III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część 1 – zakup nowego oprogramowania finansowo – księgowego Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: wykonanie co najmniej: dwóch usług w zakresie wdrożenia systemów dziedzinowych obejmujących obszar podatków i opłat lokalnych, księgowości, systemów ewidencyjnych wraz z ich integracją z systemem EZD (automatyczna obsługa decyzji, umów, faktur) oraz ePUAP, na kwotę co najmniej 90.000,00 zł brutto każda, dwóch usług w zakresie wdrożenia platformy usług publicznych zintegrowanej z ePUAP i EZD, przy czym co najmniej jedno zamówienie obejmowało łącznie następujące funkcjonalności: możliwość obsługi płatności elektronicznych przez co najmniej dwóch różnych operatorów, dostęp do stanu sprawy EZD, obsługa kart i opisów usług oraz formularzy ePUAP, dane udostępniane z systemów dziedzinowych z możliwością wnoszenia automatycznych opłat drogą elektroniczną, dostęp za pomocą mechanizmów autoryzacji ePUAP, dedykowaną aplikację mobilną działającą na co najmniej 2 platformach systemowych (iOS, Android), E – Podatki i/lub E-Odpady, na kwotę co najmniej 60.000,00 zł brutto każda. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania w/w usług w jednym zamówieniu na łączną kwotę co najmniej 150.000,00 zł brutto każda. Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. że będzie dysponował co najmniej: dwoma konsultantami merytorycznymi dla systemu finansowo-podatkowego spełniającymi następujące wymagania: posiadanie przez każdego konsultanta min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu wdrożeń systemów finansowo-podatkowych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów, dwoma konsultantami spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wdrożeń systemów informatycznych w obszarze platform elektronicznych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów, dwoma specjalistami ds. testów spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania systemów informatycznych, oraz udział w co najmniej 2 projektach informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej oraz posiada certyfikat ISTQB na poziomie foundation lub wyższy lub równoważny, dwoma specjalistami ds. wsparcia technicznego spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wsparcia technicznego, oraz udział w utrzymaniu co najmniej 2 projektów informatycznych, dwoma inżynierami oprogramowania spełniającymi następujące wymagania każdy: posiada wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego, oraz brał udział w projektowaniu i budowie co najmniej 3 projektów informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykaże, że będzie dysponował co najmniej: dwoma konsultantami merytorycznymi dla systemu finansowo-podatkowego spełniającymi następujące wymagania: posiadanie przez każdego konsultanta min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu wdrożeń systemów finansowo-podatkowych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów, dwoma konsultantami spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wdrożeń systemów informatycznych w obszarze platform elektronicznych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów, dwoma specjalistami ds. testów spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania systemów informatycznych, oraz udział w co najmniej 2 projektach informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej oraz posiada certyfikat ISTQB na poziomie foundation lub wyższy lub równoważny, dwoma specjalistami ds. wsparcia technicznego spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wsparcia technicznego, oraz udział w utrzymaniu co najmniej 2 projektów informatycznych, dwoma inżynierami oprogramowania spełniającymi następujące wymagania każdy: posiada wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego, oraz brał udział w projektowaniu i budowie co najmniej 3 projektów informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej, w kraju siedziby lub zamieszkania, jeśli takie obowiązują w danym kraju. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według formuły „spełnia – nie spełnia”. Część 2 – rozbudowa systemu informacji przestrzennej QGIS Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: wykonanie co najmniej: jednej usługi w zakresie dostawy i wdrożenia oprogramowania GIS do prowadzenia i zarządzania rejestrem terenów inwestycyjnych, digitalizacji danych w zakresie terenów inwestycyjnych, integracji oprogramowania GIS z modułem dziedzinowym w zakresie mienia komunalnego, wykonania migracji i uporządkowania danych z innych systemów istniejących w gminie, na kwotę co najmniej 15.000,00 zł brutto każda, jednej usługi w zakresie dostawy i wdrożenia oprogramowania GIS do prowadzenia i zarządzania rejestrem ewidencji mienia komunalnego, digitalizacji danych w zakresie ewidencji mienia komunalnego, dostarczenia narzędzia umożliwiającego obsługę procesu od momentu importu danych GML poprzez transformację, zasilenie bazy do obsługi wszystkich procesów administracyjnych związanych z zarządzaniem mieniem komunalnym gminy, uruchomienia e- usług na co najmniej 3 poziomie dojrzałości z uwierzytelnieniem konta profilem zaufanym i podpisania dokumentów podpisem elektronicznym ePUAP, na kwotę co najmniej 15.000,00 zł brutto każda, jednej usługi w zakresie uruchomienia responsywnego portalu mapowego prezentującego dane przestrzenne dla mieszkańców i inwestorów (działającego także na urządzeniach mobilnych), uruchomienia e – usług (m.in. wyrys, wypis, zaświadczenie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na co najmniej 3 poziomie dojrzałości z uwierzytelnieniem konta profilem zaufanym i podpisania dokumentów podpisem elektronicznym ePUAP, dostarczenia licencji oprogramowania GIS w formie desktopowej do zarządzania rejestrami i informacją przestrzenną z zakresu terenów inwestycyjnych, przeprowadzenia szkoleń z zakresu dostarczonego systemu GIS, łącznie na kwotę co najmniej 20.000,00 zł brutto każda. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania w/w usług w jednym zamówieniu na łączną kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto każda. Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. że będzie dysponował co najmniej: jedną osobą - kierownikiem projektu w zakresie realizacji projektów GIS spełniającą następujące wymagania: wykształcenie wyższe, wiedza w zakresie zarządzania projektami potwierdzona aktualnym certyfikatem np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym, doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m. in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości), wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną GIS, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto, jedną osobą - specjalistą w zakresie programowania GIS spełniającym następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m. in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości), wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto, jedną osobą – wdrożeniowiec systemów GIS, spełniającym wymagania min.: wykształcenie wyższe, posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym, doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e- usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości), wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykaże, że będzie dysponował co najmniej: jedną osobą - kierownikiem projektu w zakresie realizacji projektów GIS spełniającą następujące wymagania: wykształcenie wyższe, wiedza w zakresie zarządzania projektami potwierdzona aktualnym certyfikatem np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym, doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m. in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości), wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną GIS, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto, jedną osobą - specjalistą w zakresie programowania GIS spełniającym następujące wymagania min.: wykształcenie wyższe, doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m. in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości), wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto, jedną osobą – wdrożeniowiec systemów GIS, spełniającym wymagania min.: wykształcenie wyższe, posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym, doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e- usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości), wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto, w kraju siedziby lub zamieszkania, jeśli takie obowiązują w danym kraju. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według formuły „spełnia – nie spełnia”.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 6.7.2a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.10 siwz stosuje się. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: nie dotyczy b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)