Zakup, wdrożenie oraz serwis systemu do obsługi Dziennika Elektronicznego dla sz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup, wdrożenie oraz serwis systemu do obsługi Dziennika Elektronicznego dla szkół.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-29
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00411200
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup, wdrożenie oraz serwis systemu do obsługi Dziennika Elektronicznego dla szkół.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, wdrożenie oraz serwis systemu do obsługi Dziennika Elektronicznego dla szkół.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1232f784-f68f-4035-949a-f15b035b0cb3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053790/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Usługi informatyczne: Asysta techniczna dot. Zintegrowanego Systemu Zarządzania Urzędem i Oświatą – zakup licencji i serwis Dziennika Elektronicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne jest wykonanie usługi w:

1) ZAKRESIE PODSTAWOWYM (GWARANTOWANYM) :
a) wdrożenie systemu do obsługi dziennika elektronicznego dla szkół (DE), e-Sekretariat, e-Świadectwa dla szkół, systemu obowiązku nauki dla Organu Prowadzącego (dalej: System) polegające na:
- uruchomienie Systemu na infrastrukturze udostępnionej przez Wykonawcę;
- udzielenie licencji na System i instrukcję użytkownika (dalej: Dokumentacja);
b) udzielenie i świadczenie gwarancji na System
(zgodnie z załącznikiem nr 1 do Projektu Umowy – Opis przedmiotu zamówienia).

2) ZAKRESIE OPCJONALNYM :
a) przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych przez Zamawiającego użytkowników (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Projektu Umowy – Harmonogram i wymagania dotyczące
szkoleń) .

Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zmówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Projekcie (Wzorze) Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zastrzeżone na rzecz Zamawiającego prawo opcji polega na możliwości przeprowadzenia szkoleń w zakresie określonym w Projekcie Umowy w Załączniku nr 2 – Harmonogram i wymagania dotyczące szkoleń. Maksymalna wartość opcji została określona w w Projekcie Umowy w Załączniku nr 2 – Harmonogram i wymagania dotyczące szkoleń.
Przeprowadzenie szkoleń objętych prawem opcji jest uzależnione od dyskrecjonalnej decyzji Zamawiającego.
Wykonawca oświadcza, że nie będzie podnosił wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji części zamówienia objętych prawem opcji albo skorzystania w zakresie mniejszym niż maksymalny.
Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione w terminie do 3 dni od daty zawarcia Umowy.
Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje odstąpieniem od umowy i naliczeniem kar umownych.
Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego.
Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na zasadach określonych w Umowie stosując odpowiednio postanowienia jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego).
Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 744 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia w § 13 Projektu (Wzoru) Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie konwersacji z messengera- Nowa Sól
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania05-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie konwersacji z messengera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorzów Wielkopolski: MODERNIZACJA ŁAZIENEK W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM. MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorzów Wielkopolski: Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: ZP/CZD/096/24 Nadzór autorski i serwis dla oprogramowania InfoMedica
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI