Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie aplikacji mobilnej oraz strony internetowej w ramach realizacji Wystaw Stałych Centrum Edukacji Tradycji im. J. Potockiego w Muzeum –Zamek w Łańcucie (Oranżeria oraz Ujeżdżalnia).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM-ZAMEK W ŁAŃCUCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 20 08
1.5.8.) Numer faksu: 17 225 20 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zamek-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zamek-lancut.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie aplikacji mobilnej oraz strony internetowej w ramach realizacji Wystaw Stałych Centrum Edukacji Tradycji im. J. Potockiego w Muzeum –Zamek w Łańcucie (Oranżeria oraz Ujeżdżalnia).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d1d780b-fa94-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019119/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi w zakresie projektowania stron WWW
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Nr umowy: POIS.08.01-00-00-0152/17
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zamek-lancut
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platformą”). 2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. 3) Adres Platformy https://portal.smartpzp.pl/zamek-lancut
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zamek-lancut
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 3. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. 4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania. 5. Zadawanie pytań przez wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu. 6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 7. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
• Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
• Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
• system operacyjny Windows 7 i późniejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
• zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
8. Użycie przez wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu wykonawcy. 9. Korzystanie z Systemu przez wykonawców jest bezpłatne. 10. Użytkownikom Zewnętrznym wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu. 11. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@zamek-lancut.pl (nie dotyczy składania ofert ).
12. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Sekcji IX- Pozostałe Informacje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa Wykonania aplikacji mobilnej oraz strony internetowej w ramach realizacji Wystaw Stałych Centrum Edukacji Tradycji im. J. Potockiego w Muzeum –Zamek w Łańcucie, obejmująca w szczególności: 1)Opracowanie i wdrożenie strony internetowej Oranżerii oraz Ujeżdżalni. 2)Uruchomienie domeny powiązanej i kompatybilnej ze stroną główną Muzeum-Zamku w Łańcucie ( obecnie w przebudowie). System powinien zostać powiązany z główną stroną MZŁ dostępną pod adresem www.zamek-lancut.pl. Powiązanie to powinno nastąpić poprzez umieszczenie linku do głównej strony MZŁ w pasku odnośników (menu) dostępnym na stronie. Strona powinna być dostępna pod przyciskiem ,,strona główna Muzeum” lub podobnym.
3)Przygotowanie dedykowanego, responsywnego szablonu graficznego strony głównej oraz podstron. 4)Opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania treścią CMS dla strony internetowej i aplikacji mobilnej. 5)Obsługa: 2 wersje językowe (polski, angielski) oraz audio deskrypcja dla materiałów wideo. 6)Przygotowanie witryny zoptymalizowanej pod kątem pozycjonowania SEO, zabezpieczenie przed atakami z zewnątrz. 7)Umieszczenie 2 filmów na stronie ok. 1 min każdy. 8)Zapewnienie utrzymania oraz wsparcia informatycznego wraz z aktualizacją (5lat). 9)Hosting (5 lat).
10)Ponadto strona www musi spełniać warunki dostępności cyfrowej zgodnie z WCAG 2.1 (przejść audyt dostępności). 11)Wtyczki społecznościowe do istniejących profili społecznościowych - Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest. 12)Rezerwacja biletów, informacja o zajęciach poprzez ikonkę z automatyczny przekierowaniem na stronę główną – przekierowanie do zewnętrznego systemu rezerwacji, 13)Strona internetowa powinna zawierać: a)deklarację dostępności MZŁ, b)panele rozwijalne: Oranżeria, Ujeżdżalnia, w których powinny się pojawić informacje ogólne, lokalizacja(mapa parku), Historia i zdjęcia., i formacja o godzinach otwarcia, godzinach zwiedzania i cenach biletu, programy dla dzieci(O), oferta dla grup szkolnych i dla zwiedzających indywidualnie(O), wydarzenia: bieżące i archiwalne(O+U).
c)W panelu Oranżeria pod podstawowymi informacjami dowiedz się więcej o: Ogrodzie , Kuchni, Balach, Ucztach, Dzieciach, Podróżach o dawnym Łańcucie w postaci interaktywnych kafelków po kliknięciu pojawią się krótkie informacje, zdjęcia obiektów, zdjęcia ekspozycji.
d) W panelu Ujeżdżalnia ogólne i dodatkowe informacje o wystawie.
14) System zarządzania treścią CMS umożliwiał będzie zarządzanie przez uprawionych redaktorów i administratorów-serwis.(role uprawnień). 2. Wykonanie aplikacji mobilnych w szczególności:
1)Opracowanie zawartości merytorycznej aplikacji do wystaw stałych Centrum Edukacji tradycji im. J. Potockiego w Oranżerii oraz Ujeżdżalni, wynikających z treści merytorycznej wystaw, nawiązujące do formy graficznej i plastycznej wystaw. Aplikacje mają być rozwinięciem treści wykonanych prezentacji na wystawach CET.
2)Forma i treści muszą być uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego. 3)W ramach aplikacji dostarczone będą 3 ścieżki dla użytkownika: osoba dorosła, dziecko, zwiedzanie. 4)Wykonanie interaktywnej aplikacji działającej w systemach Android oraz i OS udostępniająca grę główną dla Oranżerii oraz Ujeżdżalni oraz od 10-12 mini gier będących rozwijalną częścią treści wystaw. Zakres mini gier: a) Puzzle(4 rodzaje), b) Quizy (6-8 quizów), c) Gry zręcznościowe(1-2), d) Kolorowanki(3-4), e) Ciekawostki, f) Ubiór historyczny(1-2) 5) Zapewnienie wsparcia informatycznego - 5lat.
6) Zapewnienie możliwości pobrania i instalacji aplikacji za pomocą przygotowanego kodu QR. 7) Zapewnienie łączenia się aplikacji z siecią Wi-Fi. 8) Ponadto aplikacja musi spełniać warunki dostępności cyfrowej zgodnie z WCAG 2.1 (przejść audyt dostępności) w zakresie określonej dostępności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.Zdolność techniczna lub zawodowa: 1)Wiedza i doświadczenie: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: a) Jedną usługę polegającą na przygotowaniu nowej lub modyfikacji istniejącej strony internetowej zawierającej stronę główną oraz minimum 10 różnego rodzaju podstron, które uwzględniały różnego rodzaju dane jak np. nagrania audio, pliki do pobrania, materiały wideo czy formularze i ankiety o wartości min. 30 000,00 zł brutto. b) Jedną usługę polegającą na przygotowaniu nowej lub modyfikacji istniejącej aplikacji mobilnej dla systemów Android/iOS zawierającej minimum 8 widoków, które uwzględniały różnego rodzaju treści, zdjęcia, materiały audio/wideo oraz elementy interaktywne w postaci mini gier lub podobnych aktywności o wartości min. 50 000,00 zł brutto, usługa powinna obejmować co najmniej: - wykonanie projektów graficznych strony głównej i podstron dla wersji desktop. - wykonanie projektów graficznych RWD strony głównej i podstron (widoki na urządzenia mobilne), - wykonanie projektów graficznych aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS. - prace programistyczne związane z wdrożeniem serwisu, systemu zarządzania, aplikacji mobilnej oraz publikacją w sieci, w sklepach Google Play i AppSore oraz szkolenie użytkowników.
2) Potencjał kadrowy: Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje następujące osoby: a) Project Manager – w ciągu ostatnich 3 lat zarządzał projektem informatycznych polegającym na przygotowaniu nowej lub modyfikacji istniejącej strony internetowej zawierającej stronę główną oraz minimum 10 różnego rodzaju podstron, które uwzględniały różnego rodzaju dane jak np. nagrania audio, pliki do pobrania, materiały wideo czy formularze i ankiety.
b) Grafik – w ciągu ostatnich 3 lat przygotował projekty graficzne strony głównej i podstron w uwzględnieniem widoków RWD – dla urządzeń mobilnych dla co najmniej 3 stron internetowych, które obecnie funkcjonują. W oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ustawy Pzp należy wskazać adresy URL (linki) do stron, które zostały zaprojektowane i wdrożone, c) Programista – w ciągu ostatnich 3 lat pracował (od początku do końca) w zespole lub przy projekcie informatycznym polegającym na opracowaniu i wdrożeniu nowej lub modyfikacji istniejącej strony internetowej zawierającej stronę główną oraz minimum 10 różnego rodzaju podstron, które uwzględniały różnego rodzaju dane jak np. nagrania audio, pliki do pobrania, materiały wideo czy formularze i ankiety, gdzie odpowiadał za realizację prac programistycznych,
d) Programista aplikacji mobilnych – w ciągu ostatnich 3 lat pracował (od początku do końca) w zespole lub przy projekcie informatycznym polegającym na opracowaniu i wdrożeniu nowej lub modyfikacji istniejącej aplikacji mobilnej dla systemów Android/iOS zawierającej minimum 8 widoków, które uwzględniały różnego rodzaju treści, materiały audio/wideo oraz elementy interaktywne w postaci mini gier lub podobnych aktywności, gdzie odpowiadał za realizację prac programistycznych. e) Architekt aplikacji- w ciągu ostatnich 3 lat pracował (od początku do końca) w zespole lub przy projekcie informatycznym polegającym na opracowaniu i wdrożeniu nowej lub modyfikacji istniejącej strony internetowej zawierającej stronę główną oraz minimum 10 różnego rodzaju podstron, które uwzględniały różnego rodzaju dane jak np. nagrania audio, pliki do pobrania, materiały wideo czy formularze i ankiety, gdzie odpowiadał za architekturę systemu, strony i jej wdrożenie, f) Specjalista ds. WCAG w ciągu ostatnich 3 lat pracował (od początku do końca) w zespole lub przy projekcie informatycznym polegającym na opracowaniu i wdrożeniu nowej lub modyfikacji istniejącej strony internetowej zawierającej stronę główną oraz minimum 10 różnego rodzaju podstron, które uwzględniały różnego rodzaju dane jak np. nagrania audio, pliki do pobrania, materiały wideo czy formularze i ankiety, gdzie odpowiadał za zapewnienie zgodności strony z wytycznymi standardu WCAG.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie z art. 125 ustawy pzp składa każdy z wykonawców w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim dany z wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia na rzecz Muzeum-Zamek w Łańcucie. Z treści powyższej umowy powinny wynikać co najmniej: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia w tym wskazany ma być wykonawca upoważniony do wystawiania faktur, a jeżeli upoważniony jest więcej niż jeden wykonawca wysokość na jaką do wystawienia faktur uprawniony jest dany wykonawca.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zamek-lancut
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dotyczy Sekcja III - Udostępnianie Dokumentów Zamówienia i Komunikacja - pkt 3.6:
13. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.
14. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania: S.271.4.2021
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.