kwalifikacji
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Test wiedzy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla Części I (Analityk C) – wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą:a) wykształcenie minimum średnie;
b) minimum dwuletnie doświadczenie praktyczne związane z zabezpieczaniem przestrzeni powietrznej na potrzeby ratownictwa, zapewniania bezpieczeństwa publicznego, ochrony imprez masowych lub ochrony osób.
Dla Części II (Analityk DD) – wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą:
a) wykształcenie minimum średnie;
b) minimum dwuletnie doświadczenie praktyczne związane z zabezpieczaniem przestrzeni powietrznej na potrzeby ratownictwa, zapewniania bezpieczeństwa publicznego, ochrony imprez masowych lub ochrony osób;
c) minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu projektowym – pełnienie funkcji kierownika programu lub/i kierownika projektu lub / i kierowanie grupą roboczą w zakresie IT, bezpieczeństwa informacji, bezpieczeństwa narodowego, bezpieczeństwa wewnętrznego, obronności, zarządzania ruchem lotniczym, lotnictwa, bezpieczeństwa ruchu lotniczego.