Wyłonienie Inżyniera Kontraktu do realizacji projektu „MEDBRAIN L − LUBUSKI PROJEKT...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Inżyniera Kontraktu do realizacji projektu „MEDBRAIN L − LUBUSKI PROJEKT WSPARCIA DIAGNOSTYKI I MEDYCYNY SYSTEMAMI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyWojewództwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00279974
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Inżyniera Kontraktu do realizacji projektu „MEDBRAIN L − LUBUSKI PROJEKT WSPARCIA DIAGNOSTYKI I MEDYCYNY SYSTEMAMI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977895931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 7

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.czekalski@lubuskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Inżyniera Kontraktu do realizacji projektu „MEDBRAIN L − LUBUSKI PROJEKT WSPARCIA DIAGNOSTYKI I MEDYCYNY SYSTEMAMI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aac69a4-0d8d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Urzędu Marszałkowskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 2 rozwój cyfrowy; działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.42.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 936250,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Inżyniera Kontraktu do realizacji projektu „MEDBRAIN L – LUBUSKI PROJEKT WSPARCIA DIAGNOSTYKI I MEDYCYNY SYSTEMAMI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a-b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66171000-9 - Doradztwo finansowe

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów

79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej

79341100-7 - Doradcze usługi reklamowe

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe

79995100-6 - Usługi archiwizacyjne

79996100-3 - Zarządzanie dokumentami

79994000-8 - Usługi zarządzania umowami

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

85312320-8 - Usługi doradztwa

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72322000-8 - Usługi zarządzania danymi

72316000-3 - Usługi analizy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdziału XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Zespołu

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przygotowanie harmonogramu realizacji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
a) co najmniej dwie usługi doradcze – gdzie w skład każdej z nich wchodziło co najmniej:
• nadzorowanie wdrożenia e-usług,
• tworzenie opisów przedmiotów zamówienia systemów wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji lub uczenie maszynowe,
• opracowanie dokumentacji przetargowej,
• nadzór nad Wykonawcą systemu,
• wsparcie prawne,
• uczestnictwo w testach i odbiorach systemu
o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda polegającą w szczególności na wsparciu Zamawiającego w nadzorowaniu i/lub zarządzaniu projektami informatycznymi, i
b) co najmniej dwie usługi doradztwa prawnego polegające na przygotowywaniu i przeprowadzeniu dla jednostek sektora finansów publicznych co najmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, których przedmiotem było zbudowanie systemów teleinformatycznych, zakończonych zawarciem umowy na zbudowanie systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 4 500 000,00 zł brutto każda z nich, i
c) co najmniej dwie usługi polegające na nadzorze nad budową lub/i na nadzorze nad wdrożeniem systemu teleinformatycznego w ochronie zdrowia, przy czym wartość tego systemu wynosiła co najmniej 2 500 000,00 PLN brutto, i
d) co najmniej dwie usługi konsultacji lub nadzoru projektu, w którego zakresie było m.in. wytworzenie i wdrożenie minimum dwóch elektronicznych usług publicznych o stopniu dojrzałości minimum czwartym, przy czym łączna wartość takiego projektu nie może być mniejsza niż 2 000 000,00 zł brutto.

Powyższe wymagania (łącznie lub osobno) mogą być spełnione w ramach jednej umowy, o ile spełniają wymagania w nich wskazane.
Zamawiający dopuszcza łączenie zdolności technicznej w ramach konsorcjum z zastrzeżeniem, że nie dopuszcza łączenia doświadczenia określonego w lit. a − dwie usługi i lit. c – dwie usługi.
W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego, w zakresie spełnienia warunku zdolności technicznej, Zamawiający dopuszcza łączenie zdolności technicznej z zastrzeżeniem, że nie dopuszcza łączenia doświadczenia określonego w lit. a – dwie usługi i lit. c – dwie usługi.
UWAGA:
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi wszczęcie przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem jego wszczęcia.

5) zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. który do wykonania zamówienia skieruje osoby spełniające następujące wymagania:
a) Kierownik Projektu − 1 osoba posiadająca:
• znajomość zasad zarządzania projektami zgodnie z metodyką „PRINCE2” lub IPMA min. Level „C” lub Project Management Professional (PMP) lub Agile lub innej metodyki publicznie dostępnej (opis metodyki jest publikowany i dostępny) i stosowanej, która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania, stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem, i
• doświadczenie, w ostatnich 10 latach przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w co najmniej 3 zakończonych projektach informatycznych o wartości każdego z projektów co najmniej 4 500 000,00 złotych brutto, w ramach których były wdrażane e-usługi oparte o systemy informatyczne.
b) Specjalista/Ekspert ds. AI − 1 osoba posiadająca:
• wykształcenie wyższe techniczne,
• doświadczenie, udział w ciągu ostatnich 5 lat w co najmniej 2 projektach naukowo badawczych w tematyce AI, i
• znajomość metodyki projektowania systemu AI, i
• doświadczenie, w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, w charakterze specjalisty do spraw AI w co najmniej jednym zakończonym projekcie, w którym implementowane były mechanizmy sztucznej inteligencji/algorytmy sztucznej inteligencji, na stanowisku eksperta lub konsultanta o wartości projektu minimum 2 000 000,00 złotych brutto.
c) Specjalista/Ekspert ds. systemów informatycznych w ochronie zdrowia − 1 osoba posiadająca:
• wykształcenie wyższe techniczne informatyczne lub teleinformatyczne, i
• co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania systemów medycznych HIS, posiadający wiedzę obejmującą co najmniej jedno środowisko systemowe (Windows, lub Linux, itp.) oraz co najmniej jedno środowisko baz danych, i
• doświadczenie, w okresie 5 lat przed terminem składania ofert, w pełnieniu funkcji specjalisty ds. systemów w jednostkach ochrony zdrowia w co najmniej jednym projekcie informatycznym o charakterze integracyjnym realizowanym dla sektora medycznego w zakresie opracowania dokumentacji przetargowej lub nadzoru nad realizacją projektu i odbiorów, na stanowisku Konsultanta lub Kierownika projektu lub Inżyniera Kontraktu lub Nadzoru Technicznego, o wartości projektu minimum 2 000 000,00 złotych brutto, gdzie realizowane były co najmniej 2 (dwie) e-usługi oraz brały w nim udział co najmniej 2 wojewódzkie jednostki ochrony zdrowia.
d) Specjalista ds. IT oraz bezpieczeństwa IT – 1 osoba posiadająca:
• wykształcenie wyższe,
• posiada znajomość co najmniej jednej z technologii wykorzystywanej dotworzeniu architektury typu Data Center zawierającej co najmniej rozwiązania: switching and routing, storage, serwery, backup oraz wirtualizacja, i
• posiada certyfikaty producenta w zakresie znajomości technologii:
• switchingand routing, i
• storage, i
• serwery, i
• posiada doświadczenie w okresie 5lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie projektowania, nadzoru nad realizacją wdrożenia architektury typu Data Center,
• posiada znajomość co najmniej jednej z technologii wykorzystywanej do tworzenia architektury bezpieczeństwa IT, i
• posiada kompetencje poparte certyfikatem, uprawnieniem, dyplomem ukończenia studiów uzupełniających w zakresie znajomości zagadnień bezpieczeństwa IT, i
• posiada doświadczenie w okresie 5lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie prowadzenia testów systemów informatycznych w zakresie bezpieczeństwa.
e) Ekspert ds. prawnych oraz zamówień publicznych – 1 osoba posiadająca:
• wykształcenie wyższe prawnicze, i
• znajomość regulacji prawnych dotyczących zamówień publicznych oraz finansów publicznych, i
• doświadczenie w sporządzaniu projektów umów z zakresu IT, i
• doświadczenie w obsłudze prawnej co najmniej 3 projektów informatycznych związanych z projektowaniem, przygotowaniem lub wdrożeniem tych systemów dla sektora publicznego
• doświadczenie w obsłudze procedury odwoławczej co najmniej 3 projektów informatycznych związanych z projektowaniem, przygotowaniem lub wdrożeniem tych systemów informatycznych, i
• wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na sporządzeniu specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami, których przedmiotem było lub jest zaprojektowanie, budowa i wdrożenie systemów informatycznych, o wartości co najmniej 4 500 000,00 zł brutto każdy z nich.

Uwaga.
W przypadku warunku dotyczącego wymaganego zespołu (kadry) Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza łączenie przez tą samą osobę najwyżej 2 funkcji.
Funkcja kierownika projektu nie może być łączona z inną funkcją w zespole.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu
– sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.),
f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp,
h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
i) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” − zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Wypełniony i podpisany formularz do kryterium „Doświadczenie Zespołu” (wzór wykazu osób – załącznik nr 2a do SWZ) wskazanego w rozdziale XXVI ust. 3 pkt 2 (lit. a-c) SWZ.
3. Harmonogram realizacji projektu, którego przygotowanie jest jednym z kryteriów oceny ofert (vide: rozdział XXVI ust. 3 pkt 3 SWZ). Niezłożenie przedmiotowego harmonogramu wraz z ofertą nie będzie podlegało uzupełnieniu. W takim przypadku Zamawiający w kryterium „Przygotowanie harmonogramu realizacji” przyzna Wykonawcy 0 pkt.
4. Oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dla wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
6. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. − Kodeks cywilny, winno złożone w oryginale: a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej podpisane podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie pełnomocnictwa w postaci cyfrowego odwzorowania (skanu) dokumentu, który pierwotnie sporządzono jako dokument w postaci papierowej - dokument w postaci elektronicznej musi być opatrzony przez mocodawcę lub notariusza podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
8. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa − jeżeli dotyczy.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913 z późn. zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku (ZIP).
Uwaga! W przypadku braku wykazania (braku uzasadnienia) przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego:
Santander Bank Polska S.A. nr 07 1090 1535 0000 0001 4706 8878 z adnotacją w tytule przelewu: Wadium w postępowaniu nr ref.: DA.III.2721.2.42.2022 – MEDBRAIN L;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)...

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zwanym dalej „zabezpieczeniem”) w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia.
3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4. Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.
5. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Santander Bank Polska S.A. nr 07 1090 1535 0000 0001 4706 8878 z adnotacją w tytule przelewu: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w postępowaniu nr ref.: DA.III.2721.2.42.2022 – MEDBRAIN L.
7. Szczegółowe informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa § 11 projektowanych postanowień umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz § 12 projektowanych postanowień umowy.
2) Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę firmie mycie i malowanie elewacji - Rzeszów, Zaczernie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę firmie mycie i malowanie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI