Zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania Elektronicznego Systemu Obsługi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) na obiektach OSIR WOLA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-13
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00101123
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) na obiektach OSIR WOLA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013083214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Esperanto 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-049

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 6367045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osirwola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirwola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) na obiektach OSIR WOLA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb180a09-aed5-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336543/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zainstalowanie uruchomienie i wdrożenie do użytkowania elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) na obiektach OSiR Wola

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.osirwola.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.osirwola.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwaną dalej Platformą, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.osirwola.pl/. 2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem Platformy przyjmuje się datę ich wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie OSIR WOLA.; https://osirwola.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl; 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: a) podaje adres e-mail, b) ustanawia hasło, c) powtarza hasło, d) wpisuje kod z obrazka, e) akceptuje regulamin, f) klika polecenie „zarejestruj się”. 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej; 4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. 5. Zamawiający zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019 r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PadES; b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 6. Zamawiający, zgodnie z §3 ust. 3 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 7. Zamawiający zgodnie z §3 ust. 3 Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj. plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu, tj. publicznego serwera Głównego Urzędu Miar. 11. Oferta oraz załączniki złożone przez Wykonawcę na Platformie nie są widoczne dla Zamawiającego w związku z faktem ich zaszyfrowania. Zamawiający ma możliwość ich odszyfrowania i zapoznania się z ich treścią po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana podanych danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola, z siedzibą w Warszawie przy ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa reprezentowany przez Dyrektora (dalej: „Zamawiający”). 2. Administrator wyznacza inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy elektronicznie pod adresem e-mail: iod@osirwola.pl oraz listownie pod adresem Administratora, wskazanym w pkt 1 powyżej z dopiskiem „inspektor ochrony danych osobowych”. 3. Podanie danych osobowych jest konieczne do przeprowadzenia postpowania na podstawie przepisów prawa. Udział w postepowaniu jest dobrowolny, jednak udział w nim oznacza konieczność podania danych, a w razie wyboru oferty – do zawarcia i wykonania umowy. 4. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: a) realizacji obowiązków wynikających z ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); b) jeżeli na umowie widnieją dane osobowe osób reprezentujących Strony lub kontaktowych, będą one przetwarzane w celach kontaktowych związanych z udziałem w postępowaniu przetargowym oraz zawarciem umów handlowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) przejawiającego się w zawieraniu umów zgodnie z zasadami reprezentacji oraz prawem zamówień publicznych; c) jeżeli natomiast na umowie widnieją dane osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, będą one przetwarzane w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy dokonywanych w związku z udziałem przez nie w postępowaniu przetargowym/ zakupowym (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). 5. Dane będą przetwarzane również na powyższych podstawach w celu wykonania umowy, a także obrony przed ewentualnymi roszczeniami strony przeciwnej związanymi z zawartymi umowami. Odrębny obowiązek w tym zakresie znajduje się w projekcie umowy. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Odbiorcą danych jest także miasto stołeczne Warszawa jako strona Umowy. 6. Zgodnie art. 78 ust. 1 ustawy Pzp dane będą przetwarzane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Przetwarzanie danych może zostać tez wydłużone o okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do niej wydanych w szczególności w celach archiwalnych w interesie publicznym. 7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, nie jest również planowane przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza EOG ani do organizacji międzynarodowych. 8. W razie pytań lub wątpliwości ws. sposobów i zasad przetwarzania, a także chęci wycofania zgody, sprostowania bądź uaktualnienia danych i innych realizacji swoich praw, prosimy o kontakt na skrzynkę mailową: sekretariat@osirwola.pl lub adres pocztowy: Miasto Stołeczne Warszawa - Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa z dopiskiem Ochrona Danych Osobowych lub na adres Inspektora Ochrony Danych wskazanego powyżej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PzN/OSIR/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dotychczasowego systemu ESOK-u na nowy system ESOK-u wraz z przeniesieniem danych ze starego systemu do nowego, replikacją danych (karnety wieloobiektowe) oraz wymianą urządzeń peryferyjnych ( m.in. czytniki bramkowe, czytniki transponderów) na pięciu obiektach – 3 pływalnie (Pływalnia Foka ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa; Pływalnia Nowa Fala ul. Garbińskiego 1 , 01-122 Warszawa; Pływalnia Delfin ul. Kasprzaka 1/3 01-211 Warszawa ) i dwie hale sportowe (Hala Sportowa Koło ul. Obozowa 60 01-423 Warszawa; Hala Sportowa Reduta ul. Redutowa 37 01-106 Warszawa ) wraz z ich zainstalowaniem, uruchomienieniem oraz wdrożeniem systemu. a także przeszkoleniem pracowników oraz asystą autorską i opieką powdrożeniową oraz obsługą gwarancyjną. System ESOK musi posiadać możliwość współpracy z: modułem Finanse i Księgowość (Comarch Optima), modułem rezerwacji i sprzedaży internetowej, obsługą parkingu oraz przyszłościowo uwzględnienie rozwoju systemu poprzez dołączanie innych modułów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 0

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność systemu w odniesieniu do potrzeb operacyjnych OSIR

4.3.6.) Waga: 0

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wymagania techniczne systemu i możliwość dostosowania do bieżącej infrastruktury

4.3.6.) Waga: 0

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca zobowiązany jest wykazać należyte wykonanie usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie –– tj. wykazać, że zrealizował, co najmniej dwa zamówienia spełniające poniższe wymogi: dostawa i montaż elektronicznego systemu obsługi klientów, który składał się w zakresie części elektronicznej z oprogramowania umożliwiającego rozliczanie klientów oraz aktywację kart wejścia (biletów) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto każda i załączą dowody, że te zamówienia zostały wykonane należycie. Wykazane zamówienia musiały dotyczyć systemów zainstalowanych w obiektach sportowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące załącznik do OPiW.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Przedstawione dokumenty będą wykorzystane przy ocenie wg kryterium określonego w pkt. VII.6 OPiW.

2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę wskazaną w Rozdziale VII pkt. 2.3 OPiW, oraz informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż wskazana w Rozdziale VII pkt. 2.3 OPiW w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu jej złożenia. W przypadku, gdy w informacji wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa została wskazana w innych walutach niż PLN (zł), Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia tej waluty wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia informacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium przetargowe wymagane będzie do wniesienia przed złożeniem oferty ostatecznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty składanej w terminie wyznaczonym OPiW.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX.1. OPiW, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega, że treść umowy może ulec zmianie w następujących przypadkach:
1) Termin wykonania usługi, która jest przedmiotem umowy a wskazany w § 5 umowy, może ulec zmianie, jeśli zostanie sporządzony i podpisany aneks. Dotyczy to sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nieprzewidzianych na etapie zawarcia umowy, zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności ekonomicznej, technicznej lub prawnej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. Istnieje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany zakresu rzeczowego dokonanego przez zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia;
2) Zmiany będące następstwem konieczności wykonania istotnej modyfikacji ESOK w celu dostosowania do zmiany aktualnie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa wewnętrznego Zamawiającego mających istotny wpływ na funkcjonalności Systemu, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w momencie zawierania niniejszej Umowy;
3) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu rzeczowego nie będzie dochodził roszczeń odszkodowawczych;
4) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w § 6 ust. 1 umowy, w tym zwiększenie ich liczby, jest dopuszczalne w uzasadnionych przypadkach. Osoby zastępujące muszą spełniać co najmniej analogiczne warunki i kryteria jak osoby zastępowane, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia;
5) dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron (siły wyższe, zdarzenia losowe);
6) dopuszcza się możliwość poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy.
2. Pod rygorem nieważności zmiana umowy musi nastąpić na piśmie w formie obustronnie podpisanego aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 08:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://osirwola.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 08:30

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający dokona kwalifikacji na podstawie kryterium „wiedza i doświadczenie” odnoszącego się do doświadczenia wskazanego w pkt. VII.2.4. OPiW. Zamawiający zaprosi do negocjacji i złożenia oferty ostatecznej (ocenianej na podstawie kryteriów ostatecznie wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, która zostanie opracowana po przeprowadzonych negocjacjach) nie więcej niż 3 wykonawców, którzy w najwyższym stopniu wykażą spełnianie wymogu określonego w pkt. VII.2.4 Opisu Potrzeb i Wymagań.

2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone postanowieniami OPiW, będzie mniejsza lub równa 3, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunków udziału według poniższego kryterium oceny (wiedza i doświadczenie):
Zamawiający zastosuje kwalifikacje w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każde zrealizowane należycie zamówienie spełniające wymogi określone w pkt. VII.2.4 OPiW potwierdzone dowodami (np. referencjami), że usługa została wykonana należycie.
3. Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach Wykonawców (nie więcej niż 3), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą liczbę punktów przyznawanych wg oceny na podstawie kryterium opisanego w pkt. VII.5 Opisu Potrzeb i Wymagań.

8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:

Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegające negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W celu prawidłowego przygotowania się do udziału w postępowaniu i przewidywanych negocjacji oraz złożenia oferty wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w lokalizacjach przy:
1. Hala „Koło” ul. Obozowa 60 w Warszawie
2. Pawilon Hali „Koło” ul. Obozowa 60 w Warszawie
3. Hala „Reduta” ul. Redutowa 37 w Warszawie
4. Pływalnia „Delfin” ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie
5. Pływalnia „Nowa Fala” ul. Garbińskiego 1 w Warszawie
6. Pływalnia „Foka” ul. Esperanto 5 w Warszawie

W zakresie obecnego stanu oraz możliwości techniczno – funkcjonalnych Wizja ma umożliwić uzyskanie informacji niezbędnych do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Przedstawiciele wykonawców zainteresowani udziałem w wizji zobowiązani są w terminie do dnia 5 kwietnia 2022 r. do godziny 09.00 przesłać w formie elektronicznej lub faksem (na adres @ podany w pkt. I.3. OPiW) zgłoszenie zawierające imię i nazwisko osoby oraz nazwę firmy wraz z adresem siedziby i danymi kontaktowymi. Osoby nie zgłoszone mogą nie wziąć udziału w wizji. Ze strony wykonawcy mogą przybyć maksymalnie dwie (2) osoby.
Zamawiający informuje, że wizji można dokonać:
1) dla Pływalni Foka przy ul. Esperanto 5 w Warszawie w dniu 5 kwietnia 2022 r. o godzinie 10.00
2) dla Pływalni Delfin przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie w dniu 5 kwietnia 2022 r. o godzinie 11.00
3) dla Pływalni Nowa Fala przy ul. Garbinskiego 1 w Warszawie w dniu 5 kwietnia 2022 r. o godzinie 12.00
4) dla Hali Reduta przy ul. Redutowa 37 w Warszawie w dniu 5 kwietnia 2022 r. o godzinie 13.00
5) dla hali Koło przy ul. Obozowej 60 w Warszawie w dniu 5 kwietnia 2022 r. o godzinie 14.00
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI