Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (3 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (3 części).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd92c1f-9eaa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Platformy Startowe Start In Podkarpackie” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POPW.01.01.01-18-0001/18-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl oraz2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: n/d
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest: RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z IOD, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (3 części) - numer BS.2611.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji oraz na podstawie art.6 ust 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”.5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:● uzyskania informacji, czy Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z takim zastrzeżeniem że Administrator ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.;● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;● uzupełnienia danych osobowych, w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;● żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, z zastrzeżeniem że prawo nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono wyłącznie w zakresie danych przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.6. Państwa dane osobowe będą przechowywane :a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,b) w przypadku prowadzenia postępowań na usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji,c) w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; tj. odrzucenie oferty, lub wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w niniejszym zakresie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 90123,35 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części I postępowania jest wykonanie prototypu kompozytowej (kompozyt węglowy) zębatki rowerowej, wraz z dostarczeniem wyników statycznych i dynamicznych badań wytrzymałościowych:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie kompozytowej zębatki rowerowej.Do zadań Dostawcy należy przygotowanie projektu CAD na podstawie poniższych danych:- Liczba zębów: 40T- BCD: 110mm- Kompatybilność: łańcuch 11rz- Koronka dedykowana do korby GRX FC-RX810 1x11rzProjekt zębatki powinien umożliwiać edycję. Wymaga się dostarczenia pliku w formacie STL.Dostawca powinien wykonać optymalizację geometrii piasty oraz wieńca zębatego. Materiał wyrobu: kompozyt węglowy na osnowie polimerowej. Do obowiązków Dostawcy należy również stworzenie modelu optymalizującego strukturę kompozytu: rodzaj tkaniny węglowej, ilość warstw, technologia przesycania, producent żywicy (odporność temperaturowa minimum 170 C). Dostawca zobowiązuje się wykonać co najmniej 20 testowych sztuk na postawie wcześniej przygotowanego i zaakceptowanego przez Zamawiającego modelu CAD i modelu optymalizującego. W zakresie technologii wytwarzania leży również naniesienie powłok metodą Arc PVD. Dostawca zobowiązany jest do opracowania optymalnych warunków procesowych, doboru powłoki oraz wykonania co najmniej 3 procesów. Dostawca dostarczy: wyniki pomiaru twardości oraz wyniki pomiaru grubości powłoki przy użyciu calotest’u, które posłużą do wstępnej analizy struktury powłoki oraz adhezji do materiału podłoża.Do obowiązków Dostawcy należy również wykonanie prób, które odzwierciedlą rzeczywiste warunkipracy zębatki. Wymaga się określenia:1) Ilość godzin pracy zębatki do momentu pojawienia się pierwszych uszkodzeń oraz docałkowitego zużycia przy średnim obciążeniu 200 W2) Ilość cykli zmiany przełożenia
4.2.5.) Wartość części: 37000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72244000-7 - Usługi prototypowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej
73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) K1: Cena – 60 %. 2) K2: Termin wykonania zamówienia – 40 %Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Termin wykonania zamówienia – znaczenie w ocenie 40%. Punkty za kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najmniejsza liczba dni spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Liczba dni zadeklarowana w badanej ofercie X 40 % x 100 = …… pktWykonawca zobligowany jest do wskazania liczbą dni kalendarzowe (np. 22, 40, 53), w których wykona zamówienia, jednak nie może być to okres dłuższy niż 70 dni kalendarzowych (nie może być to liczba większa niż 70). Punkty w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas realizacji zamówienia tj. wykona je do 70 dni kalendarzowych Natomiast w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę wykonania zamówienia powyżej 70 dni kalendarzowych (wpisania liczby powyżej 70), oferta zostanie odrzucona. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) K1: Cena – 60 %. 2) K2: Termin wykonania zamówienia – 40 %Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Termin wykonania zamówienia – znaczenie w ocenie 40%. Punkty za kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najmniejsza liczba dni spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Liczba dni zadeklarowana w badanej ofercie X 40 % x 100 = …… pktWykonawca zobligowany jest do wskazania liczbą dni kalendarzowe (np. 22, 40, 53), w których wykona zamówienia, jednak nie może być to okres dłuższy niż 70 dni kalendarzowych (nie może być to liczba większa niż 70). Punkty w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas realizacji zamówienia tj. wykona je do 70 dni kalendarzowych Natomiast w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę wykonania zamówienia powyżej 70 dni kalendarzowych (wpisania liczby powyżej 70), oferta zostanie odrzucona. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wydajnego systemu wibroakustycznego umożliwiającego wyciszanie okapów kuchennych. System ten to produktu lub grupa produktów, które na bazie prostych i tanich rozwiązań techniczno-materiałowych umożliwiłyby skuteczną redukcję hałasu okapów kuchennych, ze szczególnym uwzględnieniem modeli okapów o głośnej pracy oferowanych obecnie na rynku, dla najliczniejszej grupy docelowej.Opracowany i wdrożony do produkcji system wibroakustyczny powinien posiadać charakter uniwersalny, umożliwiający wygłuszenie (wyciszenie) różnych modeli okapów dostępnych obecnie na rynku. Zamówienie obejmuje: 1. Przygotowanie dokumentacji projektowej oraz przygotowanie wydruku 3D:- prace koncepcyjne,- opracowanie dokumentacji techniczno-technologicznej dla rozwiązań prototypowych,- wykonanie produktów prototypowych (wydruk w technologii 3D) na bazie dostarczonej dokumentacji,- badanie okapu kuchennego wg. PN-EN 60704-2-13:2017-02 - wersja angielska – aktualnie obowiązująca,- badania produktów prototypowych wraz z okapem kuchennym wg. PN-EN 60704-2-13:2017-02 - wersja angielska - aktualnie obowiązująca.2. Przeprowadzenie badań rozwiązań prototypowych oraz opracowanie wyników badań:- opracowanie wniosków oraz wytycznych projektowych dla produktów prototypowych,- przygotowanie raportu.- walidacja dokumentacji techniczno-technologicznej3. Zakres opracowywanej dokumentacji powinien uwzględniać:- specyfikację materiałową produktów prototypowych,- technologię wykonania (produkcji) produktów prototypowych,- technologię montażu produktów prototypowych.Dodatkowe warunki:1. Wymaga się od Wykonawcy zapewnienia niezbędnej infrastruktury pomiarowo-badawczej, przestrzeni do prowadzenia badań oraz surowców i materiałów do przeprowadzenia badań.2. Wymaga się udokumentowania zrealizowanych prac w pełnym zakresie zleconej usługi w postaci raportu/sprawozdania z realizacji usługi, obejmującego kompletny zakres prac zleconych do wykonania, jaki został szczegółowo zdefiniowany w punkcie powyżej. Opracowany demonstrator technologii oraz raport/sprawozdanie z realizacji usługi powinny zostać przekazane w okresie realizacji usługi, wynikającym z zawartej umowy z Wykonawcą (raport/sprawozdanie należy przekazać w wersji papierowej i elektronicznej).
4.2.5.) Wartość części: 37333,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72244000-7 - Usługi prototypowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej
73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:1) K1: Cena – 60 %. 2) K2: Termin wykonania zamówienia – 40 % Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Termin wykonania zamówienia – znaczenie w ocenie 40%. Punkty za kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.Ilość punktów zostanie przyznana następująco:- 0 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych- 20 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych- 40 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 20 dni kalendarzowych i mniejDeklarowana termin wykonania zamówienia dotyczy wszystkich działań, na które składa się poszczególna część zamówienia. Punkty w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas (termin) wykonania zamówienia, tj. 30 dni kalendarzowych. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:1) K1: Cena – 60 %. 2) K2: Termin wykonania zamówienia – 40 % Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Termin wykonania zamówienia – znaczenie w ocenie 40%. Punkty za kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.Ilość punktów zostanie przyznana następująco:- 0 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych- 20 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych- 40 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 20 dni kalendarzowych i mniejDeklarowana termin wykonania zamówienia dotyczy wszystkich działań, na które składa się poszczególna część zamówienia. Punkty w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas (termin) wykonania zamówienia, tj. 30 dni kalendarzowych. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla cz. III jest wytworzenie demonstratora struktury wielowarstwowej o właściwościach elektrochromowych, składającego się co najmniej z następujących elementów:1. Komórka elektrochromowa o budowie:- Przezroczyste podłoże o wymiarach min. 5 cm x 5 cm;- Elektrody z przezroczystych tlenków przewodzących;- Warstwa elektrochromowa o powierzchni nie mniejszej niż 4 cm x 4,5 cm, zmieniająca barwę w szerokim zakresie światła widzialnego, której jeden ze stanów barwnych jest przezroczysty;- Elektrolit na bazie soli litu;- Uszczelnienie komory elektrolitu;- Warstwa magazynująca jony i/lub komplementarna warstwa elektrochromowa;- Elektroda z przezroczystych tlenków przewodzących;- Wierzchnia warstwa przezroczysta.2. Przenośny zasilacz, umożliwiający sterowanie stopniem wybarwienia komórki elektrochromowej:- Możliwość płynnej regulacji napięcia wyjściowego;- Ponad 200 kroków regulacji dla pełnego zakresu napięć wyjściowych;- Napięcie wyjściowe od -9V do 9V;- Ograniczenie prądu zwarciowego;- Zasilanie bateryjne;- Możliwość ładowania baterii;- Wyświetlanie parametrów wyjściowych.Warstwy elektrochromowe wytworzone zostaną metodami chemicznymi np. zol-żel, rozwirowanie z roztworu, etc.Zakres prac do wykonania:E. Wytworzenie warstw elektrochromowych i magazynujących jony oraz przygotowanie elektrolitu;F. Zbudowanie demonstratora wraz z systemem zasilania i kontroli transmisji światła;G. Określenie schematu demonstratora;H. Określenie parametrów produktu finalnego takich jak: potencjały zmiany barwy, transmitancja światła w zakresie widzialnym dla różnych potencjałów, czasy przełączania między stanami barwnymi.Dodatkowe warunki:1. Wymaga się od Wykonawcy zapewnienia niezbędnej infrastruktury pomiarowo-badawczej, przestrzeni do prowadzenia badań oraz surowców i materiałów do przeprowadzenia badań.2. Wymaga się udokumentowania zrealizowanych prac w pełnym zakresie zleconej usługi w postaci raportu/sprawozdania z realizacji usługi, obejmującego kompletny zakres prac zleconych do wykonania, jaki został szczegółowo zdefiniowany w punkcie powyżej i sygnowany tamże kolejno małymi literami: A, B, C, D. Opracowany demonstrator technologii oraz raport/sprawozdanie z realizacji usługi powinny zostać przekazane w okresie realizacji usługi, wynikającym z zawartej umowy z Wykonawcą w wersji papierowej i elektronicznej.
4.2.5.) Wartość części: 15790,02 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72244000-7 - Usługi prototypowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej
73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:1) K1: Cena – 60 %. 2) K2: Termin wykonania zamówienia – 40 % Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Termin wykonania zamówienia – znaczenie w ocenie 40%. Punkty za kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.Ilość punktów zostanie przyznana następująco:- 0 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych- 20 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych- 40 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 20 dni kalendarzowych i mniejDeklarowana termin wykonania zamówienia dotyczy wszystkich działań, na które składa się poszczególna część zamówienia. Punkty w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas (termin) wykonania zamówienia, tj. 30 dni kalendarzowych. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:1) K1: Cena – 60 %. 2) K2: Termin wykonania zamówienia – 40 % Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Termin wykonania zamówienia – znaczenie w ocenie 40%. Punkty za kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym.Ilość punktów zostanie przyznana następująco:- 0 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych- 20 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych- 40 punktów za zadeklarowanie realizacji zamówienia w przedziale 20 dni kalendarzowych i mniejDeklarowana termin wykonania zamówienia dotyczy wszystkich działań, na które składa się poszczególna część zamówienia. Punkty w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas (termin) wykonania zamówienia, tj. 30 dni kalendarzowych. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7