Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drog. i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez ZDW w Opolu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057388
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drog. i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez ZDW w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800

1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

administracja samorządowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drog. i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez ZDW w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1428fb5-b30b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wdrożenie oprogramowania do ewidencji zarządzania drogami wojewódzkimi na terenie województwa opolskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z platformy przez wyk. jest bezpłatne. 2. Za datę wpływu ośw., wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do platformy. 3. Instr. korzystania z platformy: a) w przypadku posiadania konta na platformie – zgłoszenie do post. wymaga zalogowania, b) w przypadku, gdy wykonawca nie posiada konta na platformie–należy wyszukać niniejsze post. bezp. na platformie lub poprzez profil nabywcy zamaw. (link z logo zamawiającego a następnie zakładka „Postępowania”),wybrać post. 3.1. Zalecenia z. odnośnie podpisu: a) dla dok. w form. pdf zaleca się podpis w form. PAdES,b) dok. w form. innym niż pdf zaleca się podpisywać form. XAdES. 3.2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umoż. pracę na platformie: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepust. nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:–pamięć min. 2 GB RAM,– procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja,– jeden z systemów oper.:* MS Windows 7,* Mac OS x 10.4,* Linux,* lub ich nowsze wersje,c) zainst. dowolna przegl. internetowa, w przypadku Internet Explorer min. wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainst. program Adobe Acrobat Reader lub inny obsł. pliki w form. pdf. 3.3. Zam. rekomenduje przesył. danych w form. dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc,.xls, .pdf, .jpg (.jpeg), przy czym zaleca się wykorz. plików w form. pdf. W celu ewentualnej kompresji danych zam. rekomenduje wykorz. jednego z form.: .zip; .7Z. 3.4. Zam. zaleca, aby nie wprow. jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym – dotyczy podpisów XAdES. 3.5. Inf. na temat kodowania i oznacz. czasu przekaz. danych. Pliki oferty załączone przez wyk. na platformie, widoczne są jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zam. po upływie term. otwarcia ofert. Oznaczenie czasu przekazania danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego lub wiadomości datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).3.6. Dok. nin. post. dostępna jest na platformie: https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole,www.bip.zdw.opole.pl wdziale „Załączniki do postępowania”. Pobranie dok. następuje po kliknięciu na wybrany zał. 3.7. Ofertę, ośw. wymagane post.pkt 5.1 SWZ–na zał.nr 3 do SWZ oraz na zał.nr 3a do SWZ (w przypadku gdy wyk. polega na potencjale podm. udost. zasoby), zob., o którym mowa w punkcie 4.5. ppkt 2 SWZ, dok. i oświadcz. należy wczytać jako zał. na platformie, według instr. dla wyk., które znajdują się na platformie. 3.8. Zam. w zakr. pytań techn. zw. z działaniem systemu prosi o kontakt z CentrumWsparcia Klientaplatformazakupowa.pl pod numer +48221010202, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszelkich inf. zw. z procesem składania ofert, rejestracji czyinnych aspektów techn. platformy od pn do pt od 08:00 do 17:00. 3.9. Wym. techn. i org. opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl. Wyk. uczestniczący w przedmiotowym post. powinien zapoznać się z Regulaminem korzystania z platformy i wszelkimi instr., które znajdują się na platformie.3.10.Występuje limit obj. plików lub spakowanych folderów w zakr. całej oferty. Szczegółowe inf. w tym zakr. znajdują się w instrukcji zamieszcz. na platformie. 3.11. Przy dużych plikach kluczowe jest łączeintern.i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.3.12.Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem min. 24h, aby zdążyć w term. przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techn. związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. 3.13. W przyp. większych plików zalecamy skorzystać z instr. pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki, zgodnie z instr. dla wyk. znajdującą się na platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, tel. 77 459 1800,2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu jest PanJacek Kaflowski, email: iod@zdw.opole.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zam. publ. na „Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drogowego i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu” prowadzonym w trybie podstawowym,4) Przetwarzane przez administratora danych dane osobowe mogą zostać ujawnione m.in. podmiotom prowadzącym działalność płatniczą, podmiotom prowadzącym działalność kurierską lub pocztową, dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom świadczącym usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, innym podmiotom, którym dane zostały lub zostaną udostępnione na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub upoważnienia do przetwarzania danych orazpodmiotom, którym administrator danych będzie zobowiązany udostępnić dane, zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako ajkorzystniejsze(nie zawarto z tymi wykonawcami umowy),6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ciąg dalszy sekcji 3.15). 8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. Administrator informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, w odniesieniu do przetwarzaniem danych osobowych – na etapie przechowywania – zawartych w protokole oraz załącznikach, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, a w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych – na etapie przechowywania – zawartych w protokole oraz załącznikach, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO,9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO,c) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10)Pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują się w projekcie umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.3211.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drogowego i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 72300000-8 usługi w zakresie danych,72268000-1 usługi dostawy oprogramowania,72310000-1 usługi przetwarzania danych, 72319000-4 usługi dostarczania danych, 72322000-8 usługi zarządzania danymi, 72263000-6 usługi wdrażania oprogramowania. Przedmiotem zamówienia obejmuje:1. Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z infrastrukturą drogową, obiektami inżynierskimi oraz organizacją ruchu na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, umożliwiającego wprowadzenia i edytowanie danych z poziomu przeglądarki internetowej.2. Wykonanie pełnej inwentaryzacji pasa drogowego na potrzeby zasilenia bazy danych Systemu i sporządzenia ewidencji dróg i obiektów inżynierskich, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, która ma obejmować:1) wykonanie systemu referencyjnego dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zamawiającego o łącznej długości 955 km ± 5%, 2) wykonanie dokumentacji fotograficznej pasa drogi (fotorejestracji) w postaci sekwencji zdjęć cyfrowych na odcinkach dróg zgodnych z przyjętym systemem referencyjnym, z pozycji minimum 5 kamer cyfrowych dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zamawiającego o łącznej długości 955 km ± 5%,3) wykonanie mobilnego skaningu laserowego dla odcinków dróg wskazanych przez zamawiającego, których łączna długość nie przekroczy 40 km,4) inwentaryzację oznakowania pionowego i poziomego,5) opracowanie cyfrowej bazy danych pasa drogowego,6) przeniesienie danych o obiektach inżynierskich z zasobów zamawiającego wraz z ewentualną ich korektą lub uzupełnieniem,7) opracowanie ortofotomapy na podstawie dokumentacji fotograficznej pasa drogi (fotorejestracji), mobilnego skaningu laserowego oraz innych danych pozyskiwanych w trakcie pomiarów (np. zapis trajektorii przejazdu GNSS-RTK) dla odcinków dróg wskazanych przez Zamawiającego, których łączna długość nie przekroczy 40 km.3. Przeprowadzenie, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, szkolenia pracowników w zakresie pełnej obsługi systemu, zwłaszcza pod kątem edycji i wprowadzania danych do ewidencji dróg oraz administratora sieci wewnętrznej zamawiającego w zakresie administrowania systemem. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, obowiązki i wymagania stawiane wykonawcy oraz sposób realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72319000-4 - Usługi dostarczania danych

72322000-8 - Usługi zarządzania danymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum: a) trzy usługi obejmujące wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową (pozwalającego w szczególności na automatyczne generowanie książek drogi na podstawie istniejącej ewidencji dróg, przeglądanie fotorejestracji, zarządzanie zajęciem pasa drogowego) działającego w przeglądarce internetowej (bez konieczności instalowania oprogramowania na komputerach użytkowników, w tym pluginów) w zarządach dróg wojewódzkich lub u zarządców innych dróg publicznych,b) trzy usługi obejmujące wykonanie ewidencji dróg publicznych w formie danych przestrzennych GIS wraz z fotorejestracją sekwencyjną wykonane dla dróg publicznych obejmujących minimum 300 km dla każdej usługi. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej: a) kierownik zespołu posiadający wykształcenie wyższe oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania pracami o charakterze projektowym związanymi z projektowaniem i wdrażaniem nowoczesnych technologii, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania nowoczesnych technologii do zarządzania drogami publicznymi – 1 osoba,b) specjalista ds. dróg posiadający wykształcenie wyższe na kierunku geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna lub pokrewnym oraz minimum 3-letnie doświadczenie w komputerowym ewidencjonowaniu dróg publicznych w formie bazy danych GIS oraz posiadający znajomość oprogramowania GIS (MapInfo, QGIS, ArcGIS) oraz posiadający znajomość języka SQL - 1 osoba,c) specjalista ds. fotorejestracji posiadający umiejętność obsługi kamer fotorejestracji drogi i umiejętność dobieranie parametrów ustawienia kamery w zależności od warunków oświetleniowych oraz posiadający prawa jazdy kategorii B oraz minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu fotorejestracji pasa drogowego, w tym doświadczenie w wykonaniu fotorejestracji dróg publicznych o długości co najmniej 900 km – 1 osoba, d) projektant systemu informatycznego posiadający wyższe wykształcenie informatyczne drugiego stopnia oraz posiadający minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów zarządzania pasem drogi – 1 osoba. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.3. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: a) samochodem wyposażonym w mobilny system pomiarowy: umożliwiającym jednoczesne wykonywanie fotorejestracji sekwencyjnej jednocześnie z 5 kamer o rozdzielczości minimum 2560 x 1920 px każda oraz skanowania laserowego korytarza drogi o promieniu minimum 100 m, przy wydajności pozyskiwania punktów minimum 2 000 000 punktów na sekundę oraz wyposażonym w odbiornik GNSS/RTK umożliwiający wyznaczanie pozycji w oparciu o sygnał z satelitów GPS oraz GLONNAS. Układ pomiarowy powinien być również wyposażony w odometr i system inercyjny, umożliwiający precyzyjny pomiar przebytej drogi, który umożliwi wyznaczenie lokalizacji nawet w przypadku utracenia sygnału GPS i GLONNAS – minimum 2 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych w postaci informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, b) art. 108 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w punkcie 1. podpunkt 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia, o których mowa w punkcie 1. podpunkt 2) i 3).3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potw. spełniania warunków dotyczących zdoln. techn. lub zawodowej zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia podm. środków dowodowych: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu skł. ofert, a jeżeli okres prowadzenia działaln. jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i powinien zawierać szczegółowe inf. i dane niezbędne do oceny warunków udziału w post., o których mowa w s. 5.4.) punkt 1 podpunkt a) [tj. rodzaj usługi – wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową, czy system pozwala w szczególności na automatyczne generowanie książek drogi na podst. Istniejącej ewidencji dróg, przeglądanie fotorejestracji, zarządzanie zajęciem pasa drogowego) czy system działa w przeglądarce internetowej (bez konieczności instalowania oprogr. na komputerach użytkowników, w tym pluginów), czy system został wdrożony w zarządach dróg wojewódzkich lub u zarządców innych dróg publicznych] oraz, o którym mowa w s. 5.4.) punkt 1 podpunkt b) [tj. rodzaj usługi – czy obejmowała wykonanie ewidencji dróg publicznych w formie danych przestrzennych GIS wraz z fotorejestracją sekwencyjną wykonaną dla dróg publicznych i ile km takiej usług wykonano (czy minimum 300 km)] oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykon. należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wykaz usług stanowi zał. nr 5 do SWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z inf. na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykszt. niezbędnych do wykonania zam. publ., a także zakresu wykon. przez nie czynności oraz inf. o podstawie do dysp. Tymi osobami – wykaz osób stanowi zał. nr 6 do SWZ i powinien zawierać szczegółowe inf. i dane niezbędne do oceny warunków udziału w post., o których mowa w s. 5.4.) punkt 2 tj.: - dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) punkt 2 a) (kierownik zespołu) wpisać imię i nazwisko, inf. o posiad. wykształceniu, inf. o latach i mies. doświad. zawod. danej osoby w zakresie kierowania pracami o charakterze projektowym związanym z projekt. i wdrożeniem nowoczesnych technologii, inf. o latach i mies. doświadc. zawod. danej osoby w zakresie wdrażania nowoczesnych technologii do zarządzania drogami publ. oraz podać infor. o podstawie do dysponowania tą osobą,- dla osoby wskazanej w s. 5.4.) punkt 2 b) (specjalista ds. dróg) wpisać imię i nazwisko, inf. o posiadanym wykszt. (ze wskazaniem kierunku), inf. o mies. i latach doświad. zawodowego danej osoby w zakresie komputerowej ewidencji dróg publicznych w formie bazy danych GIS, inf. czy dana osoba posiada znajomość oprogr. GIS (MapInfo, QGIS, ArcGIS), inf. czy dana osoba posiada znajomość języka SQL oraz podać inf. o podstawie do dyspon. tą osobą, CIĄG DALSZY W SEKCJI IX

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w sekcji5.2) i art 108 ust 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie z sekcją 5.4). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wymienione w sekcji 5.5) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Na wezwanie zamawiającego zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada również dokumenty określone w sekcji 5.6) i 5.7). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 7. Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 powyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonanie umowy (jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest wymagane przez zamawiającego).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie zakresu i warunków zmian zawarte są w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl lub poprzez profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. CD. SEKCJI 5.7.) - dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) punkt 2c) (specjalista ds. fotorejestracji) wpisać imię i nazwisko, inf. czy dana osoba posiada umiejętność obsługi kamer fotorejestracji drogi i umiejętność dobierania parametrów ustawienia kamery w zależności od warunków oświetleniowych, czy dana osoba posiada prawo jazdy kat. B, inf. o miesiącach i latach doświadczenia zawodowego danej osoby w wykonywaniu fotorejestracji pasa drogowego,wskazać ilość km wykonanej fotorejestracji dróg publ. oraz podać inf. o podstawie do dyspon. tą osobą, - dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) punk 2d) (projektant systemu informatycznego) wpisać imię i nazwisko, inf. o posiadanym wykształceniu (ze wskazaniem kierunku i stopnia wykszt.), inf. o miesiącach i latach doświadczenia zawodowego danej osoby w zakresie projektowania i wdrożenia systemów informatycznych, inf. o miesiącach i latach doświad.zawodowego danej osoby w zakresie wdrażania systemów zarządzania pasem drogowym oraz podać inf. o podstawie do dyspon. tą osobą.c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zam. publ. wraz z inf. o podstawie do dyspon. tymi zasobami – wykaz narzędzi stanowi zał. nr 7 do SWZ i powinien zawierać szczegółowe inf. i dane niezbędne do oceny warunków udziału w post., o którym mowa w sekcji 5.4.) punkt 3 (tj. nazwę, dane techniczne i ilość jednostek sprzętowych) oraz podać inf. o podstawie do dyspon. jednostkami sprzętowymi. 1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie,aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) próbki, o której mowa w punkcie 9.3. SWZ. II. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, zmiany treści SWZ oraz inne dok. zam.bezpośrednio związane z post. o udzielenie zamówienia zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapyt. na stronie intern. prowadzonego post.:https://platformazakupowa.pl lub na profilu nabywcy:https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole. III. Wraz z formularzem oferty sporządzonym w formie elektronicznej opatrzonej kwalif. podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (na zał. nr 1 do SWZ), za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl lub poprzez profil nabywcy:https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole zgodnie z zasadami określonymi w sekcji. 3.6.) powinny być złożone:1) formularz cenowy – na zał. nr 2 do SWZ),2) ośw. o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – na zał. nr 3 do SWZ, 2a) wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udost. zasoby, przedstawia, wraz z ośw ., o którym mowa w ppkt 2 powyżej, także ośw. podmiotu udost. zasoby, potwierdzające brak podstaw wykl. tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w post. lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – na zał. nr 3a do SWZ. 2b) w przypadku wykon. wspólnie ubiegających się o zam. ośw. o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z nich zgodnie z zasadami określonymi w s. 3.6.). 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zam., 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów, o których mowa w punkcie 4.5. podpunkt 2 SWZ – wzór zobow. stanowi zał. nr 4 do SWZ, 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz przekazuje się w postaci elektr., 6) ośw. o których mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp lub w punkcie 6.6 SWZ – zgodnie z zał. nr 8 do SWZ - (dotyczy tylko wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).Szczegółowe inf. w zakresie formy składania w/w oświadczeń określone są w punkcie 8.5. SWZ.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż dwóch powietrznych pomp ciepła typu powietrze woda - Drzewociny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania12-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż dwóch powietrznych pomp ciepła typu powietrze woda, każda ni mniejsza niż 29,1 kW, wraz z wymianą zasobnika c.w.u., pracami montażowymi i odtworzeniowymi oraz modernizację systemu C.O. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI